Dwudniowe szkolenie przeprowadzone dla Polskiej Sieci Drogerii Vica rozpoczęło pierwszą edycję Akademii Sprzedaży Kosmetyki Kolorowej. Jest to unikalny projekt skierowany do sklepów drogeryjnych, mający na celu podniesienie kompetencji personelu w zakresie sprzedaży kosmetyków do makijażu. Wyróżnia go to, że patronuje mu jednocześnie kilka kosmetycznych marek. W pierwszej edycji są to marki Donegal, Gosh, Lirene, Paese, Pierre René, Puro Bio oraz Rimmel.
– Równoczesny udział w szkoleniu kilku marek czyni szkolenie nie tylko znacznie ciekawszym, ale też wiarygodnym. W centrum uwagi jest tu klient. Szkolenie jest ukierunkowane na podniesienie jakości obsługi, umiejętność doboru kosmetyków do indywidualnych potrzeb klienta – personalizacja oferty to dziś klucz do sukcesu – a co za tym idzie na zbudowanie lojalności wobec sklepu i wzrost sprzedaży kategorii kosmetyków kolorowych – tłumaczy Łukasz Barbacki, właściciel firmy szkoleniowej Barbacki Consulting. – Pierwszą w Polsce siecią sprzedaży, która zdecydowała się zainwestować w tak innowacyjny i szeroki koncept szkoleniowy jest sieć drogerii Vica – podkreśla.
Szkolenie w ramach Akademii Sprzedaży Kosmetyki Kolorowej jest prowadzone w 3 etapach i kończy się egzaminem.