![TikTok dodaje nowe narzędzia dla twórców i marek.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/26/h_541840_220.png)
Marketing i media
![TikTok dodaje nowe narzędzia dla twórców i marek.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/26/h_541840_220.png)
![Ashley Yokashi, wirtualna influencerka](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/24/h_541536_220.webp)
Marketing i media Ashley Yokashi – kolejna influencerka stworzona przez AI, która zarabia na współpracy z markami Ashley Yokashi jest stuprocentowo sztucznym wytworem sztucznej inteligencji. Niektórzy twierdzą, że tacy wirtualni influencerzy mogą być bardziej autentyczni dla najmłodszych pokoleń internautów niż ludzkie postaci. 24.06.2024
![522990](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/06/h_522990_220.webp)
Biznes Marki kosmetyczne oswajają temat menopauzy Coraz więcej marek kosmetycznych podejmuje temat menopauzy. Edukują kobiety i mężczyzn. Oswajają temat przedstawiając fakty. Przełamują stereotypowe myślenie o tym, że menopauza to koniec właściwego życia i bycia pełnowartościową kobietą. 06.06.2024
![534796](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/05/08/h_534796_220.png)
Marketing i media Dlaczego mikro influencerzy są kluczem do sukcesu marek z branży kosmetycznej? 09.05.2024
![Dzień Matki to nie dla każdego szczęśliwa okazja.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/05/02/h_534296_220.png)
Biznes Wyciszenie mailingów promocyjnych na Dzień Matki: dlaczego coraz więcej marek daje taką możliwość? Współczesny marketing coraz częściej dostrzega zróżnicowane potrzeby klientów i stara się wychodzić im naprzeciw. W ostatnich latach przed Dniem Matki wiele marek zaczęło wysyłać mailing informujący o nadchodzących newsletterach promocyjnych związanych z tym świętem, umożliwiając jednocześnie opt-out z otrzymywania tych konkretnych treści. Ten ruch pokazuje, że marki zaczynają dostrzegać emocjonalne obciążenie, jakie ... 02.05.2024
![Nowa statuetka Perły Rynku, która miała swój debiut w 2023 roku](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/04/19/h_501565_220.webp)
Rynek i trendy Perły Rynku Kosmetycznego 2024 - ostatnie chwile na zgłoszenie do badania nowości kosmetycznych! Jeszcze tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do badania Perły Rynku Kosmetycznego i Perły Rynku FMCG, w którym menedżerowie odpowiadający za wprowadzanie produktów do sieci sprzedaży oceniają rynkowe nowości i ich potencjał sprzedażowy. Zgłoś swoje produkty do badania i przekonaj się, jak widzą je Twoi partnerzy handlowi oraz które kanały sprzedaży są najlepsze dla Twojej marki. 22.04.2024
![Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektor marketingu, Henkel Consumer Brands, odbiera certyfikat ambasadorki „Różowy Patrol powered by Gliss” od Anny Kupieckiej, prezeski Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/04/11/h_531589_220.webp)
Marketing i media Aleksandra Gawlas-Wilińska z Henkel Polska i Małgorzata Rozenek-Majdan certyfikowanymi ambasadorkami programu Różowy Patrol Wierzę, że to kobieta najlepiej może zrozumieć inną kobietę, jej obawy i potrzeby. Dlatego chcę je inspirować do dbania o swoje zdrowie i pomagać w przekazywaniu istotnych informacji – mówi Aleksandra Gawlas-Wilińska, dyrektorka marketingu Henkel Consumer Brands, która przeszła szkolenie uprawniające ją do bycia ambasadorką programu profilaktyki raka piersi Różowy Patrol. Do programu dołączyła także Małgorzata ... 11.04.2024
![530993](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/04/08/h_530993_220.png)
Marketing i media SeeBloggers: Aga Grzelak najbardziej popularną influencerką beauty 2023 r. Kto na dalszych miejscach? SeeBloggers, czołowy organizator wydarzeń influencerskich, właśnie opublikował swój ranking najbardziej wpływowych twórców treści za rok 2023. Lista ta, podsumowująca kto rzeczywiście kształtował cyfrowe dyskursy i trendów w minionych miesiącach, stanowi kluczowy punkt odniesienia zarówno dla branży marketingowej, jak i dla obserwatorów mediów społecznościowych. 08.04.2024
![530817](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/04/05/h_530817_220.webp)
Biznes #NMInsights: Im młodszy konsument, tym bardziej krytyczny wobec reklam Badanie przeprowadzone przez Instytut Inbound Marketingu, SW Research i LoveBrands Group na temat postaw Polaków do reklam w 2024 roku wykazało, że 45 proc. respondentów posiada reklamy, które szczególnie lubią, 27 proc. uważa oglądanie reklam za przyjemność, a 24 proc. ma zaufanie do przekazywanych przez nie treści. Należy jednak podkreślić, że wiek badanych wpływa na ich stosunek do reklam. Młodsi konsumenci są bardziej ... 05.04.2024
![Najczęściej czytane teksty marca 2024 na portalu wiadomoscikosmetyczne.pl](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/04/02/h_530247_220.webp)
Marketing i media Targi Cosmoprof, brak komunikacji marketingowej w drogeriach, nowa cząsteczka L‘Oréala i zmiany na listach alergenów czyli TOP 10 tekstów marca 2024 Marzec obfitował w ciekawe wydarzenia w branży kosmetycznej. Na naszym portalu rekordy popularności biły informacje związane z targami Cosmoprof w Bolonii, ale nie tylko. Widać również, że w centrum zainteresowania są zagadnienia związane z surowcami kosmetycznymi i z e-commerce, którego sprawna obsługa nadal nastręcza problemy. Oto top 10 tekstów marca 2024. 02.04.2024
![Cleo od 8 marca jest ambasadorką marki Avon. Ogłosiła też, że dołącza go grona konultantek Avon](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/03/19/h_525848_220.webp)
Producenci Chcesz coś z Avonu? – pyta Cleo i przedstawia się jako ambasadorka marki Cleo, nowa ambasadorka marki Avon, bierze udział w kampanii reklamowej wraz z konsultantkami Avon i zachęca do dołączenia do Klubu Avon. Sama uznała, że nie ma lepszej rekomendacji, niż bycie konsultantką i tak też zrobiła ogłaszając oficjalnie, że stała się Ejvoniarą. 19.03.2024
![W lokalnej odsłonie globalnej kampanii Sephory prowadzonej pod hasłem We belong to someting beautiful biorą udział współpracujący z marką twórcy oraz pracownicy Sephora Polska. Na zdjeciu od lewej: Mateusz - doradca klientów Sephora; Grażyna - managerka kategorii makeup; artysta muzuk Jann; Vanessa, Selena i Sylwia oraz Ilona i Milena](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/03/14/h_526818_220.webp)
Perfumerie Jann, twórcy internetowi i pracownicy Sephora w kampanii mówiącej o sile społeczności i samooakceptacji. Razem tworzymy piękno Jann – artysta muzyk młodego pokolenia, osobowości ze świata beauty social mediów, a także pracownicy Sephora Polska, biorą udział w lokalnej odsłonie globalnej kampanii marki We belong to someting beautiful, która podkreśla, że każdy powinien czuć się sobą i może wyrażać siebie na swój sposób. 15.03.2024
![526045](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/03/12/h_526045_220.webp)
Biznes L’Oréal: dementujemy pogłoski, jakoby koncern wycofywał się z reklamowania się na X/Twitterze L’Oréal SA zdementowało doniesienia Financial Times, w których gazeta twierdziła, że koncern zawiesił swoje reklamy na X/Twitterze, a rzecznik prasowy potwierdził Reutersowi, że kosmetyczny gigant nie podjął takiej decyzji. Wyjaśnienie to pojawia się w kontekście dyskusji na temat wpływu przejęcia X/Twittera przez Elona Muska, co skłoniło niektóre bardziej czułe na kwestie społecznej odpowiedzialności biznesu firmy do ... 12.03.2024
![<p>„Czas na Show. Drag Me Out” to pierwszy polski dragowy show telewizyjny.</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/03/07/h_525546_220.png)
Biznes NYX Professional Makeup wesprze metamorfozy polskich drag queens w „Czas na Show. Drag Me Out” NYX Professional Makeup oraz przedstawicielka marki będą gośćmi w programie „Czas na Show. Drag Me Out”, gdzie będą wspierać przemiany polskich drag queens, promując brand wśród oglądających nowe show stacji TVN. Projekt branded content o tak dużym zasięgu jest dziełem agencji Wavemaker, która odpowiada za strategię marketingową i realizację. Inicjatywa ta ma stanowić początek dalszych działań promujących ... 07.03.2024
![<p>Europejskie koncerny mediowe idą na wojnę z Google.</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/02/29/h_254444_220.webp)
Biznes Europejskie media vs. Google: szykuje się mega pozew, wśród powodów Agora 34 europejskie instytucje wydawnicze złożyły wspólny pozew przeciwko Google, domagając się odszkodowania w wysokości około 2,1 miliarda euro za działania uznane za nieuczciwą konkurencję na rynku reklamy online przez dekadę. Wśród składających pozew znajduje się Agora, której szacowane roszczenia wynoszą ponad 44 miliony euro. 29.02.2024
![413270](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/02/28/h_413270_220.webp)
Marketing i media Które polskie marki są najpopularniejsze na Instagramie? Nie jest łatwo przebić się w mediach społecznościowych, ale niektóre marki kosmetyczne robią to bardzo skutecznie. Którym się to udaje? 29.02.2024
![<p>Nanoinfluencer to osoba, która na swoich profilach social media zebrała do 2-3 tysięcy obserwujących.</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/02/26/h_523839_220.webp)
Biznes The American Marketing Association: Nano-influencerzy zapewniają wyższy zwrot z inwestycji Marketing wpływowy stał się koniecznością, ponieważ klienci zmieniają swoje preferencje zakupowe. American Marketing Association twierdzi, że 80 proc. firm w Stanach Zjednoczonych wykorzystuje obecnie influencerów do celów marketingowych w branży wartej 17,4 miliarda dolarów. Istnieją jednak znaczne różnice między wpływowymi osobami – niektórzy z nich mają miliony obserwujących, podczas gdy inni polecają produkty zaledwie ... 26.02.2024
![<p>Influencerski rynek zmienia się, bo marki coraz większą uwagę przywiązują do tego, co sobą reprezentują twórcy internetowi, z którymi nawiązują współpracę</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/02/23/h_259618_220.webp)
Marketing i media Rzetelny influencer, czyli jaki? Marka Bandi Cosmetics zachęca do głosowania na świadomych twórców internetowych Marka Bandi Cosmetics zorganizowała plebiscyt Rzetelny Influencer Roku 2023, by zwrócić uwagę na to, że w tej działalności, oprócz zasięgów w social mediach, liczą się przede wszystkim rzetelność, wiedza i autentyczność. 23.02.2024
![<p>Dermokosmetyki w Super-Pharm</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/02/16/h_514885_220.webp)
Rynek i trendy Producenci dermokosmetyków wydają najwięcej na reklamę Dermokosmetyki były najczęściej promowaną kategorią produktową w 2023 r. w farmaceutycznej prasie handlowej – wynika z danych przedstawionych przez Business Point. 16.02.2024
![<p>Użytkownicy TikToka uważają, że pozwala im współtworzyć treści i dzielić się informacjami częściej niż tradycyjne media społecznościowe</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/02/14/h_257557_220.webp)
Marketing i media TikTok – plac zabaw czy maszyna do marketingu? TikTok to park rozrywki. To jedyne miejsce, w którym marki mogą być ludźmi. Mogą mieć ton, jaki chcą i z którym szczerze chcą się identyfikować fani. 14.02.2024
![<p>Interesujące treści mają coraz większe znaczenie w przyciąganiu klientów do e-sklepów</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/01/18/h_508641_220.webp)
Marketing i media Zdrowie tematem generującym największy ruch w internecie Internauci najbardziej interesują się tematami związanymi ze zdrowiem. To podpowiedź dla firm, które posługują się treściami i tworzą blogi na stronach internetowych swoich e-sklepów. Jakie blogi e-sklepów poruszające tematykę zdrowia są w czołówce internetowych serwisów zbadała agencja Elephate opierając się na narzędziu Senuto. 18.01.2024
![<p>LVMH to skrót od Moët Hennessy Louis Vuitton SE i jest to jedna z największych i najbardziej renomowanych grup luksusowych na świecie.</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/01/17/h_517827_220.webp)
Biznes LVMH łączy siły z TikTokiem, aby skuteczniej walczyć z podróbkami Jak donosi Bloomberg, LVMH prowadzi rozmowy z TikTokiem i jego spółką-matką ByteDance Ltd. na temat planu ograniczenia sprzedaży podrabianych produktów w popularnej aplikacji. Według Toto Haba, starszego wiceprezesa ds. globalnego omnimarketingu w Benefit Cosmetics, marce kosmetycznej należącej do LVMH, największej firmy luksusowej w Europie, celem jest współpraca, aby zapewnić lepsze doświadczenia zakupowe w miarę globalnej ... 17.01.2024
![<p>Superpharm.pl jest serwisem e-commerce gromadzącym największą bazę czytelników w kategorii kosmetyki i uroda </p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/01/11/h_517120_220.webp)
Marketing i media Super-Pharm ma najwięcej czytelników treści na blogu ze wszystkich urodowych serwisów e-commerce Superpharm.pl gromadzi największą bazę czytelników za pomocą swoich artykułów blogowych – sporą przewagą zwycięża z innymi blogami w kategorii kosmetyki i uroda. Tak wynika z „Rankingu blogów e-commerce” – analizy przygotowanej przez agencję Elephate. Kto jeszcze dzięki contentowi przyciąga klientów do swoich serwisów e-commerce? 11.01.2024
![<p>Wizerunek autorki artykułu wygenerowany przez Stable Diffusion</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/01/11/h_513608_220.webp)