
Coraz więcej osób sięga po wegańskie produkty kosmetyczne, ze względu na ich naturalne składniki i to, że są wytwarzane w zgodzie z zasadą cruelty-free , a także są przyjazne dla środowiska. Aby zbadać takie zainteresowanie, firma End of Tenancy London postanowiła odkryć, która z opracowanej listy 23 popularnych wegańskich marek kosmetycznych, zdobyła największe zainteresowanie na Instagramie.
Pierwsze miejsce zajmuje marka NCLA z siedzibą w Los Angeles. Została oznaczona na Instagramie 173,601 razy. Na drugim miejscu, z wynikiem 147 219 hashtagaów na platformie mediów społecznościowych, znajduje się marka perfum Le Labo, która powstała w 2005 roku. Trzecia jest wegańska Arbonne. Firma, która w ciągu swojej 35-letniej obecności na rynku nigdy nie testowała swoich produktów na zwierzętach, ma 113 095 hashtagów na Instagramie. Wegańska marka kosmetyczna, która wysoko ceni czyste piękno, dbałość o siebie i kulturę spa, Sparitual zajmuje czwarte miejsce z 83 087 hashtagami. A na piątym miejscu znajduje się wegańska marka Pacifica. Ta pochodząca z Kalifornii firma ma 501 000 obserwujących na Instagramie, i ma 60 170 hashtagów.
Całe zestawienie, wszystkich 23 marek znajduje się TUTAJ - kliknij