Prezentację pt. „Zakupy na szpilkach. Jak kobiety kupują w sklepach i w sieci?” w ramach bloku Konsument i trendy wygłosi dwóch przedstawicieli IQS: Artur Czajka, trade&shopper business development manager oraz Mateusz Zubkowicz, business unit manager.
Eksperci omówią styl zachowań polskich konsumentek, poruszając m.in. takie kwestie, jak wpływ miejsca zamieszkania jako czynnik determinujący styl dokonywania zakupów, czas spędzany w sklepach, realizowane misje zakupowe – na ile rządzi tu potrzeba, a na ile konieczność. Niewątpliwie ciekawym wątkiem dla uczestników Kongresu będzie swoisty “ranking” ulubionych sieci handlowych wśród Polek – dowiemy się np., gdzie udają się one po jogurt na śniadanie, a gdzie po krem na noc.
Badacze nakreślą też jak przedstawia się kwestia omnichannelu w kobiecym wydaniu, czyli jak podchodzą one do zakupów offline vs. online. Dowiemy się również, co najbardziej przemawia do tej grupy: wygoda zakupów, promocje, a może asortyment. Niejednego uczestnika wydarzenia niewątpliwie zaskoczy informacja, ile sklepów przeciętna Polka odwiedza w ciągu jednego dnia.
Może się wydawać, że o kobietach na zakupach wiemy już wszystko. Literatura fachowa (i obyczajowa również) dużo miejsca poświęciła tej szczególnej grupie klientów. Prezentacja ekspertów IQS rzuci nowe światło na to, jak naprawdę wyglądają zakupy na szpilkach. Wszystkiego dowiemy się już 10 maja w Double Tree by Hilton przy ul. Skalnicowej 21 w Warszawie.
Jesteś dyrektorem marketingu, handlowym, szefem sprzedaży w firmie z branży FMCG? Już dziś zarezerwuj miejsce w kalendarzu, by nie ominęła Cię ta prezentacja!
O prelegentach:
Obaj eksperci agencji badawczej IQS mają wieloletnie doświadczenie w badaniach rynkowych oraz zachowań konsumentów: Artur Czajka był zaangażowany w ponad 600 projektów badawczych: badania jakościowe i ilościowe, testy produktów i konceptów, badania shopperowe. Mateuszu Zubkowicz specjalizuje się w projektach dla centrów handlowych oraz sieci handlowych, zrealizował setki międzynarodowych i lokalnych badań, w tym wiele projektów strategicznych.