Beauty
Małgosia, Gosia i Wiesia - ambasadorki Różowego Patrolu

Zdrowie Fundacja OnkoCafe i Gliss projektem Różowy Patrol zmieniają podejście do profilaktyki raka piersi w Polsce Długofalowym celem projektu „Różowy Patrol powered by Gliss” jest zrewolucjonizowanie podejścia kobiet do profilaktyki raka piersi w Polsce. Jest on realizowany przez Fundację OnkoCafe – Razem Lepiej oraz markę Gliss. W ciągu niespełna półtora roku udało się dotrzeć z projektem do ponad 20 tys. osób w całym kraju. Stało się tak dzięki działaniom 63 klubów Różowego Patrolu – w tym 28 nowoutworzonym w ostatnich ... 26.03.2025

Amouage od samego początku wykorzystywała najwyżej jakości składniki: kadzidło, mirrę, oud,<strong> </strong>łącząc tradycję z nowoczesnym podejściem do sztuki perfumeryjnej

Zapachy Amouage: klasyczna nisza w obliczu nowej definicji luksusu W świecie perfum niszowych, gdzie ekskluzywność staje się coraz bardziej dostępna, a orientalne kompozycje przestają być tajemnicą zamkniętą w złoconych flakonach, Amouage stara się balansować między swoją tradycyjną wizją luksusu a współczesnymi oczekiwaniami rynku. Marka, która od zawsze kojarzyła się z rzemiosłem, wyjątkowymi składnikami i luksusową produkcją, w obliczu globalnych zmian stoi przed pytaniem: czy w ... 20.03.2025

Na Instagramie Lattafa zgromadziła 480 tys. obserwatorów, co pokazuje jej rosnącą obecność w mediach społecznościowych i popularność wśród szerokiego kręgu odbiorców.

Zapachy Fenomen rynkowy marki Lattafa. Jak stała się symbolem orientalnych perfum w europejskim wydaniu? [ANALIZA] Lattafa to marka, która szturmem podbiła europejski, w tym również polski, rynek perfumeryjny, stając się symbolem Orientu w zachodnim wydaniu. Łączy w sobie arabską estetykę, intensywne kompozycje i przystępną cenę. I choć w Europie perfumy Lattafa stały się dla wielu konsumentów synonimem arabskich perfum i orientalnego luksusu, w rzeczywistości są one dostosowane do gustów zachodnich “nosów”. 10.03.2025

Marketing w Nowym Jorku zachwyca i porusza, bo jest bardzo skupiony na personalizacji i realnym budowaniu emocjonalnej więzi marki z konsumentami

Marketing i media Nowy Jork: jak marki kosmetyczne wpisują kampanie komunikacyjne w lokalne konteksty Nowy Jork to tygiel nie tylko kulturowy, ale też niesamowity miks potrzeb konsumenckich, dlatego marki kosmetyczne w tym mieście często podkreślają w swoich kampaniach różnorodność. Teoretycznie jedno „key message”, a praktycznie odnosi się wrażenie, jakby marka mówiła personalnie do każdego odbiorcy osobno. Wynika to między innymi z narracji kampanii nawiązujących do lokalnych kontekstów, które są wspólne dla różnych ... 06.03.2025

574888

Rynek i trendy Polki stawiają na rozwój osobisty, wellness i zdrowy styl życia [Badanie] Czas wolny Polek jest skoncentrowany na osobistym rozwoju, relaksie oraz dążeniu do równowagi w życiu. Wolne chwile kobiety poświęcają na relaks, wybierając różne formy wellness, medytację czy aktywność fizyczną. Aż 50 proc. respondentów podkreśla, że obecnie najbardziej popularnym hobby jest zdrowy styl życia. Co trzecia osoba ceni sobie możliwość skorzystania z masażu. 05.03.2025

Wynik Interparfums za 2024 rok jest zasługą świetnych wyników sprzedażowych perfum

Producenci Grupa Interparfums podsumowała 2024 rok: zysk wzrósł o 10 proc. dzięki perfumom Francuska grupa perfumeryjna Interparfums podała, że jej zysk netto w 2024 roku wzrósł o 10 proc. do 129,9 mln euro. Wynik ten jest zasługą świetnych wyników sprzedażowych zapachów marki Lacoste. Wynik nieznacznie przekroczył nawet oczekiwania Interparfums, które zakładały zysk netto na poziomie 129,3 mln euro. W perspektywie – pierwsza linia kosmetyków i perfum sygnowanych marką Off-White. 27.02.2025

27. marzec 2025 10:36