Handel
413473

Sieci i centra handlowe Ważą się losy sieci Dealz: grupa Pepco zmienia strategię Grupa Pepco, właściciel sieci Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła strategiczną decyzję o skoncentrowaniu się na rozwoju marki Pepco jako jedynego przyszłościowego formatu sklepów. W roku finansowym 2024 sieć Pepco wygenerowała większość EBITDA grupy, zapewniając najwyższe zwroty z kapitału. Decyzja ta wiąże się także z wycofaniem się z segmentu FMCG, czyli sprzedaży towarów ... 06.03.2025

Rewitalizacja perfumerii w Centrum Handlowym <strong>Felicity</strong> w Lublinie miała na celu unowocześnienie wnętrza i dostosowanie go do najnowszego konceptu sieci.

Perfumerie Perfumeria Douglas w Felicity Lublin – otwarta po modernizacji Douglas, europejski lider rynku premium beauty, zmodernizował perfumerię w CH Felicity w Lublinie. Aby jak najlepiej odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów, Douglas wprowadził szereg udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które wzbogacają doświadczenia zakupowe. Dodatkowo oferta perfumerii została rozszerzona o nowe marki, umożliwiając klientom odkrywanie jeszcze szerszej gamy ekskluzywnych produktów ... 06.03.2025

Bożena Wróblewska, Prezes Zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej

Wywiady Bożena Wróblewska, Krajowa Izba Gospodarcza: Polskie firmy kosmetyczne coraz bardziej interesują się rynkami azjatyckimi Polska jako kraj unijny jest postrzegana w Azji jako producent, oferujący towary wysokiej jakości. To automatycznie pozycjonuje nasze produkty – w tym kosmetyki czy żywność – na wyższej półce. Najefektywniejszym sposobem na zrobienie rekonesansu na danym rynku wydają się targi branżowe – mówi Bożena Wróblewska, Prezes Zarządu Centrum Promocji Krajowej Izby Gospodarczej. 04.03.2025

484652

Drogerie Walgreens Boots Alliance na rozdrożu – możliwy podział na trzy spółki Walgreens Boots Alliance, globalna sieć aptek i sklepów z kosmetykami oraz produktami do pielęgnacji, może zostać podzielona na trzy odrębne jednostki: apteki detaliczne w USA, Boots UK oraz segment opieki zdrowotnej w USA. Taki scenariusz uzależniony jest od powodzenia procesu prywatyzacji przez Sycamore Partners. Planowane przekształcenie ma na celu lepsze zarządzanie różnorodnymi operacjami firmy, w tym znaczącym segmentem ... 03.03.2025

(fot. Shutterstock)

Sieci i centra handlowe Małe galerie rosną, średnie tracą klientów – zróżnicowane wyniki centrów handlowych w 2024 roku W 2024 roku centra handlowe w Polsce odnotowały niewielki spadek odwiedzalności, jednak mimo to ich obroty utrzymały się na dodatnim poziomie. Według Retail Institute liczba klientów zmniejszyła się o 1 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, a wskaźnik L4L – oparty na analizie tych samych galerii i liczby dni handlowych – spadł o 0,2 proc. Pomimo tego, obroty najemców wzrosły o 1,4 proc. rok do roku, co wskazuje na ... 24.02.2025

Demonstrator kodów 2D: Nowa era zaangażowania konsumentów Artykuł sponsorowany

E-commerce Demonstrator kodów 2D: Nowa era zaangażowania konsumentów W dobie dynamicznego rozwoju technologii, konsumenci oczekują dostępu do informacji o produktach szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Naprzeciw tym potrzebom wychodzą kody 2D ze standardami GS1, w szczególności kody QR z GS1 Digital Link, które stopniowo zastępują tradycyjne kody kreskowe. Wystarczy, że konsument zeskanuje telefonem kod QR od GS1, aby uzyskać szczegółowe informacje o produkcie. To, jak działa ta ... 24.02.2025

570317

Drogerie Rossmann wprowadza do drogerii soundtrack, którego stworzenie wspomagało AI Od niedawna klienci drogerii Rossmann mogą doświadczać zakupów w zupełnie nowy sposób – przy akompaniamencie specjalnie skomponowanej muzyki. Nie są to popularne utwory z list przebojów ani przypadkowa muzyka tła znana z centrów handlowych. To unikalna, starannie dobrana ścieżka dźwiękowa, która ma nie tylko umilić czas spędzony w sklepie, ale także wpłynąć na atmosferę i komfort zakupów. 21.02.2025

572030

Drogerie Amazon otwiera pierwszą aptekę i drogerię Amazon Parafarmacia & Beauty w Mediolanie W środę rano Amazon otworzył swój pierwszy stacjonarny sklep w centrum Mediolanu pod nazwą Amazon Parafarmacia & Beauty. Jest to debiut giganta e-commerce w segmencie fizycznych punktów sprzedaży we Włoszech, łączący szeroką ofertę produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych z nowoczesnymi usługami oraz fachowym doradztwem. Nowy koncept ma na celu uzupełnienie działalności online i wzmocnienie pozycji Amazon w branży zdrowia i ... 12.02.2025

09. marzec 2025 17:34