![Oczyszczanie twarzy przy użyciu urządzenia do mikrodermabrazji](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/25/h_541609_220.webp)
Innowacje
![Oczyszczanie twarzy przy użyciu urządzenia do mikrodermabrazji](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/25/h_541609_220.webp)
![Piotr Jurek, marketing manager Nivea Face Care](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/21/h_541335_220.webp)
Producenci Nivea zaprezentowała serum z opatentowaną technologią zapobiegającą starzeniu się skóry pod wpływem cukru Cukier może też szkodliwie działać na skórę – przyspiesza starzenie się całego organizmu. Marka Nivea przyjrzała się temu procesowi i opatentowała składnik Glycostop, który zastosowała w aktywnym serum do twarzy z gamy Nivea Q10. 21.06.2024
![Czy testy na zwierzętach odejdą do lamusa?](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/06/11/h_539067_220.png)
Biznes Sztuczna inteligencja alternatywą dla testów na zwierzętach? Naukowcy są podzieleni. W obliczu rosnących kontrowersji dotyczących etyki testów na zwierzętach, naukowcy i korporacje farmaceutyczne coraz częściej zwracają się ku sztucznej inteligencji (AI) w poszukiwaniu alternatywnych metod. Technologie AI, przeglądając setki tysięcy danych z badań, mogą znacznie ograniczyć potrzebę wykorzystywania zwierząt w laboratoriach, zapewniając szybsze i dokładniejsze wyniki badań toksyczności nowych substancji. 11.06.2024
![Samantha Dover, category director Beauty & Personal Care, Mintel podczas konferencji w Warszawie](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/05/10/h_535183_220.webp)
Rynek i trendy Samantha Dover, Mintel: AI to nadal niewyeksplorowana studnia potencjału dla branży beauty Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje branżę kosmetyczną, wprowadzając nowe technologie, które transformują zarówno sposób tworzenia produktów, jak i interakcji z klientami - uważa Samantha Dover, category director Beauty & Personal Care w Mintel. AI oferuje szerokie możliwości, od personalizacji produktów po optymalizację łańcuchów dostaw, stając się kluczowym narzędziem dla firm dążących do innowacji i zwiększenia ... 10.05.2024
![Zalando w ramach działań CSR podjęło się walki z pełnymi nienawiści dog whistles w swojej ofercie.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/05/07/h_534608_220.webp)
Biznes Zalando łączy siły z organizacją walczącą z neonazizmem, by rugować ze swojej oferty nienawistne „psie gwizdki” Stowarzyszenie z Hamburga Laut gegen Nazis e.V., wraz z Zalando i Spread Group, uruchamia inicjatywę „Moda przeciw faszyzmowi”. Przy wsparciu agencji Jung von Matt i innych, powstała największa baza danych szyfrowanych, skrajnie prawicowych przekazów słownych czy graficznych. Ta inicjatywa open source umożliwia platformom modowym identyfikowanie i usuwanie nazistowskich „psich gwizdków” wśród ich oferty produktowej. Partnerzy z ... 07.05.2024
![<p>Ewa Flor, doradca podatkowy z kancelarii ATL Accounting & Payroll</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2024/02/23/h_523703_220.webp)
Innowacje Ekspert radzi: Warto korzystać z ulgi B+R. Łącznie można odliczyć do 300 proc. jednego wydatku Firmy z różnych branż, w tym kosmetycznej, mogą skorzystać z ulgi badawczo-rozwojowej. Warunkiem koniecznym jest prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych. Działalność musi mieć twórczy charakter i należy ją prowadzić systematycznie. Skorzystanie z ulgi B+R może przynieść korzyści finansowe sięgające nawet kilkuset tysięcy złotych w skali roku. Zgodnie z przepisami, istnieje możliwość odliczenia nawet do 300 proc. ... 23.02.2024
![<p>Store in Store Cannabotech w Super-Pharm w warszawskim centrum handlowym Westfield Mokotów</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/11/20/h_510751_220.webp)
Innowacje Super-Pharm i Cannabotech wykorzystują AI do diagnozowania organizmu i stanu skóry Super-Pharm wraz z izraelską marką Cannabotech specjalizującą się w produktach opartych na botanicznych składnikach – oleju CBD i grzybach leczniczych – stworzyły stanowisko przyszłości, gdzie można przed wyborem odpowiedniego suplementu diety lub kosmetyku zdiagnozować stan całego swojego organizmu korzystając z technologii AI. 20.11.2023
![<p>Czy musujące tabletki staną się nową, modną formulacją produktów kosmetycznych?</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/11/15/h_509967_220.webp)
Biznes Tajscy badacze opracowali nową formułę kosmetyczną: płynne mydło w tabletkach musujących Zespół tajskich badaczy opracował Asiatic-Acid-Loaded Solid Lipid Microparticles (AASLM), które po rozpuszczeniu w wodzie do kąpieli zamieniają się w mydło w płynie. Badacze podkreślają przenośność jako kluczową zaletę produktu, a podróżnych jako potencjalną bazę klientów. 15.11.2023
![<p>Sztuczna inteligencja ma potencjał na stworzenie zupełnie odmiennego świata e-commerce</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/10/11/h_505149_220.webp)
E-commerce Barometr Retail: blisko 60 proc. firm z sektora e-commerce wykorzystuje AI w obszarach biznesowych Blisko dwie trzecie ekspertów branży e-commerce biorący udział w piątej odsłonie Barometru Retail ocenia aktualna sytuacje polskiego e-handlu jako dobrą lub bardzo dobrą. Dodatkowo rynek może liczyć na dynamiczny wzrost, w związku z rosnącym znaczeniem sztucznej inteligencji. 11.10.2023
![485370](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/07/18/h_485370_220.webp)
Innowacje Pan Drwal i Fundacja Sport na Zdrowie badają wspólnie kosmetyki solankowe Pan Drwal i Fundacja Sport na Zdrowie podjęły współpracę w celu przeprowadzenia badań nad korzyściami płynącymi ze stosowania solanki w kosmetykach przeznaczonych dla osób z atopią i innymi problemami dermatologicznymi. Badania przeprowadzone przez Fundację Sport na Zdrowie mają na celu potwierdzenie skuteczności tych produktów oraz udostępnienie klientom informacji naukowych na temat korzyści z ich stosowania. Dzięki temu ... 18.07.2023
![485363](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/07/18/h_485363_220.webp)
Innowacje Shu Uemura wprowadza na rynek naklejki na twarz z NFC Należąca do L’Oréal marka kosmetyczna Shu Uemura zaprezentowała limitowane edycje naklejek z wbudowanym chipem NFC, które kupujący mogą umieścić na twarzy, a następnie zeskanować za pomocą smartfona NFC, aby utworzyć treści cyfrowe. 18.07.2023
![dr Frank Lyko, kierownik działu epigenetyki w DKFZ oraz dr Marc Winnefeld, kierownik Działu Badań nad Skórą w firmie Beiersdorf podczas otwarcia Joint Innovation Lab](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/07/12/h_484729_220.webp)
Producenci Beiersdorf i DKFZ zakładają Joint Innovation Lab. Celem są badania nad odmładzaniem skóry Naukowcy Beiersdorf i Niemieckiego Centrum Badań nad Rakiem (DKFZ) będą wspólnie pracować nad odmładzaniem i zapobieganiem rakowi skóry. W otwartym 1 lipca 2023 r. laboratorium innowacji – Joint Innovation Lab – będą się przyglądać „zegarowi epigenetycznemu” komórek skóry w celu cofnięcia procesu starzenia biologicznego, a tym samym zmniejszenia ryzyka zachorowania na raka skóry. 12.07.2023
![W roku podatkowym 2020 firma ELC sfinalizowała wewnętrzne standardy ekologicznego budownictwa dla wszystkich powierzchni biznesowych, w tym lokalizacji handlowych.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/07/05/h_484680_220.webp)
Producenci Estée Lauder uruchamia program oceny swoich sklepów pod kątem dbałości o środowisko Firma Estée Lauder Companies ogłosiła uruchomienie programu Responsible Store Design, aby zapewnić nowe ramy oceny nowych i istniejących sklepów detalicznych. Inicjatywa ma na celu przyspieszenie postępów w realizacji celów środowiskowych tego amerykańskiego giganta kosmetycznego. 05.07.2023
![L‘Oréal rekonstruuje modele skóry od 1979 roku.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/07/04/h_484676_220.webp)
Producenci L’Oréal dał start-upom dostęp do swoich modeli sztucznej skóry L’Oréal poinformował, że udostępnił bezpłatnie wybranym start-upom swoje modele zrekonstruowanej skóry 3D, by stworzyć pole do szybszego rozwoju innowacji. 04.07.2023
![Od lewej: Monika Wasilewska, lekarz dermatolog-wenerolog, Monika Oleszak, junior brand manager Nivea Sun, oraz Kamila Kalińczak, dziennikarka prowadząca spotkanie na scenie](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/26/h_484592_220.webp)
Producenci Daleko od zmarszczek, blisko słońca – to hasło marki Nivea na tegoroczne lato Nivea zaprezentowała nowości na tegoroczne lato. Wśród nich znalazły się: serum wypełniające zmarszczki oraz kremy do twarzy z SPF. Spotkanie pod hasłem: Daleko od zmarszczek, blisko słońca było też okazją do wysłuchania informacji na temat koenzymu Q10 oraz niebezpieczeństw wynikających z promieniowania UV. 26.06.2023
![Nowa aplikacja koncernu Charlotte Tilbury jest jedną z największych innowacji w nurcie gamifikacji doświadczenia zkaupowego i budowania społeczności ostatnich lat.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/20/h_484565_220.webp)
Wyposażenie i technologie Charlotte Tilbury uruchomiła własną aplikację na smartfony Charlotte Tilbury uruchomiła aplikację zaprojektowaną w celu wykorzystania mocy technologii do udostępniania produktów jej marki kosmetycznej szerszej publiczności za jednym kliknięciem. Aplikacja jest opisana jako „żywy przejaw misji Charlotte, by demokratyzować i upraszczać piękno dla wszystkich”. 20.06.2023
![Linia Yoskine Medical C lada moment będzie miała premierę w drogeriach. W niej zastosowano japońską witaminę C w wysokich stężeniach](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/16/h_484546_220.webp)
Producenci Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C, która została zastosowana w nowej linii kosmetyków marki Yoskin. To efekt kooperacji z laboratoriami z Japonii wchodzącymi w skład Grupy Rohto Pharmaceutical, do której należy także polska firma. 16.06.2023
![Arzeda jest odpowiedzialna za projektowanie, inżynierię szczepów i wstępne zwiększanie skali nowych enzymów](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/13/h_484530_220.webp)
Producenci Unilever i Arzeda wykorzystują AI do opracowywania enzymów odplamiających Unilever i firma Arzeda, przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, opracowały nowe enzymy stosowane do zwalczania plam w środkach czyszczących i piorących. Mają one zwiększoną stabilność i wydajność, a ich stworzenie trwało 18 miesięcy – to pięć razy szybciej niż było to możliwe wcześniej z wykorzystaniem standardowych metod. 13.06.2023
![Paweł Orfinger, prezes Dr Irena Eris](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/12/h_484520_220.webp)
Eksport Dr Irena Eris potwierdza gotowość do wejścia na giełdę Dr Irena Eris potwierdza zamiar przeprowadzenia pierwszej publicznej oferty akcji oraz ubiegania się o dopuszczenie i wprowadzenie ich do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Oferta publiczna obejmować będzie przede wszystkim akcje nowej emisji, skierowane do inwestorów instytucjonalnych oraz indywidualnych. Pozyskane w ten sposób środki spółka przeznaczy na przejęcia producentów lub marek w kraju i za granicą ... 12.06.2023
![Bioderma to francuska marka dermokosmetyczna](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/09/h_484516_220.webp)
Wyposażenie i technologie Naos i Bioderma testują w Super-Pharm nową aplikację w digital merchandisingu Firma Naos, producent dermokosmetycznej marki Bioderma, uruchomiła aplikację, która pomaga dobrać użytkownikowi odpowiednie kosmetyki do potrzeb jego skóry. Na poziomie sklepu marka testuje właśnie aplikację jako element digital merchandisingu w placówce Super-Pharm w centrum handlowym Bonarka w Krakowie. 09.06.2023
![Produkty Nivea Sun i Lip Care oraz Eucerin otrzymały bardziej zrównoważone opakownia](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/06/h_484501_220.webp)
E-commerce Beiersdorf wprowadza na rynek kolejne produkty o zmniejszonej emisji CO2 Z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska (5 czerwca) firma Beiersdorf podzieliła się postępami we wdrażaniu swojej misji „Ochrona klimatu” na poziomie produktów. Po zeszłorocznych innowacjach w zakresie zrównoważonego rozwoju wokół lekkiej butelki Nivea Shower i bardziej przyjaznej dla klimatu formuły Nivea Soft , firma wprowadza teraz na rynek Nivea Sun i Nivea Lip Care z odpowiednimi ulepszeniami i zmniejszoną emisją CO2. 06.06.2023
![<p>Zespół Herbapolu-Lublin i marki Polana podczas konferencji prasowej w Warszawie</p>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/05/h_412630_220.webp)
Producenci Herbapol i Polana łączą tradycję z nowoczesnością Herbapol-Lublin od ponad 70 lat specjalizuje się w produktach wytwarzanych z ziół i owoców. Od dwóch lat wielopokoleniowe doświadczenie w tym zakresie przekłada również na kosmetyczną markę Polana. Swoje przywiązanie do tradycji i wykorzystanie jej w nowych trendach firma pokazała podczas spotkania z przedstawicielami mediów. 05.06.2023
![W nowym Green Hub znajduje się między innymi sklep, w którym poza produktami marki można kupić prototypy, wystrój sklepów, oraz inne drobiazgi, z których dochód przeznaczany jest na organizacje charytatywne.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/06/02/h_412633_220.webp)
Producenci Lush przedstawia swój nowy Green Hub Znana z kolorowych szamponów w kostkach i owocowych kul do kąpieli, brytyjska marka kosmetyków Lush otworzyła drzwi swojego nowego Green Hub w ramach wysiłków na rzecz rozszerzenia wewnętrznego recyklingu w obiegu zamkniętym. 02.06.2023
![dōTERRA poszerza swoje portfolio produktowe o produkty do pielęgnacji przed i po ekspozycji na słońce.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2023/05/29/h_412690_220.webp)