![Wzrost dostaw Amazon był napędzany przez produkty kosmetyczne, głównie tusze do rzęs, kosmetyki pielęgnacyjne do włosów oraz do skóry.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/05/h_571048_220.webp)
Handel
![Wzrost dostaw Amazon był napędzany przez produkty kosmetyczne, głównie tusze do rzęs, kosmetyki pielęgnacyjne do włosów oraz do skóry.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/05/h_571048_220.webp)
![413378](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/04/h_413378_220.webp)
Handel Co dalej z kosmetykami na poczcie? Poczta Polska zmienia wygląd placówek Poczta Polska przeprowadza kompleksową standaryzację swoich placówek w ramach Planu Transformacji, mającą na celu poprawę estetyki, optymalizację ekspozycji i ujednolicenie oferty. Pilotażowe wdrożenie w 30 oddziałach wykazało pozytywne efekty – średni wzrost prowizji netto o 116,59 proc. oraz wysoką aprobatę klientów. Na podstawie tych wyników do końca roku nowy standard obejmie 2000 placówek. 04.02.2025
![570947](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/04/h_570947_220.webp)
Drogerie Słodkie wsparcie: walentynkowe lizaki w Rossmannie pomagają potrzebującym W tym roku Walentynki mogą być nie tylko okazją do obdarowania bliskich, ale także sposobem na wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej. Rossmann ponownie angażuje się w działania charytatywne, oferując walentynkowe lizaki, z których całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz Szlachetnej Paczki. 04.02.2025
![Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży Notino w 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, oraz perfumy Lancôme La Vie Est Belle](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/04/h_570949_220.webp)
Perfumerie Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024 Ostatnie trzy miesiące 2024 roku okazały się dla Notino sukcesem – zaowocowały ponad 10 milionami zamówień. Sprzedaż napędzały w tym czasie promocje związane z Black Friday oraz okresem świąt Bożego Narodzenia. 04.02.2025
![535302](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/04/h_535302_220.webp)
Sieci i centra handlowe Nowe CH Marywilska 44 zbliża się do komercjalizacji Zarząd spółki zaprezentował zmodyfikowaną koncepcję odbudowy obiektu, który spłonął w maju 2024 roku. Planowane zmiany uwzględniają potrzeby najemców oraz klientów, a pierwszy etap komercjalizacji rozpocznie się już 3 marca 2025 roku. 04.02.2025
![W 2024 roku Rossmann pozostawał nadal niekwestionowanym liderem w kategorii drogerii](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/04/h_542554_220.webp)
Rynek i trendy Lidl, Action i Rossmann na szczycie rankingu sieci handlowych Listonic Lidl, Action, Rossmann oraz Ikea to sieci handlowe, w których Polacy najchętniej planowali zakupy według rankingu sieci handlowych aplikacji Listonic. 04.02.2025
![570848](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/03/h_570848_220.webp)
Sieci i centra handlowe Sinsay debiutuje w Kosowie – ekspansja LPP na Bałkanach Polska grupa odzieżowa LPP kontynuuje intensywną ekspansję, wchodząc na rynek Kosowa z marką Sinsay. To już 41. kraj, w którym obecne są brandy spółki. Nowy sklep został otwarty na początku lutego w centrum handlowym Central Park w Prisztinie, zaledwie 5 minut od ścisłego centrum miasta. LPP planuje otwarcie trzech lokalizacji w Kosowie w tym miesiącu, w tym dwóch w stolicy. Dodatkowo, do drugiego kwartału 2025 roku firma chce ... 03.02.2025
![GXO obsługuje ok. 2,4 mln sztuk odzieży rocznie i zarządza logistyką dla wszystkich linii produktowych Versace: zarówno odzieżą na wieszakach, jak i składaną, a także akcesoriami, perfumami, biżuterią, artykułami wyposażenia wnętrz.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/03/h_570806_220.png)
Hurt i dystrybucja GXO Logistics i Versace przedłużają współpracę we Włoszech Dzięki odnowieniu umowy, obejmującej obsługę logistyki wielokanałowej, obecna współpraca GXO i Versace będzie trwała łącznie już ponad 15 lat. 03.02.2025
![Centrum handlowe Westfield Arkadia, Warszawa](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/03/h_570804_220.png)
Sieci i centra handlowe E-commerce odbiera klientów galeriom handlowym Galerie i centra handlowe odnotowały w 2024 roku lekkie spadki ruchu klientów –wynika z cyklicznego raportu, wydawanego przez firmę technologiczną Proxi.cloud. Obserwacja zachowań blisko 1,5 mln unikalnych konsumentów w 710 centrach i galeriach handlowych pokazuje, że w 2024 roku ruch w tego typu obiektach spadł o 3,5 proc. w porównaniu z rokiem wcześniejszym. 03.02.2025
![Kobiety osiągają sukcesy w e-handlu, nie oglądając się za siebie. Poznajcie przedsiębiorczynie z Amazon.pl!](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/31/h_570633_220.webp)
E-commerce Kobiety osiągają sukcesy w e-handlu, nie oglądając się za siebie. Poznajcie przedsiębiorczynie z Amazon.pl! Wielozadaniowość, odwaga i dążenie do celu na przekór trudnościom – to kilka cech przedsiębiorczyń, których e-biznesy podbijają Polskę i inne kraje. Przedstawicielki MŚP upatrują możliwości skutecznego rozwoju w e-commerce, a szczególnie w serwisach marketplace – wirtualnej przestrzeni, która oferuje klientom łatwy i szeroki wybór produktów od wielu sprzedawców, dając im tym samym szansę na dotarcie do większej liczby ... 03.02.2025
![570758](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/02/02/h_570758_220.png)
Drogerie Aplikację Rossmanna pobrało już 10 mln Polaków Coraz więcej Polaków kupuje z aplikacją Rossmann PL, która jest najlepszym źródłem informacji o promocjach, akcjach specjalnych i organizowanych przez sieć wydarzeniach. To również przydatne narzędzie w codziennych zakupach w drogeriach. 03.02.2025
![Hiszpański koncern Puig posiada w swoim portfolio m.in. markę Paco Rabanne](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/31/h_570634_220.png)
Hurt i dystrybucja Przychody Puig wzrosły dzięki dwucyfrowym wzrostom w segmencie perfum i kosmetyków pielęgnacyjnych Koncern Puig, właściciel właściciel takich marek jak Byredo, Charlotte Tilbury i Dr Barbara Sturm, osiągnął w 2024 roku przychód netto w wysokości 4,79 mld euro. Wzrost w segmentach perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała został nieznacznie zrównoważony przez spadki w segmencie makijażu. 31.01.2025
![Michał Rudecki, NielsenIQ](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/30/h_128735_220.webp)
Rynek i trendy Michał Rudecki, NielsenIQ: Drogerie nie dają się dyskontom, odpowiadają za 70 proc. sprzedaży wartościowej kosmetyków Dyskonty od lat mocno zyskują na znaczeniu jako kanał sprzedaży. Jest jednak duża różnica pomiędzy asortymentem drogerii i dyskontów, różni je także model kupowania. Jaki udział w sprzedaży kosmetyków w Polsce ma każdy z tych kanałów i czy dyskonty mogą być zagrożeniem dla drogerii? 31.01.2025
![Oferta kosmetyczna Action rozwija się od lat.](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/30/h_562340_220.png)
Sieci i centra handlowe Action z rekordowym wzrostem sprzedaży i ekspansją na nowe rynki Sieć sklepów Action zakończyła 2024 rok z imponującymi wynikami finansowymi i dynamicznym rozwojem. Sprzedaż netto wzrosła o 21,7 proc., osiągając 13,8 miliarda euro, a liczba sklepów w Europie zwiększyła się do niemal trzech tysięcy. Sieć przyciągnęła także więcej klientów, co potwierdza jej rosnącą popularność. W 2025 roku Action planuje dalszą ekspansję, debiutując w Szwajcarii i Rumunii. 30.01.2025
![570505](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/30/h_570505_220.png)
Sieci i centra handlowe Centrala Notino w Brnie w nowej odsłonie “To nowy rozdział Notino, i nasz nowy dom” – poinformowała firma za pośrednictwem social mediów o oddaniu do użytku swojego nowego, nowoczesnego budynku biurowego w Brnie. 30.01.2025
![Niekwestionowanym liderem, kolejny rok z rzędu, okazał się Rossmann](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/30/h_570317_220.webp)
Rynek i trendy Raport EY: Allegro i Rossmann liderami zaufania polskich konsumentów W okresie dynamicznych zmian na rynku detalicznym zaufanie do marki stało się kluczowym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe polskich konsumentów. Raport EY-Parthenon "Retail Performance Ranking 2024” dostarcza cennych informacji na temat postrzegania sprzedawców detalicznych w kluczowych segmentach rynku. 30.01.2025
![570366](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/29/h_570366_220.webp)
Drogerie Drogeria DM debiutuje w Kostrzynie nad Odrą Mieszkańcy Kostrzyna nad Odrą zyskają nową ulubioną drogerię: w czwartek 30 stycznia otworzy swój pierwszy sklep w tym mieście DM – jedna z najpopularniejszych sieci drogeryjnych w Europie. 29.01.2025
![W 2024 roku po raz kolejny z rzędu Sephora może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem przychodów i zysków](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/29/h_570360_220.webp)
Perfumerie Wysokie przychody Sephory i świetna sprzedaż perfum poprawiają globalne wyniki LVMH LVMH, posiadający w swoim portfolio luksusowych marek m.in. sieć perfumerii Sephora, zanotował w 2024 roku przychody w wysokości 84,7 mld euro. To wynik wyższy od zakładanego (84,28 mld euro) i jest efektem bardzo dobrego popytu w Europie i USA. 29.01.2025
![Aby wykorzystać biznes do szerzenia dobra, marka Rituals uruchomiła inicjatywę <em>10% Profit Pledge</em>](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/29/h_569454_220.webp)
Sieci i centra handlowe Rituals podsumowało 2024 rok, wśród osiągnięć m.in. pierwszy sklep w Japonii Marka Rituals kontynuowała w ubiegłym roku swoją globalną ekspansję, otwierając średnio nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim – w tym otwarto pierwszy sklep marki w Japonii. 29.01.2025
![Otwarcie pierwszej drogerii Rossmann w Szwajcarii miało miejsce 5 grudnia 2024 roku w Emmen Center](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/29/h_570308_220.webp)
Drogerie Rossmann zaczął podbój kolejnego rynku. Czy powtórzy sukces z Polski? [GALERIA] Rossmann, niemiecki gigant branży drogeryjnej, rozszerza swoją działalność na sąsiednią Szwajcarię, kusząc konkurencyjnymi cenami. Pierwszy sklep już otwarty, a w planach jest kolejnych 150 placówek. 29.01.2025
![W ramach spotkań z Czyściochem w przedszkolach i szkołach przewidziano wiele atrakcji](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/28/h_570143_220.png)
Marketing i media Rossmann startuje z programem edukacyjnym dla najmłodszych Czyściochowa Akademia to bezpłatny program edukacyjny, skierowany do żłobków, przedszkoli oraz klas I-III szkół podstawowych. Za pośrednictwem zwierzaków-Czyściochów będzie wspomagać kształtowanie dobrych nawyków higienicznych u dzieci. 28.01.2025
![Edyta Kresińska po 11 latach żegna się z Drogeriami Jawa](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/28/h_564965_220.webp)
Drogerie Edyta Kresińska żegna się z Drogeriami Jawa po 7 latach Edyta Kresińska, pełniąca funkcję doradcy zarządu ds. marketingu w polskiej sieci detalicznej Drogerie Jawa, poinformowała we wtorek o dużej zmianie w swojej karierze zawodowej. 28.01.2025
![Drogerie DM oferują w na polskim rynku produkty, sprzedawane pod blisko 30 markami własnymi](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/27/h_570085_220.png)
Drogerie Drogerie DM i Rossmann w Top10 ulubionych private labels na niemieckim rynku Konsumenci lubią sieci, które stawiają na marki własne – szczególnie w trudnych ekonomicznie czasach doceniają korzystny stosunek jakości do ceny. Badanie, obejmujące rynek niemiecki, przeprowadzili analitycy z Yougov. 28.01.2025
![507011](https://static.wiadomoscikosmetyczne.pl/images/2025/01/27/h_507011_220.webp)