StoryEditor
Producenci
20.02.2024 15:01

Procter & Gamble po raz kolejny wspiera przyszłych mistrzów sportu

Akcją Każdy Dzień na Medal objęte są marki: Always, Naturella, Oral-B, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pantene, Old Spice, Gillette, Gillette Venus, Ariel, Lenor, Vizir, Pampers, Discreet, Fairy, Swiffer, Ambi Pur / mat. prasowe
Każdy Dzień na Medal to akcja Procter & Gamble, organizowana w sieci sklepów Biedronka. Jej celem jest promowanie aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania wśród dzieci ze szkół podstawowych. W tym roku odbywa się już kolejna edycja projektu, w którym firma przekaże wybranej szkole voucher na sprzęt sportowy o wartości 30 tys. złotych.

Jeszcze do końca lutego trwa akcja Procter & Gamble, prowadzona w sklepach Biedronka – Każdy Dzień na Medal. To kontynuacja projektu zapoczątkowanego w 2022 roku. W tegorocznej edycji szkoły podstawowe mają możliwość wygrania voucherów na sprzęt sportowy o wartości 5, 10, a nawet 30 tys. złotych. Przedstawiciele firmy mają nadzieję, że dzięki inicjatywie, szkoły uzyskają wsparcie, które pozwoli realizować sportowe ambicje dzieci oraz kształtować kolejne pokolenia sportowców.

W akcji mogą wziąć udział pełnoletni klienci sklepów Biedronka, którzy do 29 lutego dokonają zakupu minimum jednego produktu dowolnej marki Procter & Gamble oraz zachowają paragon. Po zakupach należy odwiedzić stronę www.dziennamedal.pl, wypełnić kwestionariusz i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, a następnie oddać głos na wybraną szkołę podstawową.

Łączna pula nagród wynosi 800 tys. zł. Do wygrania są vouchery na sprzęt sportowy dla szkół, a dla głosujących sprzęt kuchenny oraz nagroda gwarantowana – e-book kulinarny. Akcją objęte są marki: Always, Naturella, Oral-B, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pantene, Old Spice, Gillette, Gillette Venus, Ariel, Lenor, Vizir, Pampers, Discreet, Fairy, Swiffer, Ambi Pur.

Akcja jest prowadzona w związku z nadchodzącymi XXXII nimi Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu. Procter & Gamble utrzymuje bowiem długoletnie partnerstwo z ruchem olimpijskim. W trakcie współpracy firma wspierała sport wyczynowy dzieci, a także zrealizowała kampanię Dziękuję Ci, Mamo, koncentrującą się na ukazaniu roli mam sportowców, czyli osób, które na co dzień wspierają ich zarówno podczas sukcesów, jak i porażek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 11:44