Aby zyskać większą popularność wśród konsumentów, w tym tych z Pokolenia Z, marki będą dążyć do dostosowania się do ich sposobu myślenia i stylu życia, wspierając poczucie wolności, które umożliwia im wyrażanie siebie, ale także umacniając ich dobre samopoczucie i dostarczając doświadczeń, które mogą połączyć ich z podobnie myślącymi ludźmi.
W latach dwudziestych cenione marki kosmetyczne zwrócą się do konsumenta w sposób pozytywny i przejrzysty, który jest korzystny dla środowiska, społeczeństwa i jednostki oraz ściśle zgodny z etyką marki. Pokazując autentyczne altruistyczne wartości, które są ważne zarówno dla marki, jak i konsumenta, marki zostaną nagrodzone lojalnością, ponieważ staną się wyborem, którego konsumenci świadomie dokonają.
Ukierunkowanie na konsumenta powinno pozostać głównym celem firm kosmetycznych. Marki powinny dążyć do tego, aby postawić konsumentów na pierwszym miejscu i nauczyć się, jak nawiązać ciągłe relacje z konsumentami - nie tylko podczas zakupu, ale zarówno przed, jak i po decyzji zakupowej.
- Marki muszą również dowiedzieć się, jaki zestaw podstawowych wartości jest ważny dla różnych grup konsumentów, a zatem dowiedzieć się, co ci klienci definiują jako nowe atrybuty „premium”, i określić, jak przetłumaczyć ten komunikat na konsumenta - komentuje Gabriella Beckwith, starszy analityk ds. badań, Euromonitor International.