Handel
485453

Handel Luksusowy merchandising — co wyróżnia segment premium i z jakimi wyzwaniami się wiąże? Sposób ustawienia produktów na półce w sklepie wydawać by się mógł rzeczą pozornie błahą i nieistotną. Jednak merchandising wizualny jest niezwykle istotnym elementem w stymulowaniu sprzedaży, jak i kreacji wizerunku marki. Na ten ostatni szczególny nacisk kładą brandy pozycjonujące się w segmencie premium i aby go utrzymać na stosownym poziomie stosują konkretne działania. 28.12.2024

563708

Sieci i centra handlowe Lokalnie a globalnie — różnice między kosmetycznym rynkiem lokalnym i travel retail W 1947 roku Brendan O‘Regan otworzył pierwszy sklep typu Duty Free na lotnisku Shannon w Irlandii. 77 lat później, branża travel retail jest potężna, różnorodna, i dochodowa jak nigdy wcześniej, a perfumy i kosmetyki odpowiadają za ponad 38 proc. wagi całego biznesu. Z uwagi na specyficzne lokalizacje punktów sprzedaży, limitowany do nich dostęp oraz moment, w jakim klienci mogą dokonać w nich zakupu, charakter tego rynku ... 27.12.2024

03. styczeń 2025 15:14