Tajniki modnych makijaży przedstawili między innymi Jeffrey English i Chris Sams – makijażyści Sephora PRO Beauty Team USA oraz makijażystka kultowej marki Kat Von D, która zadebiutowała właśnie w Polsce i 10 krajach Europy. Według nich w nadchodzącym sezonie królują odważne stylizacje i wyraziste akcenty. Brwi są ciągle na pierwszym planie: mocno podkreślone, idealnie wyrysowane lub stylizowane tak, aby wyglądały na pierzaste. Można też zaszaleć z ciemnym smoky eye z akcentem miedzianym, który nada temu klasycznemu już rozwiązaniu modny, rockowy akcent. Dla odważnych polecali ekscentryczny makijaż z kreską na powiece w elektryzujących kolorach – niebieskim, zielonym czy fioletowym.
Podczas Sephora Trend Report przez cały weekend (29.09-1.10. 2017) klientki mogły korzystać z konsultacji i mini metamorfoz na 20 stanowiskach wykonujących bezpłatne usługi – makijażowe, pielęgnacyjne, stylizacji włosów i paznokci. Indywidualne konutacje prowadzili eksperci marek Kat Von D Beauty, Esteé Lauder, Make Up For Ever, Dior, Marc Jacobs Beauty, NARS, Smashbox i Burberry. Ogromną popularnością cieszyły się 15-minutowe szybkie mini makijaże w wiodących trendach sezonu, stylizacje brwi z marką Benefit oraz fryzur z marką Bumble and bumble, mini zabiegi pielęgnacyjne z marką Origins i Filorga, a także malowanie paznokci w najmodniejszych stylizacjach jesieni.
Sieć Sephora liczy obecnie ponad 2 tys. punktów sprzedaży w 33 krajach. W Polsce jest obecna od 1999 roku i prowadzi 95 perfumerii w największych miastach, w których oferuje perfumy, produkty do makijażu oraz pielęgnacji (w sumie kilkanaście tysięcy produktów).