E-commerce
Katarzyna Ciechanowska-Ciosk zarządzająca sklepem Amazon.pl.

E-commerce Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, Amazon.pl: Kategoria kosmetyczna jest drugą najszybciej rozwijającą się na Amazon – Kategoria beauty jest dla nas bardzo istotna i jest drugą najszybciej rozwijającą się globalnie na Amazon. Dlatego pomagamy polskim sprzedawcom wykorzystać potencjał do wzrostu eksportowego oferując nowoczesne zaplecze logistyczne i międzynarodowe doświadczenie. Przedsiębiorca, który sprzedaje na Amazon.pl może swoje produkty wystawiać jednocześnie nawet w dziewięciu europejskich krajach, w których działamy – mówi ... 01.07.2024

Automat paczkowy One Box by Allegro.

E-commerce Allegro wprowadza program Allegro Delivery Allegro ogłosiło uruchomienie nowego programu logistycznego pod nazwą Allegro Delivery. Program ten łączy oferty dostaw od wielu partnerów logistycznych, zapewniając maksymalną wygodę zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Pierwszymi partnerami w tej inicjatywie są One by Allegro oraz ORLEN Paczka. Dzięki temu rozwiązaniu, wszystkie kluczowe aspekty związane z zakupami i dostawą będą realizowane w jednym miejscu i przez ... 26.06.2024

Dziwne, niezrozumiałe nazwy „marek” od lat zastanawiają kupujących na Amazonie.

E-commerce Dropshipperzy podrabianych kosmetyków na Amazonie obchodzą obostrzenia za pomocą... losowych ciągów liter Wiele ofert kosmetyków w serwisie e-commerce Amazon ma oznaczenia, które wyglądają dla przeciętnego konsumenta jak kod SKU w systemie wewnątrzfirmowym albo literówka — XYJJBG, AWLUEX, PERDAY i tym podobne. Takie nazwy marek mają jednak głęboki sens i są metodą na obchodzenie obostrzeń Amazona, które platforma wprowadziła by walczyć z podróbkami. 14.06.2024

Podrobione produkty to nie tylko straty fifnsowe dla właścicieli marek czy prawowitych dystrybutorów. To też ryzyko zdrowotne dla kupujących - szczególnie w przypadku kosmetyków czy syplementów diety  

E-commerce Amazon powstrzymał 700 tys. prób założenia kont przez sprzedawców podróbek Liczba produktów dostępnych na Amazon rośnie, za to maleje liczba fałszerzy próbujących sprzedawać tam podróbki – zapewnia platforma. Dzieje się to dzięki rozwojowi technologii AI, która wyłapuje aktywności internetowych oszustów. W 2023 roku Amazon powstrzymał 700 tys. prób założenia kont przez fałszerzy, jednocześnie znacznie ograniczając skalę tych procederów w porównaniu z 6 mln w 2020 roku. 14.06.2024

Nieefektywne wyszukiwarki i systemy filtrowania ograniczają potencjalnych klientów i klientki.

E-commerce Algolia: Jedna trzecia klientów porzuca koszyki przez niewydajne funkcje wyszukiwania, generując miliardowe straty Badanie przeprowadzone przez platformę Algolia wykazało, że nieefektywne funkcje wyszukiwania w sklepach internetowych skutkują rocznymi stratami w wysokości około 1,7 miliarda funtów tylko na rynku brytyjskim. Aż 42 proc. ankietowanych wyraziło zainteresowanie personalizacją prowadzoną przez sztuczną inteligencję, co pokazuje potencjał w adaptacji nowych technologii do poprawy jakości obsługi klienta online. 03.06.2024

Amazon stawia na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością wzroku.

E-commerce Amazon zatrudnia osoby niewidome w ramach programu HOMER W Polsce, gdzie ponad 100 tysięcy osób niewidomych zmaga się z barierami zawodowymi, Amazon wprowadza innowacyjne rozwiązania mające na celu zwiększenie ich aktywności zawodowej. Mimo że wskaźnik zatrudnienia wśród osób niewidzących nie przekracza 20 proc., nowy program HOMER, realizowany w centrum logistycznym w Bielanach Wrocławskich, ma szansę znacząco poprawić tę statystykę. Jest to pierwsza taka inicjatywa Amazon w Unii ... 24.05.2024

Nowoczesny klient ceni sobie możliwość wyboru Artykuł sponsorowany

E-commerce Nowoczesny klient ceni sobie możliwość wyboru W Europie działa blisko 7000 małych i średnich producentów kosmetyków. Najwięcej we Francji, ale według różnych danych polscy przedsiębiorcy znajdują się tuż za nimi - na drugim lub trzecim miejscu. Rozmiary tego rynku nie mogą dziwić, bo aż ¾ Europejczyków uważa kosmetyki za ważne w codziennym życiu i regularnie je kupuje. Polacy zakupy z sekcji beauty najchętniej robią w sieciowych drogeriach, ale eksperci szacują, że ... 22.05.2024

<em>Liczymy, że już pod koniec tego roku uda nam się uzyskać oczekiwaną rentowność </em>– mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-shopping Group SA.

E-commerce E-Shopping Group, właściciel KingOfBeauty.pl, przekracza oczekiwania w Q1 2024 E-Shopping Group, dynamicznie rozwijająca się spółka e-commerce notowana na rynku NewConnect, osiągnęła w pierwszym kwartale 2024 roku przychody netto ze sprzedaży, wynoszące blisko 0,8 mln zł, co stanowi wynik wielokrotnie wyższy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. W tym czasie zrealizowano około 9200 transakcji. Przekroczone oczekiwania właścicieli potwierdzają udaną zmianę profilu działalności spółki, dokonaną w ... 16.05.2024

Zalando wzmacnia jakość asortymentu, rozbudowuje ofertę lifestylową, podnosi poziom inspiracji oraz pozyskuje więcej partnerów B2B.

E-commerce Zalando prezentuje swoje wyniki finansowe za Q1 24; sprzedaż brutto wzrosła o 1,3 proc. W pierwszym kwartale tego roku Zalando osiągnęło wzrost i poprawiło rentowność, poprawiając jakość asortymentu, rozbudowując ofertę stylu życia i udoskonalając doświadczenia klientów. Firma również nawiązała współpracę z większą liczbą partnerów logistycznych. Te wyniki potwierdzają zaktualizowaną strategię Zalando, ogłoszoną w marcu, która koncentruje się na budowaniu wiodącego paneuropejskiego ekosystemu ... 07.05.2024

01. lipiec 2024 14:01