W Polsce środki do prania należą do najważniejszych produktów w koszyku zakupów. Kategoria ta dzieli się na tradycyjne środki piorące, takie jak proszki, oraz środki nowoczesne, czyli żele i kapsułki. Te ostatnie stanowią ponad połowę całego rynku uniwersalnych środków piorących, przy czym kapsułki rozwijają się najszybciej, osiągając obecnie blisko 40 proc. rynku.
– Opierając się na wynikach badań rynku i w związku ze stałym wzrostem segmentu kapsułek, Persil stawia na rozwój tej kategorii. Obserwując tendencje rynkowe, jesteśmy przekonani, że kapsułki to przyszłość środków piorących. Nie może być inaczej ze względu na współczesne tempo życia i wszechobecny brak czasu. Nowe Persil Discs spełniają wszystkie potrzeby konsumentów, którzy z pewnością docenią łatwość użycia i dozowania tego innowacyjnego środka piorącego – mówi Krzysztof Brabander, Brand Manager marki Persil.
Wprowadzenie nowych 4-komorowych kapsułek Persil Discs ruch spółki Henkel, korespondujący z obecnymi tendencjami rynkowymi. Badania dowodzą, że kapsułki to kategoria przyszłości, ponieważ konsumenci coraz częściej przy wyborach zakupowych kierują się wygodą użytkowania. Dodatkowym argumentem za udoskonalaniem tej kategorii jest fakt, iż 82 proc. kupujących zwraca szczególną uwagę na jakość produktu, a jak wskazują badania, segmenty rozwijają się za sprawą produktów premium.