StoryEditor
Producenci
07.01.2020 00:00

Guerlain wprowadza nową usługę dla europejskich klientów

Dostępna od kilku lat w butikach Guerlain personalizacja kultowych flakonów marki jest teraz dostępna online dla europejskich klientów dzięki partnerstwu z Hapticmedia.

Miłośnicy perfum Guerlain mogą teraz dostosowywać swoje butelki perfum online. Pierwszą na liście jest historyczna butelka przypominająca pszczeli wosk, która została stworzona w 1853 roku przez słynnego francuskiego producenta szkła Pochet du Courval.

Szyjkę flakonu marki, który można napełnić w sklepach większością kultowych perfum Guerlain, można ozdobić satynową, szeroką lub wąską wstążką, a także wygrawerować imię lub krótki komunikat.

Rozwiązanie to, opracowane we współpracy z Hapticmedia, firmą specjalizującą się w wizualizacji i personalizacji online dla sektora luksusowego, zapewnia klientom realistyczny widok 3D i umożliwia konsumentom korzystanie z nowej wersji europejskich sklepów internetowych marki. Te same możliwości personalizacji dostępne już w stacjonarnych butikach marki.

- Rozwiązanie techniczne 3D dostarczone przez Hapticmedia zwiększa atrakcyjność naszych kultowych produktów. Oferuje różne kombinacje dla coraz bardziej wymagających klientów, którzy szukają cyfrowych wrażeń zakupowych odzwierciedlających te dostępne w naszych sklepach. Ponadto dzięki temu narzędziu do dostosowywania online nasi klienci mogą teraz oferować ukochanym prezent skrojony na miarę - wyjaśnia Jean Denis Mariani, dyrektor ds. cyfrowych w Guerlain.

Guerlain i Hapticmedia współpracowały już kilka lat temu, aby stworzyć możliwości personalizacji online związane z luksusową pomadką tubową marki „Rouge G”, która stała się kultowa od czasu swojej premiery.

- Cieszymy się, że mogliśmy ponownie współpracować z Guerlain w celu stworzenia nowego rozwiązania personalizacji online. Dzięki tej drugiej możliwości współpracy idziemy jeszcze dalej, oferując opcję grawerowania online z dynamicznym i ultrarealistycznym renderowaniem wizualnym. W ten sposób internauci mogą zaprojektować własny, niepowtarzalny i osobisty przedmiot - podkreśla współzałożyciel Hapticmedia, Henri Foucaud.

Interaktywne rozwiązanie do wizualizacji i personalizacji 3D opracowane przez Hapticmedia dla Guerlain jest dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej i jest kompatybilne ze zwykłymi urządzeniami, w tym komputerami osobistymi, tabletami i smartfonami. Jest dostępne w kilku sklepach internetowych Guerlain w Europie, w tym we Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 07:02