Rynek i trendy
Palo santo to nie tylko składnik perfum, ale także element bogatej tradycji i kultury.

Rynek i trendy Palo santo powraca w perfumach jako trendująca nuta zapachowa W ostatnich latach w świecie perfum i wód toaletowych można zaobserwować rosnące zainteresowanie nutami zapachowymi pochodzącymi z natury. Jednym z takich składników, który zyskuje na popularności, jest palo santo. Ten unikalny zapach przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoje właściwości aromatyczne, ale również z powodu rosnącego znaczenia duchowości alternatywnej w naszym społeczeństwie. 28.06.2024

Siła nabywcza Polaków i Polek pozostaje niewielka.

Rynek i trendy GfK: Siła nabywcza Polaków i Polek wciąż jest znacznie niższa niż w najbogatszych krajach zachodnioeuropejskich Raport „GfK Retail Purchasing Power Europe” ukazuje znaczące różnice w sile nabywczej pomiędzy Polską a krajami zachodnioeuropejskimi. Statystyczny Polak ma rocznie do wydania w sklepach nieco ponad 4 tys. euro. Dla porównania, mieszkaniec Luksemburga dysponuje kwotą 12 tys. euro, Szwajcar – 11,6 tys. euro, a Duńczyk – 9,5 tys. euro. Nawet kraje naszego regionu mają wyższe wskaźniki, za Polską w zestawieniu znalazły się ... 28.06.2024

541574

Rynek i trendy Podrobiony Ozempic zalewa rynek. Fałszywy semaglutyd może zagrozić konsumentom i konsumentkom. Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) alarmuje o zagrożeniu związanym z fałszowanymi wersjami popularnego leku na odchudzanie, semaglutydu. Substancja ta, stosowana pierwotnie w leczeniu cukrzycy typu 2, zdobyła popularność również jako środek wspomagający odchudzanie. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie, na rynku pojawiły się podrobione wersje leku, które mogą być niebezpieczne dla zdrowia. 25.06.2024

Przeciętny Amerykanin ma obecnie dwa różne dezodoranty, a jeszcze siedem lat temu było to średnio 1,5. Podobna tendencja też jest dostrzegalna na innych rynkach, także w Polsce

Rynek i trendy Unilever: Rośnie wartość rynku dezodorantów i liczba wariantów w domach konsumentów Rynek dezodorantów prężnie się rozwija. To efekt rosnącej świadomości w zakresie higieny osobistej oraz poszukiwania produktów dostosowanych do różnych sytuacji. Stąd stosowanie więcej niż jednego dezodorantu w jednym czasie – w zależności od potrzeb czy aktywności w danym momencie. Te tendencje będą się rozwijać, co w efekcie spowoduje, że w ciągu najbliższych 3 lat rynek globalnie będzie rósł o ponad 7 proc. 21.06.2024

Ceny towarów na sklepowych półkach zależeć będą od tego, jak do rosnących kosztów prowadzenia działalności podejdą producenci i sieci handlowe. Jeśli będą przerzać je na konsumentów, to będą to robić bardzo ostrożnie, żeby nie zachwiać popytem - prognozuje ekspert z Grupy Offerista

Rynek i trendy Podwyżek w sklepach obawia się niemal 60 proc. konsumentów Eksperci przewidują, że ceny w sklepach znów będą rosły. Blisko 60 proc. Polaków obawia się tych podwyżek. Są to głównie seniorzy i osoby z małych miejscowości. Obaw dotyczących wzrostu kosztów codziennych zakupów nie mają natomiast młodsi konsumenci, mieszkańcy dużych miast i osoby zarabiające więcej niż średnia krajowa – wynika z najnowszego badania UCE Research i Grupy Offerista 21.06.2024

Zatrważający stan wiedzy Polaków i Polek na temat seksualności odsłania nowe badanie DOZ i Sexed.pl

Rynek i trendy „Płynem do higieny intymnej należy myć wnętrze pochwy” - z jakimi jeszcze mitami zgadzają się Polki i Polacy? „Aby uniknąć infekcji intymnych powinno się używać płynu do higieny intymnej i dokładnie myć nim codziennie wnętrze pochwy” - z takim fałszywym stwierdzeniem zgodziło się aż 42 proc. zbadanych przez IPSOS na zlecenie DOZ.pl osób. Z badania wynika także, że poziom swojej wiedzy dt. seksualności znacznie przeceniamy i długa droga przed nami, jeśli chodzi o osiągnięcie optimum w tym zakresie. 20.06.2024

<strong>Maciej Bukowski,</strong> prezes zarządu i kierownik Programu Ekonomia i Polityka Gospodarcza, WiseEuropa

Rynek i trendy WiseEuropa i Kosmetyczni [RAPORT]: Polskie firmy kosmetyczne są ponadprzeciętnie rentowne i odporne na kryzysy „Kosmetyczna Polska. Raport o stanie branży 2024” – to publikacja, którą na zlecenie i we współpracy z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego przygotowali analitycy think tanku WiseEuropa zbierając dane dostępne na polskim i europejskim rynku. Raport wkrótce ujrzy światło dzienne a część wniosków z niego publikujemy jako pierwsi w oparciu o premierową prezentację jego fragmentów. 14.06.2024

Ceny kosmetyków oferowanych przez chińskie platformy są zachęcające. Ich stosowanie jest jednak ryzykowne - przestrzegają eksperci i obserwatorzy rynku   

Rynek i trendy Dlaczego kupujecie toksyczne kosmetyki na chińskich platformach? Influencerzy zaczynają edukować konsumentów Toksyczny makeup z Temu i Shein w Europie - kto do tego dopuścił? - pyta Anna Gemma, interntowa twórczyni zajmująca się tematyką minimalizmu i etycznych wyborów. Jej materiał opublikowany na TikToku i YouTube zyskał tysiące odsłon. Być może to właśnie influencerzy, poprzez swoje zasięgi, będą w stanie przebić się do świadomości konsumentów z informacją o szkodliwości produktów oferowanych na chińskich platformach. Ale ... 12.06.2024

Wiadomości Kosmetyczne od lat informują branżę o tym, jak świat urody i osób queerowych zazębia się coraz widoczniej.

Rynek i trendy Pride Month w branży kosmetycznej: Przegląd najważniejszych artykułów na Wiadomościach Kosmetycznych Z okazji obchodów Miesiąca Dumy portal Wiadomości Kosmetyczne przygotował specjalne zestawienie najistotniejszych artykułów poświęconych tematyce LGBTQ+. Przypominamy treści, które nie tylko kształtowały dyskusję w branży, ale także podkreślały ważność inkluzji i różnorodności. To kompendium wiedzy branżowej, po które sięgnie każdy, kto ceni sobie stały rozwój i poszerzanie wiedzy o branży. 05.06.2024

02. lipiec 2024 12:16