Sekcja partnera
Poznaj nową linię YOSKINE inspirowaną ryżem: JAPAN PURE RICE INFUSION
Marka YOSKINE wprowadza na rynek nową linię kosmetyków JAPAN PURE RICE INFUSION, inspirowaną tradycyjnymi japońskimi rytuałami piękna. Bazując na harmonii, naturze i precyzji, stworzono 10 produktów umożliwiających pełną pielęgnację poranną i wieczorną. Kluczowym składnikiem linii jest ryż – od wieków ceniony w Azji nie tylko w kuchni, lecz także w pielęgnacji, jako sekret nieskazitelnej, promiennej cery.
16.04.2025
Sekcja partnera
Skuteczna promocja marki w e-commerce – materiały reklamowe, etykiety, opakowania
W dobie dynamicznego rozwoju e-commerce, promocja marki odbywa się na wielu płaszczyznach – od działań marketingowych w sieci, przez kampanie w social mediach, po inwestycje w jakość produktów i usług. Istotnym, choć nie zawsze wystarczająco docenianym elementem strategii marki w handlu internetowym są materiały reklamowe, etykiety i opakowania.
23.10.2024
Sekcja partnera
Jedyny słuszny
Wstęp do artykułu
13.04.2023
Drogerie
Drogerie Lilaróż zamknęły stacjonarne sklepy
Styczeń jest ostatnim miesiącem, w którym klienci wrocławskich drogerii Lilaróż mogli zrobić zakupy w stacjonarnym sklepie. Właściciele zamykają drogerię.
17.01.2023
16. kwiecień 2025 17:07