Jak informuje firma, statystyki zachorowań na raka piersi pokazują, że jest on wykrywany u coraz młodszych kobiet, dlatego w tym roku Avon stawia na nowoczesną komunikację. Na Facebooku startuje wydarzenie #RóżoweLato, w którym firma pokazuje, że profilaktyka raka piersi może być elementem lifestyle’u każdej nowoczesnej kobiety. Również offline’owo firma będzie świętować 20-lecie kampanii podczas cyklu 7-letnich eventów organizowanych wraz z 4FUN.TV. Ambasadorkami akcji zostały siostry ADiHD.
Avon wraz z 4FUN.TV zaprasza aż na 7 eventów, które będą odbywać się przez całe lato w nadmorskich i mazurskich miejscowościach wypoczynkowych. Podczas każdego z nich będzie możliwość wykonania bezpłatnego badania USG piersi. Na Facebook’u wystartowało również #RóżoweLato – pełen konkursów i niespodzianek projekt, który zachęca kobiety do dbania o siebie, swoje samopoczucie, ale również do profilaktyki raka piersi.
Ambasadorkami akcji #RóżoweLato są trenerki fitnessu siostry ADiHD, prezenterki 4FUN TV, które będą motywować i promować zdrowy styl życia. Energiczne siostry przygotowały serię filmów video, które wprowadzają młode kobiety w tajniki profilaktyki raka piersi. Wszystkie materiały będą publikowane na stronie wydarzenia #RóżoweLato.
Kampanię będzie również wspierać ambasadorka Avon – Małgorzata Kożuchowska, a partnerami merytorycznymi są Fundacja Rak’n’Roll i Stowarzyszenie Amazonki – Warszawa Centrum.