Sieci i centra handlowe
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.
20.01.2025
Innowacje
L’Oréal i IBM tworzą pierwszy model AI, wspierający produkcję zrównoważonych kosmetyków
IBM i lider branży kosmetycznej L’Oréal ogłosiły współpracę, której celem jest wykorzystanie generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) IBM do analizy danych, dotyczących receptur kosmetycznych. Współpraca ta pozwoli firmie L’Oréal na zastosowanie bardziej zrównoważonych surowców oraz redukcję zużycia energii i odpadów.
19.01.2025
Producenci
Nowa twarz wiosennej kampanii Dior – Monica Bellucci to jej matka
Modelka Deva Cassel jest ambasadorką wiosennej kolekcji Dior Makeup Glowmania, w której dominują pastelowe, subtelne odcienie różu, brzoskwini i złota.
19.01.2025
Producenci
Procter & Gamble oraz Colgate-Palmolive pozwane za targetowanie reklam produktów dla dzieci
Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive zostały pozwane w sześciu sprawach zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Rodzice zarzucają producentom wprowadzanie w błąd co do bezpieczeństwa produktów zawierających fluor, co mogło prowadzić do nieprawidłowego stosowania tych produktów.
16.01.2025
Makijaż
Antybakteryjne pędzle do makijażu. Czy naprawdę są skuteczne?
Marka Morphe wypuściła na rynek serię pędzli do makijażu, które mają właściwości antybakteryjne dzięki zastosowanym jonom srebra. Czy i jak długo są one skuteczne?
15.01.2025
Producenci
Włosomaniacka marka Dabur prognozuje niewielki wzrost przychodów w IV kwartale
Dabur, jeden z największych producentów produktów ajurwedyjskich w Indiach, zapowiedział umiarkowany wzrost przychodów w czwartym kwartale 2024 roku. Firma spodziewa się stabilizacji zysków operacyjnych, mimo wyzwań związanych z rosnącymi kosztami surowców i spadkiem popytu na rynku FMCG.
13.01.2025
Producenci
Coty notuje stratę 53,4 milionów funtów w Wielkiej Brytanii i Irlandii
Coty, właściciel marki Rimmel London, zakończył rok finansowy 2023/2024 ze stratą przed opodatkowaniem w wysokości 53,4 miliona funtów. To znacząca zmiana w porównaniu do zysku 9,9 miliona funtów osiągniętego rok wcześniej, mimo wzrostu obrotów do 335,3 miliona funtów.
13.01.2025
Marketing i media
NYX Professional Makeup zaczyna współpracę z agencją Labcon
Agencja Labcon relevant stories poinformowała o wygraniu przetargu na obsługę kreatywną marki kosmetycznej NYX Professional Makeup. Przez najbliższy rok agencja będzie zajmować się realizacją kampanii reklamowych NYX PM.
13.01.2025
Producenci
56-letnia Kelly Rutherford zachwyca naturalną urodą w kampanii Caudalie
Amerykańska aktorka, doceniana nie tylko za role filmowe, ale też naturalne i subtelne piękno, została twarzą najnowszej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Caudalie. “Uwielbiam ideę starzenia się jak dobre wino” – powiedziała Kelly Rutherford.
11.01.2025
Producenci
Nicolas Galitzine nową globalną twarzą perfum Emporio Armani
Emporio Armani ogłosiło, że brytyjski aktor Nicolas Galitzine został nowym globalnym ambasadorem zapachów marki. Znany z ról w popularnych filmach romantycznych i hitowych serialach telewizyjnych, Galitzine idealnie wpisuje się w wizerunek współczesnego bohatera — łączącego siłę, charyzmę i swobodę. W najnowszej kampanii marki aktor pojawia się w centrum dynamicznej, a zarazem kameralnej imprezy, gdzie przyciąga uwagę jako ...
10.01.2025
Producenci
Oriflame zamyka fabrykę i przenosi produkcję z Polski, pracowników czekają zwolnienia [TYLKO U NAS SZCZEGÓŁY]
Firma Oriflame zdecydowała o zamknięciu fabryki w Warszawie i przeniesieniu produkcji do sieci wyselekcjonowanych producentów z Europy. Decyzja ta ma na celu modernizację procesów produkcyjnych oraz przyspieszenie wdrażania innowacyjnych kosmetyków.
10.01.2025
Producenci
Nowy rozdział dla marki Christian Lacroix: hiszpańska grupa STL przejmuje kultowy dom mody
Ikoniczna marka Christian Lacroix, założona w 1987 roku przez projektanta z Arles, rozpoczyna nową erę. Po latach trudności finansowych i utraty prestiżu, dom mody trafił w ręce hiszpańskiej grupy Sociedad Textil Lonia (STL). Przejęcie ma na celu przywrócenie świetności francuskiej marce na arenie międzynarodowej.
10.01.2025
Producenci
Brytyjska organizacja walczy z ubóstwem higienicznym dzieci i nastolatków, prowadzącym do wykluczeń
Organizacja charytatywna, założona przez byłego premiera Gordona Browna, zapowiedziała wzmocnienie w tym roku kampanii, której celem jest walka z ubóstwem higienicznym dzieci oraz młodzieży. Problem ten jest szczególnie widoczny na terenie szkół, wśród nastolatków.
10.01.2025
Producenci
Rafał Lądowski będzie zarządzać markami Semilac i Hi Hybrid
Rafał Lądowski objął stanowisko CEO Nesperta Europe, jednego z największych producentów lakierów hybrydowych do paznokci w Polsce, właściciela marek Semilac oraz hi hybrid.
10.01.2025
Producenci
Le Monde: Kosmetyczny boom we Francji i nowe fabryki napędzają gospodarkę
Pomimo spowolnienia rynkowego, przemysł kosmetyczny we Francji rozwija się dynamicznie. Luksusowe marki otwierają nowe fabryki, wspierając eksport „made in France” i tworząc miejsca pracy w sektorze, który wciąż rośnie.
08.01.2025
Marketing i media
Unilever celebruje 65-lecie mydła w kostce Dove Beauty Bar
“To nie jest zwykłe mydło, to Beauty Bar” – podkreśla Dove nie tylko w swojej najnowszej kampanii promocyjnej, ale też np. w postach w social mediach, gdzie wielu użytkowników dzieli się swoimi historiami związanymi z kultową kostką Dove.
08.01.2025
Zapachy
Guerlain przywitał Rok Węża wyjątkowym flakonem
Chiński nowy rok rozpocznie się 29 stycznia, a jego patronem będzie wąż. Z tej okazji Guerlain wypuścił na rynek swój najnowszy zapach – Rouge Bonheur, zamknięty w limitowanym, ręcznie zdobionym flakonie, wokół którego wije się zdobiony złotem i kryształkami wąż.
07.01.2025
Innowacje
Innowacyjne minilaboratorium L‘Oréal do analizy skóry
Cell BioPrint to nowe urządzenie, wdrażane testowo w tym roku przez L‘Oréal. Jest kompaktowe, a jego zadaniem jest analiza stanu skóry oraz jej potencjalnych problemów w przyszłości.
06.01.2025
Producenci
Dyrektor Maciej Kaniowski odchodzi z Avonu po sześciu latach
Maciej Kaniowski, dotychczasowy dyrektor operacyjny (COO) w Avon, poinformował o swoim pożegnaniu z firmą po sześciu latach wspólnej pracy. “Dobre decyzje są czasem trudne” - skomentował.
04.01.2025
Producenci
Charlize Theron twarzą nowej linii Dior Capture
Charlize Theron, zdobywczyni Oscara i ambasadorka Dior od 2004 roku, została ogłoszona twarzą odświeżonej linii kosmetyków Dior Capture. Marka podkreśla, że wartości aktorki i jej siła doskonale odzwierciedlają charakter tej ikonicznej kolekcji.
03.01.2025
Zdrowie
British Beauty Council mianował Georgię May Jagger swoją Ambasadorką Wellbeingu
Georgia May Jagger, modelka i założycielka marki kosmetycznej MAY Botanicals, została mianowana przez British Beauty Council pierwszą Ambasadorką Wellbeing.
03.01.2025
Producenci
Clarins, Unilever i inni kluczowi gracze w branży skreśleni z prestiżowej listy dostawców królewskiego dworu
Wiadomość o usunięciu kilku znanych marek kosmetycznych z prestiżowej listy dostawców królewskiego dworu odbiła się szerokim echem. Król Karol III opublikował zaktualizowaną listę firm posiadających królewski certyfikat Royal Warrant, na której nie znalazły się tacy giganci branżowi jak Boots, Clarins, Unilever, Elizabeth Arden czy House of Fraser.
02.01.2025
Marketing i media
Chanel wydało swoją pierwszą książkę, poświęconą urodzie i kosmetykom
Dom mody Chanel wydał swoją pierwszą albumową publikację, dotyczącą urody: "Chanel: The Allure of Makeup". Książka ukazała się w stulecie pierwszej kolekcji produktów do makijażu tej kultowej marki.
02.01.2025
Producenci
Swarovski zagości "długoterminowo" na rynku kosmetyczno-perfumeryjnym dzięki współpracy z Coty
Coty zawarło długoterminową umowę licencyjną na opracowanie, produkcję oraz dystrybucję nowej linii zapachów z firmą Swarovski – efekty poznamy dopiero w 2026 roku. To kolejny duży marketingowy krok austriackiej firmy w ostatnim czasie.
02.01.2025
20. styczeń 2025 14:59