Handel
Od teraz w ofercie outletowej klienci Carrefoura znajdą też kosmetyki i chemię gospodarczą.

Sieci i centra handlowe Carrefour Polska rozwija strefy OUTLET – w tym dodając do nich kosmetyki i chemię Carrefour Polska dynamicznie rozwija koncept stref OUTLET, oferując klientom nie tylko produkty non-food, ale także artykuły spożywcze, chemię domową i kosmetyki. W nowym modelu in-out, produkty te będą dostępne w limitowanych ilościach do wyczerpania zapasów. Rozszerzona oferta pojawiła się już w 10 lokalizacjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Łodzi, i jest częścią strategii sieci, która od 2020 roku otworzyła blisko 250 ... 10.12.2024

Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino

E-commerce Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline Prowadzimy działalność e-commerce w 27 krajach Europy, a w 7 z nich posiadamy sklepy stacjonarne. Obsługujemy prawie 30 mln klientów. Dzięki zastosowaniu AI oraz wirtualnej rzeczywistości z powodzeniem przełamujemy bariery zakupów online i personalizujemy sprzedaż w sklepach. Wierzymy, że produkty i doświadczenia powinny być dostępne dla konsumentów, niezależnie od tego, czy wolą robić zakupy online, czy offline – mówi ... 10.12.2024

Marcin Bartoszyński, członek zarządu PGD Polska, wiceprezes zarządu Drogerie Jasmin (z prawej) i Wojciech Kuchnowski, członek zarządu PGD Polska.

Hurt i dystrybucja Marcin Bartoszyński, Wojciech Kuchnowski, PGD Polska: Dystrybutorzy będą szukać nowych źródeł dostaw [SONDA: Prognozy 2025] Odwrót koncernów od budowania dystrybucji w kanale tradycyjnym, wojna prowadzona przez dyskonty – to działania, które mają istotny wpływ na funkcjonowanie handlu detalicznego i firm dystrybucyjnych. Być może pojawią się ruchy konsolidacyjne w „tradycji”, przynajmniej na poziomie asortymentowym – mówią Marcin Bartoszyński, członek zarządu PGD Polska, wiceprezes zarządu Drogerie Jasmin i Wojciech Kuchnowski, członek ... 09.12.2024

20. grudzień 2024 14:14