Według raportu opublikowaneg przez Daily Mail, L’Oréal USA uruchamia usługę concierge, która zajmie się za nich codziennymi obowiązkami domowymi.
Ponieważ praca w domu stała się normą podczas pandemii, a większość pracodawców uznaje ją już ją za pewien standard, inicjatywa L’Oréal USA ma na celu zachęcenie pracowników do powrotu do biura poprzez zajmowanie się ich codziennymi obowiązkami, które wielu było w stanie dopasować do harmonogramu pracy z domu, ale mają trudności z ich wykonaniem podczas dojazdów do pracy.
Dyrektor generalny L’Oréal USA, David Greenberg, uważa, że pracownicy muszą angażować się i wchodzić w interakcje osobiste, aby firma mogła się rozwijać.
Consierge, nowy benefit pracowniczy francuskiego giganta kosmetycznego będzie dostępny dla pracowników w jego niedawno otwartej centrali w Kalifornii, którą niedawno firma wyposażyła też w kawiarnię, jadalnię i centrum fitness. Podobne programy nie są obecnie dostępne w biurze firmy w Nowym Jorku.
Usługa concierge jest dostępna za opłatą w wysokości 5 dolarów. Obejmuje odbieranie zwierząt z domu lub od weterynarza, odbiór ubrań z pralni, tankowanie aut i firmową restaurację w budynku L’Oréal USA. Produkty kosmetyczne firmy są również sprzedawane pracownikom ze zniżką w małym sklepie znajdującym się na parterze. W zamian za korzystanie z concierge pracownicy muszą wracać do biura przez trzy dni w tygodniu.
Czytaj także: L’Oréal pozwany o roszczenia związane z chorobami onkologicznymi