Innowacje
Innowacyjny peeling ma za zadanie nie tylko funkcjonalnie złuszczać skórę, ale także być pomocą w pozbyciu się problemu marnowania żywności.

Biznes Proszki z czerstwego chleba pszennego i żytniego w INCI? Nowy zawodnik na rynku kosmetyki upcyklingowej, REBREAD, wchodzi do gry W Polsce ponad połowa społeczeństwa boryka się z problemem marnowania żywności, a pieczywo jest jednym z najczęściej wyrzucanych produktów. Startup REBREAD z Krakowa postawił sobie za cel przekształcenie tego problemu w szansę, tworząc innowacyjne surowce przemysłowe z czerstwego chleba — w tym nowy składnik zarejestrowany w Międzynarodowej Nomenklaturze Składników Kosmetycznych (INCI). 03.01.2025

Polskie kosmetyki mają szansę powalczyć o zostanie pamiątką równie popularną co magnesik z orłem białym.

Biznes Kosmetyki pamiątką z Polski? Targi Polskiego Produktu Turystycznego organizują konkurs dla producentów W tegorocznej edycji konkursu „Pamiątka z Polski – Polish Souvenirs” producenci z całego kraju będą rywalizować o miano najlepszych pamiątek, które w unikalny sposób odzwierciedlają polską kulturę, historię i tradycje. W konkursie oceniane będą produkty z 13 kategorii, w tym kosmetycznej, a zwycięzcy otrzymają prestiżowy certyfikat „Polska Pamiątka Turystyczna – the Best Polish Souvenir 2024”. 16.08.2024

Czy testy na zwierzętach odejdą do lamusa?

Biznes Sztuczna inteligencja alternatywą dla testów na zwierzętach? Naukowcy są podzieleni. W obliczu rosnących kontrowersji dotyczących etyki testów na zwierzętach, naukowcy i korporacje farmaceutyczne coraz częściej zwracają się ku sztucznej inteligencji (AI) w poszukiwaniu alternatywnych metod. Technologie AI, przeglądając setki tysięcy danych z badań, mogą znacznie ograniczyć potrzebę wykorzystywania zwierząt w laboratoriach, zapewniając szybsze i dokładniejsze wyniki badań toksyczności nowych substancji. 11.06.2024

Samantha Dover, category director Beauty & Personal Care, Mintel podczas konferencji w Warszawie

Rynek i trendy Samantha Dover, Mintel: AI to nadal niewyeksplorowana studnia potencjału dla branży beauty Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje branżę kosmetyczną, wprowadzając nowe technologie, które transformują zarówno sposób tworzenia produktów, jak i interakcji z klientami - uważa Samantha Dover, category director Beauty & Personal Care w Mintel. AI oferuje szerokie możliwości, od personalizacji produktów po optymalizację łańcuchów dostaw, stając się kluczowym narzędziem dla firm dążących do innowacji i zwiększenia ... 10.05.2024

Zalando w ramach działań CSR podjęło się walki z pełnymi nienawiści dog whistles w swojej ofercie.

Biznes Zalando łączy siły z organizacją walczącą z neonazizmem, by rugować ze swojej oferty nienawistne „psie gwizdki” Stowarzyszenie z Hamburga Laut gegen Nazis e.V., wraz z Zalando i Spread Group, uruchamia inicjatywę „Moda przeciw faszyzmowi”. Przy wsparciu agencji Jung von Matt i innych, powstała największa baza danych szyfrowanych, skrajnie prawicowych przekazów słownych czy graficznych. Ta inicjatywa open source umożliwia platformom modowym identyfikowanie i usuwanie nazistowskich „psich gwizdków” wśród ich oferty produktowej. Partnerzy z ... 07.05.2024

<p>Ewa Flor, doradca podatkowy z kancelarii ATL Accounting & Payroll</p>

Innowacje Ekspert radzi: Warto korzystać z ulgi B+R. Łącznie można odliczyć do 300 proc. jednego wydatku Firmy z różnych branż, w tym kosmetycznej, mogą skorzystać z ulgi badawczo-rozwojowej. Warunkiem koniecznym jest prowadzenie badań naukowych lub prac rozwojowych. Działalność musi mieć twórczy charakter i należy ją prowadzić systematycznie. Skorzystanie z ulgi B+R może przynieść korzyści finansowe sięgające nawet kilkuset tysięcy złotych w skali roku. Zgodnie z przepisami, istnieje możliwość odliczenia nawet do 300 proc. ... 23.02.2024

485370

Innowacje Pan Drwal i Fundacja Sport na Zdrowie badają wspólnie kosmetyki solankowe Pan Drwal i Fundacja Sport na Zdrowie podjęły współpracę w celu przeprowadzenia badań nad korzyściami płynącymi ze stosowania solanki w kosmetykach przeznaczonych dla osób z atopią i innymi problemami dermatologicznymi. Badania przeprowadzone przez Fundację Sport na Zdrowie mają na celu potwierdzenie skuteczności tych produktów oraz udostępnienie klientom informacji naukowych na temat korzyści z ich stosowania. Dzięki temu ... 18.07.2023

dr Frank Lyko, kierownik działu epigenetyki w DKFZ oraz dr Marc Winnefeld, kierownik Działu Badań nad Skórą w firmie Beiersdorf podczas otwarcia Joint Innovation Lab

Producenci Beiersdorf i DKFZ zakładają Joint Innovation Lab. Celem są badania nad odmładzaniem skóry Naukowcy Beiersdorf i Niemieckiego Centrum Badań nad Rakiem (DKFZ) będą wspólnie pracować nad odmładzaniem i zapobieganiem rakowi skóry. W otwartym 1 lipca 2023 r. laboratorium innowacji – Joint Innovation Lab – będą się przyglądać „zegarowi epigenetycznemu” komórek skóry w celu cofnięcia procesu starzenia biologicznego, a tym samym zmniejszenia ryzyka zachorowania na raka skóry. 12.07.2023

05. styczeń 2025 05:36