Forum Branży Kosmetycznej
Alergia i jakość głównym daniem wystąpienia marki JELP na tegorocznym Forum Branży Kosmetycznej Artykuł sponsorowany

Ciało Alergia i jakość głównym daniem wystąpienia marki JELP na tegorocznym Forum Branży Kosmetycznej Z danych Ministerstwa Zdrowia wynika, że na alergię cierpi około 12 mln Polaków, czyli niemal 30% naszego społeczeństwa. Rosnąca skala alergii skórnej stanowi duże wyzwanie w kontekście nowoczesnej wielowymiarowej pielęgnacji ciała, co też było jednym z tematów tegorocznego Forum Branży Kosmetycznej, które odbyło się 24. Października w Warszawie. 29.10.2024

Dorota Tawkin, Paulina Kowalska, Awesome Cosmetics

Forum branży kosmetycznej Dorota Tawkin, Paulina Kowalska, Awesome Cosmetics: Komunikacja pro-age to komunikacja o zatrzymaniu się na moment [FBK 2024] Trend pro-age to podejście, które celebruje naturalne procesy starzenia się, podkreślając piękno i autentyczność w każdej fazie życia. Zamiast walczyć z objawami starzenia, promuje akceptację siebie i pozytywne postrzeganie dojrzałości, redefiniując tradycyjne kanony piękna. O przyjęciu tej filozofii opowiedziały przedstawicielki Awesome Cosmetics. 25.10.2024

Katarzyna Gorzyńska, FM Logistic.

Forum branży kosmetycznej Katarzyna Gorzyńska, FM Logistic: Usługi logistyczne będą nabierały dużego znaczenia w branży kosmetycznej [FBK 2024] - Osoby zamawiające kosmetyki nie patrzą dzisiaj wyłącznie na produkt. Liczy się także wiele aspektów, które są dookoła. Odpowiednia aranżacja, ekologia czy też umiejętne zastosowanie nowych technologii - to wszystko ma ogromny wpływ na zadowolenie klienta. Aby sprostać jego oczekiwaniom, konieczna jest dobra logistyka - powiedziała Katarzyna Gorzyńska, Senior Business Development Director w FM Logistic. 25.10.2024

Katarzyna Mauduit, Marketing Director Poland & CEE, Douglas, podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024

Forum branży kosmetycznej Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024] – Nie mamy danych na temat wydatków generacji Alfa. Jednak patrząc na to, co konsumuje to pokolenie, obserwując jego zachowania w sklepach stacjonarnych oraz w social mediach, a także wyciągając wnioski z badań, mogę stwierdzić, że jego potencjał zakupowy jest dla branży kosmetycznej obiecujący – powiedziała Katarzyna Mauduit, dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024. 25.10.2024

Monika Suwała, Trade Marketing & Sustainability Manager w Henkel Consumer Brands, podczas debaty na Forum Branży Kosmetycznej 2024

Biznes Monika Suwała, Henkel Consumer Brands: Zrównoważony rozwój powinien być centralnym punktem w rozwoju każdej firmy, to korzyść dla konsumentów [FBK2024] – Czujemy presję, jeśli chodzi o zrównoważony rozwój, także ze strony konsumentów. Taką presję odczuwa cały biznes, ale to bardzo dobrze – przyznała Monika Suwała, Trade Marketing & Sustainability Manager w Henkel Consumer Brands, w trakcie debaty, poświęconej działaniom sustainability firm w trakcie Forum Branży Kosmetycznej 2024. 25.10.2024

Barbara Nesterowicz, client business partner w NielsenIQ i Katarzyna Waszek, kierowniczka Zespołu Analiz dla Klientów Detalicznych podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024

Forum branży kosmetycznej Barbara Nesterowicz, Katarzyna Waszek, NielsenIQ: To, co jest istotne na rynku kosmetycznym, to trendy [FBK 2024] - Trendy generują sprzedaż, nową jednostkę czasową w rutynie kosmetycznej. Są dzisiaj niezwykle istotne. Współcześni konsumenci są ostrożni i coraz więcej uwagi skupiają na składzie produktów. Szczególnie widać to po przedstawicielach pokolenia Z — mówiła podczas Forum Branży Kosmetycznej Barbara Nesterowicz, Client Business Partner w NielsenIQ. 24.10.2024

<strong>Adam Nitecki</strong>, General Manager E-commerce w L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, oraz <strong>Joanna Orzechowska,</strong> East Europe Marketing Manager & Category Lead, Poland, Baltics & Ukraine w Unilever.

Forum branży kosmetycznej Adam Nitecki, L‘Oréal, Joanna Orzechowska, Unilever: AI pozwala konsumentowi zrobić zakupową autodiagnozę i jest naszym powietrzem [FBK 2024] Sztuczna inteligencja zmienia oblicze branży kosmetycznej, stając się nieodłącznym elementem codziennych działań marek na całym świecie. Dzięki AI możliwa jest personalizacja produktów, dokładniejsze badania nad składnikami oraz tworzenie spersonalizowanych rekomendacji pielęgnacyjnych. Wirtualne testy makijażu i inteligentne narzędzia do analizy skóry sprawiają, że kosmetyki stają się lepiej dopasowane do indywidualnych ... 24.10.2024

<strong>Lara Gessler</strong>, ambasadorka marki Jelp, i <strong>Paweł Pietruszka,</strong> Managing Director w Europe Distribution Group

Forum branży kosmetycznej Lara Gessler i Paweł Pietruszka, Jelp: Kosmetyk robi się bardzo podobnie jak ciasto [FBK 2024] Alergie dotykają już około 12 milionów Polaków, a objawy, takie jak kichanie, katar, swędzenie czy zmiany skórne, stają się codziennością dla wielu osób. W obliczu rosnącej liczby przypadków, szczególnie ważne staje się stosowanie kosmetyków hipoalergicznych, które mogą pomóc łagodzić dolegliwości i chronić wrażliwą skórę przed drażniącymi substancjami. Wybór odpowiednich produktów pielęgnacyjnych to klucz do ... 24.10.2024

<strong>Andrew McDougall</strong>, Director Beauty & Personal Care Research w Mintel Group, i <strong>Aneta Wikariak</strong>, Beauty & Fashion Segment Director i Content Director w Wizaż.pl

Forum branży kosmetycznej Andrew McDougall, Mintel, i Aneta Wikariak, Wizaż.pl: Do alf trzeba mówić ich językiem i ich kanałami komunikacji [FBK 2024] Komunikacja z pokoleniem alfa jako konsumentami wymaga zrozumienia ich cyfrowego środowiska. Są pierwszą generacją, która od urodzenia ma dostęp do tych narzędzi, co kształtuje ich sposób uczenia się i komunikacji. Charakteryzują się biegłością w korzystaniu z technologii i różnią się od poprzednich pokoleń w podejściu do świata cyfrowego. 24.10.2024

Maciej Szczurek Business Development Manager w GXO, i Olga Siewiera Dyrektorka centrum logistycznego w GXO

 

Forum branży kosmetycznej Olga Siewiera, GXO: Współpraca branży kosmetycznej z doświadczonym operatorem logistycznym jest kluczem do zadowolenia klienta [FBK2024] Przedstawiciele centrum logistycznego GXO — doświadczonej firmy prężnie działającej na świecie i w Europie przekonywali podczas Forum Branży Kosmetycznej, że na finalne zadowolenie klienta zamawiającego produkty marek kosmetycznych, kluczowy wpływ ma właśnie logistyka. Szczególnie widoczne jest to w przypadku pokolenia Z, a więc ludzi urodzonych po 1995 roku. 24.10.2024

WaterWipes to jedna z popularniejszych marek w portfolio Eurus.

Forum branży kosmetycznej Poznaj portfolio Eurus na Forum Branży Kosmetycznej Eurus sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku to jeden z czołowych graczy na polskim rynku kosmetycznym, oferujący szeroki wachlarz produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Firma, będąca największym dystrybutorem marek koreańskich w Polsce, nieustannie wprowadza innowacyjne rozwiązania do swojej oferty, a jej przedstawicieli i bogate portfolio będzie można poznać na Forum Branży Kosmetycznej — już 24. października 2024! 22.10.2024

Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcej

Rynek i trendy Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcej Pokolenie JA, generacja Alfa. Beauty konsumenci przyszłości – to hasło Forum Branży Kosmetycznej 2024. Biznesowa konferencja połączona z przestrzenią wystawienniczą i prezentacjami innowacji w zakresie produktów i technologii odbędzie się już 24 października w Warszawie. Dołącz do nas, by być na bieżąco z trendami beauty i robić biznes. 03.07.2024

Rynek kosmetyczny w Polsce jest nasycony i bardzo konkurencyjny. Sieci handlowe dyktują na nim warunki i decydują, co konsumenci znajdą na sklepowych półkach

Handel Dobrze zarządzany biznes musi analizować każdy centymetr półki. Jak producenci kosmetyków powinni pracować z handlem? Postawienie konsumenta w centrum uwagi oraz dostępność produktów to kluczowe warunki, od których powinno się rozpocząć myślenie o budowaniu strategii sprzedażowych, asortymentowych i marketingowych dla marek kosmetycznych na wymagającym, konkurencyjnym i stale zmieniającym się rynku. Eksperci, których zapytaliśmy o opinię są zgodni: powodzenie w realizacji tych strategii nie będzie możliwe, jeśli producenci i handel nie ... 26.01.2024

509204

Targi i konferencje Forum Branży Kosmetycznej 2023 – najważniejsza konferencja biznesowa dla sektora kosmetycznego połączyła dostawców i handel Ponad 450 menedżerów związanych z sektorem beauty uczestniczyło w 11.edycji Forum Branży Kosmetycznej, które 23 października br. odbyło się pod merytoryczną pieczą redakcji Wiadomości Kosmetycznych. Po raz kolejny Forum stało się okazją do poznania najważniejszych trendów, wymiany doświadczeń i nawiązywania biznesowych kontaktów. 22.11.2023

<p>Oliwia Kapuścińska, kierownik działu kosmetycznego w Micro Capsules Factory, podczas rozmowy z Łukaszem Barbackim przeprowadzonej na scenie Forum Branży Kosmetycznej 2023</p>

Producenci Oliwia Kapuścińska, Micro Capsules Factory: Mikrokapsułki to rozwiązanie dla trudnych surowców i innowacja wyróżniająca kosmetyk w komunikacji marketingowej ​Mikrokapsulacja składników aktywnych w kosmetykach wpływa na ich trwałość i skuteczność. Do tego może być wizualnym wyróżnikiem produktu na półce sklepowej oraz świetnie „sprzedać” produkt w komunikacji marketingowej. Dla technologów może natomiast stanowić rozwiązanie w przypadku problematycznych surowców – niekompatybilnych z innymi substancjami w formulacji lub trudnymi do zastosowania ze względu na zapach – ... 07.11.2023

<p>Grzegorz Suwiński, kierownik Działu Badań i Rozwoju w Przedsiębiorstwie Farmaceutycznym Farmapol  </p>

Surowce Działanie miodu udowodnione naukowo. Grzegorz Suwiński z Farmapolu o badaniach przeprowadzonych przez firmę [FBK 2023] Grzegorz Suwiński, kierownik Działu Badań i Rozwoju w Przedsiębiorstwie Farmaceutycznym Farmapol mówił podczas Forum Branży Kosmetycznej 2023 o zastosowaniu miodu i produktów pszczelich w kosmetykach. – To surowiec o najdłuższej tradycji stosowania w przemyśle i najbardziej rozpoznawalny – stwierdził. Podzielił się wynikami badań Farmapolu na temat właściwości nawilżających, przeciwstarzeniowych, regenerujących i ... 27.10.2023

<p>Agnieszka Zychora,<strong> </strong>Head Of Group Category Health & Beauty w grupie Allegro podczas dyskusji na Forum Branży Kosmetycznej 2023</p>

E-commerce Agnieszka Zychora, Allegro: W kategorii Uroda bardzo dużego znaczenia nabiera inspiracyjność [FBK 2023] Klientom poszukującym produktów z kategorii Uroda zależy na jakości, składnikach i efektywności. Natomiast w przypadku Zdrowia, priorytetem jest bezpieczeństwo i skuteczność produktu — tak mówi tzw. zdrowy rozsądek. Czy na pewno? Na to pytanie odpowiedziała podczas Forum Branży Kosmetycznej 2023 Agnieszka Zychora, Head Of Group Category Health & Beauty w Allegro. 23.10.2023

03. grudzień 2024 23:30