Drogerie
Hubert Iwanowski odchodzi z dm Drogerie Markt Polska — kto go zastąpi?
Drogeria dm ogłosiła istotne zmiany personalne w swoim zarządzie, które mają zapewnić dalszy dynamiczny rozwój marki w Polsce. Wprowadzenie nowych dyrektorów oraz podsumowanie wyników finansowych mają pomóc utrzymać silną pozycję dm w Europie.
20.12.2024
Apteki
Drogerie DM chcą sprzedawać OTC online, ale najpierw... w Czechach
Niemiecka sieć drogerii, która w Polsce rozwija się dopiero drugi rok, przygotowuje się do uruchomienia apteki internetowej z lekami bez recepty. Na początek OTC będą dostarczane klientom z Niemiec za pośrednictwem apteki internetowej DM w Czechach.
19.12.2024
Opakowania
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.
19.12.2024
Drogerie
Łódź ma już 50 drogerii Rossmann
Rossmann otworzył w Nowej Sukcesji w Łodzi swoją 50. drogerię w tym mieście. Jubileuszowy sklep oferuje 15 tys. produktów na powierzchni 355 mkw.
18.12.2024
Rynek i trendy
Trendy beauty wg Superdrug: czego młodzi klienci oczekują od drogerii w 2025 roku?
Brytyjska sieć drogeryjna Superdrug przedstawiła swoje prognozy, dotyczące pielęgnowania urody w nadchodzącym roku. O zdanie zapytała najmłodszych konsumentów w wieku 13-16 lat.
18.12.2024
Sieci i centra handlowe
Mystery boxy ze zwrotów konsumenckich w Kauflandzie — w paczkach wszystko, od szamponów do smartfonów
Kaufland wprowadza innowacyjne automaty Mystery-Pack, oferujące paczki zwrotów w atrakcyjnych cenach. Pierwsze urządzenia pojawiły się w grudniu w Niemczech, a w planach jest ich obecność w 100 lokalizacjach. Jak działa nowy projekt i czym przyciąga klientów?
17.12.2024
Perfumerie
Sephora tworzy „przyszłość piękna” dzięki programowi Accelerate 2025, wspierającemu różnorodność
Sephora ujawniła nazwy ośmiu marek BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) wybranych do programu Accelerate 2025. Program ten wspiera i rozwija wschodzące marki kosmetyczne, takie jak jej ubiegłoroczny laureat – Inde Wild.
16.12.2024
Drogerie
Sieć DM otworzy tuż przed Świętami 50. drogerię w Polsce
Będzie to 50. drogeria sieci DM w Polsce, a zarazem pierwsza w Łodzi. Otwarcie 50. sklepu w Polsce zamyka plan ekspansji marki w tym roku, realizując w stu procentach zakładane cele.
16.12.2024
Hurt i dystrybucja
Jarosław Tabienko, Delko: Rośnie znaczenie wartości, które reprezentuje marka
Rok 2025 rysuje się jako okres dynamicznych zmian na rynku FMCG, napędzanych zarówno czynnikami gospodarczymi, jak i ewoluującymi oczekiwaniami konsumentów i inflacją - mówi Jarosław Tabienko, członek zarządu Delko SA.
16.12.2024
E-commerce
TikTok Shop podbija rynek: 45 proc. Amerykanów i Amerykanek robi zakupy na platformie
Nowe badanie przeprowadzone przez Coefficient Capital i The New Consumer ujawnia, że niemal połowa amerykańskich konsumentów dokonała zakupów za pośrednictwem TikTok Shop. Największą popularnością cieszą się kategorie mody i urody, co wskazuje na rosnące znaczenie handlu społecznościowego w USA.
16.12.2024
Drogerie
Czy Boots zmieni właściciela? Sycamore Partners rozważa przejęcie WBA
Walgreens Boots Alliance (WBA), amerykański gigant rynku zdrowia i urody, może zostać przejęty przez fundusz inwestycyjny Sycamore Partners. Potencjalna transakcja wyceniana jest na 10 miliardów dolarów (około 7,8 miliarda funtów) i mogłaby oznaczać nowy rozdział dla brytyjskiej sieci Boots.
13.12.2024
E-commerce
BaseLinker Index: e-commerce pod znakiem Black Friday, zdrowie i uroda z największym wzrostem
Wyniki 3 tys. czołowych e-commerce’ów w Polsce pokazują, że ich sprzedaż w internecie w listopadzie 2024 była wyższa od tej przed rokiem o 2,8 proc. Na ten wynik składa się blisko 7-procentowy wzrost liczby zamówień oraz spadek średniej wartości zamówienia. Zdrowie i uroda – ponownie kategorią z największym wzrostem.
12.12.2024
Drogerie
Nowa Sól z pierwszą drogerią sieci DM
Drogerie DM od ponad dwóch lat systematycznie pojawiają się w kolejnych polskich miastach. 14 grudnia w Nowej Soli zostanie otwarty najnowszy sklep tej sieci – do końca roku sieć chce mieć w Polsce ok. 50 sklepów.
12.12.2024
Handel
Multibrandowy butik Moliera2 dołącza do najemców Metropolitan Warszawa
Moliera2, jeden z najbardziej znanych brandów na polskim rynku, oferujący szeroki wybór luksusowych marek modowych i kosmetycznych, dołącza do grona najemców Metropolitan Warszawa. Spółka wynajęła 1,3 tys. mkw. powierzchni handlowo-biurowej.
11.12.2024
Sieci i centra handlowe
Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię
Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 ...
10.12.2024
Drogerie
Rossmann ostrzega: strzeż się oszustów oferujących karty podarunkowe
W mediach społecznościowych pojawił się nowy rodzaj oszustwa, w którym cyberprzestępcy podszywają się pod markę Rossmann. Wykorzystując mechanizmy psychologiczne, oferują wartościowe karty podarunkowe za symboliczną opłatą. Skutki mogą być dla ofiar bardzo kosztowne.
10.12.2024
Rynek i trendy
Circana i Wizaż: kosmetyczne zestawy prezentowe pod choinkę nadal popularne
Nadchodzące Święta Bożego Narodzenia upłyną pod znakiem zestawów kosmetycznych – wynika z raportu Circana, badającego rynek kosmetyczny w Wielkiej Brytanii. Od października sprzedaż ekskluzywnych zestawów kosmetycznych wzrosła o 5 proc. w porównaniu do zeszłego roku, przynosząc 55,3 mln funtów.
10.12.2024
E-commerce
Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline
Prowadzimy działalność e-commerce w 27 krajach Europy, a w 7 z nich posiadamy sklepy stacjonarne. Obsługujemy prawie 30 mln klientów. Dzięki zastosowaniu AI oraz wirtualnej rzeczywistości z powodzeniem przełamujemy bariery zakupów online i personalizujemy sprzedaż w sklepach. Wierzymy, że produkty i doświadczenia powinny być dostępne dla konsumentów, niezależnie od tego, czy wolą robić zakupy online, czy offline – mówi ...
10.12.2024
Sieci i centra handlowe
Usługi oraz zdrowie i uroda odnotowały największe obroty w centrach handlowych we wrześniu
Z opublikowanego raportu PRCH za wrzesień wynika, że obroty najemców w centrach handlowych pozostały na poziomie ubiegłego roku. Najlepsze wyniki odnotowano w kategoriach: usługi oraz zdrowie i uroda.
10.12.2024
Apteki
Dr.Max uruchomił holistyczny koncept, łączący sklep, usługi kosmetyczne i well-being
Bjut by Dr. Max to nowy koncept, zaprezentowany przez lidera europejskiego rynku farmaceutycznego – wywodzącej się z Czech sieci Dr.Max. Pierwszy salon otwarto w Pradze 1 grudnia.
09.12.2024
Drogerie
Ukraińska marka Isei otworzyła pierwszy sklep w Polsce
Isei to marka kosmetyczna z Ukrainy, która zdecydowała się na uruchomienie pierwszego punktu sprzedaży stacjonarnej w naszym kraju i ma ambitne plany rozwoju. Otwarcie sklepu miało miejsce 16 listopada w warszawskim CH Targówek. Jakie kosmetyki tam znajdziemy?
09.12.2024
Hurt i dystrybucja
Marcin Bartoszyński, Wojciech Kuchnowski, PGD Polska: Dystrybutorzy będą szukać nowych źródeł dostaw [SONDA: Prognozy 2025]
Odwrót koncernów od budowania dystrybucji w kanale tradycyjnym, wojna prowadzona przez dyskonty – to działania, które mają istotny wpływ na funkcjonowanie handlu detalicznego i firm dystrybucyjnych. Być może pojawią się ruchy konsolidacyjne w „tradycji”, przynajmniej na poziomie asortymentowym – mówią Marcin Bartoszyński, członek zarządu PGD Polska, wiceprezes zarządu Drogerie Jasmin i Wojciech Kuchnowski, członek ...
09.12.2024
Hurt i dystrybucja
Radosław Jonas, Błysk: Nieprzewidywalność i zmienność rynku to główne wyzwania [SONDA: Prognozy 2025]
Rozwój e-commerce, presja na szybkie dostawy, wchodzące nowe technologie, popularność aplikacji społecznościowych wpływają na biznes i relacje z konsumentem. Wszystkie te czynniki nasilą się w kolejnym roku, co wymusza inwestycje w optymalizacje procesów i dywersyfikację biznesów – mówi Radosław Jonas, wiceprezes firmy Błysk.
09.12.2024
E-commerce
Czy kosmetyki z Temu są bezpieczne? Badania są jednoznaczne
Platformy zakupowe, takie jak Temu, kuszą atrakcyjnymi cenami i szeroką ofertą produktów, w tym kosmetyków. Jednak rosnąca popularność tych produktów budzi pytania o ich bezpieczeństwo i jakość. Czy kosmetyki z Temu są bezpieczne? Czy ich stosowanie jest rozsądne? Przyjrzyjmy się temu bliżej, analizując dostępne badania i przepisy.
06.12.2024
20. grudzień 2024 14:14