StoryEditor
Rynek i trendy
29.03.2015 00:00

Bestsellery miesiąca. Producenci polecają

JOANNA KOWALCZUK,
kierownik działu marketingu, Ziaja

Regularne stosowanie kremu Ziaja Masło Kakaowe przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt. Polecajmy go również przed opalaniem, także w solarium. Nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody, a przy tym regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek.


ANNA ROLF-SMUNIEWSKA,
dyrektor marketingu, Tenex

Witamina C polecana jest przez dermatologów na większość problemów z cerą. W naszej regenerującej kuracji DermoFuture Precision znalazła się ona w najwyższym, bo aż 30-proc. stężeniu. Dodatkowo mamy tu arbutynę, kwas hialuronowy, wyciąg z gorzkiej pomarańczy oraz glicerynę.

MAŁGORZATA SIECZKOWSKA,
marketing manager, Nivea Polska

Pielęgnacyjna formuła płynu micelarnego 3 w 1 Nivea Sensitive oczyszcza, usuwa makijaż i nawilża skórę. Nie narusza naturalnej bariery skóry, nie przesusza jej i ma właściwości odświeżające.  Służy wielu osobom, gdyż nie zawiera substancji zapachowych, barwników i parabenów.

RENATA CISZEWSKA-KŁOSIŃSKA,
dyrektor marketingu, Delia Cosmetics

Koniec zniszczonych włosów! Kuracja keratynowa Delia Cameleo, dzięki biomimetycznej keratynie Keramimic 2.0, pomaga zregenerować zniszczone włosy, wnikając bezpośrednio w najbardziej uszkodzone miejsca i kompleksowo odbudowując ich strukturę.

AGNIESZKA HRYCAJ,
kierownik działu wdrożeń
i rozwoju produktu marki Tołpa

Skóra naczyniowa jest zaczerwieniona i podrażniona. Tym swoim „czerwonym światłem” prosi nas o pomoc. Dlatego regenerujący krem na naczynka tołpa: green, naczynka łagodzi zaczerwienienia i regeneruje podrażnioną skórę. Wyrównuje koloryt, nawilża i eliminuje uczucie ściągnięcia. Delikatnie maskuje zaczerwienienia dzięki zawartości naturalnego, zielonego barwnika. Chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.

AGNIESZKA SĘCZKOWSKA,
kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej,
Golden Rose

Wiele kobiet od razu pokochało odżywkę Black Diamond Hardener. Jej formuła opiera się na cząsteczkach czarnego diamentu, co zapewnia paznokciom wyjątkową wytrzymałość. Po zastosowaniu odżywki powstaje twarda i błyszcząca powłoka, dzięki której paznokcie przestają się łamać i rozdwajać. Użytkownicy produktu doceniają formułę pozbawioną szkodliwego formaldehydu, dbp i toluenu.

JUSTYNA BERNAT,
marketing manager,
Laboratorium Kosmetyczne Floslek

Przyjemna w użyciu lekka emulsja o działaniu ujędrniającym, nawilżającym i przeciwzmarszczkowym to przeciwzmarszczkowy krem Floslek Anti-Aging Kuracja Hialuronowa z drobnocząsteczkowym kwasem hialuronowym. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność i gładkość skóry. Doceniony został przez konsumentów – nagrodzony złotym medalem w badaniu konsumenckim Najlepszy Produkt 2014 w kategorii pielęgnacji twarzy.

MAJA JÓZEFOWICZ,
brand manager, Henkel Beauty Care

Kobiety chcą, by ich fryzura pozostawała w tym samym idealnym kształcie od rana aż do późnego wieczora. Obowiązującym trendem jest przy tym naturalność, a sztywne włosy to główny powód, dla którego rezygnujemy z używania produktów do stylizacji. Nowa linia Taft Perfect Flex z płynną elastyną to połączenie idealnej wprost elastyczności i 100% utrwalenia fryzury.

DARIUSZ MARCINIAK,
dyrektor handlowy, Top Choice

Wiosenna kolekcja kosmetyczek została wykonana z zastosowaniem niezwykle oryginalnego materiału, którego struktura oraz ciekawe wzornictwo natychmiast przypadło do gustu naszym klientom. Seria kosmetyczek „Ażur” zawiera ponad 10 wzorów o różnej wielkości i funkcjonalności, dostępnych w dwóch kolorach.

JUSTYNA KĘDZIERSKA-SKRZYDLAK,
corporate communication,
Henkel Beauty Care

Nieważne, czy włosy mają być potargane, rozwichrzone, czy poskromione i proste. Najważniejsze, aby były matowe! Wystarczy rozetrzeć pastę Got2b beach boy między palcami i stylizować poszczególne pasma włosów w dowolnym, ulubionym stylu. Pasta jest matująca i zapewnia umiarkowane utrwalenie.

KATARZYNA GAŁEK,
product manager, L’Oréal Paris 

Tysiące Polek zaufało i potwierdza skuteczność kremu anti-age Revitalift Laser X3. To unikalny produkt, którego działanie porównano z sesją lasera frakcyjnego CO2. Modeluje kontur twarzy, wypełnia skórę i przywraca jej gęstość dzięki formule zawierającej aktywne składniki: Pro-Xylane oraz kwas hialuronowy.


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
10.04.2025 10:28
Marcowy skok w polskim e-commerce: BaseLinker Index na rekordowym poziomie
Canva

W marcu 2025 roku wartość BaseLinker Index, wskaźnika mierzącego kondycję polskiego e-commerce, osiągnęła rekordowe 153 punkty. Dla porównania, w lutym wynosiła ona 120 punktów, a w marcu 2024 roku – 136 punktów. Oznacza to nie tylko znaczący wzrost w skali miesiąca (o 27,7 proc.), ale także solidną poprawę rok do roku. Warto przypomnieć, że wartość wyjściowa indeksu, ustalona w styczniu 2022 roku, wynosiła 100 punktów.

image
BaseLinker
Wzrost sprzedaży w marcu w ujęciu miesięcznym to przede wszystkim efekt większej liczby zamówień – o 22,3 proc. więcej niż w lutym – oraz wzrostu średniej wartości zamówienia, która osiągnęła poziom 204,3 zł, co oznacza wzrost o 4,4 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca. Również dane roczne są pozytywne: liczba zamówień zwiększyła się o 8,5 proc., a średnia wartość zamówienia wzrosła o 3,2 proc.

Analiza danych z 3 tysięcy największych polskich sklepów internetowych pokazuje, że całkowita sprzedaż online w marcu 2025 roku była wyższa niż rok wcześniej o 12 proc. Co ciekawe, zarówno sprzedaż krajowa, jak i zagraniczna zanotowały wzrosty: odpowiednio o 11,3 proc. i 15,9 proc. Sprzedaż cross-border stanowiła 17,13 proc. całkowitej sprzedaży polskich e-commerce’ów.

Wśród najlepiej rozwijających się kategorii znalazły się te, które już wcześniej wykazywały wysoką dynamikę wzrostu: „supermarket”, „zdrowie i uroda” oraz „dom i ogród”. Dane za marzec potwierdzają utrzymujący się trend rosnącego zainteresowania konsumentów zakupami online w tych segmentach, co może być sygnałem do dalszego rozwoju oferty i logistyki w tych obszarach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
09.04.2025 12:31
Francuski biznes alarmuje: amerykańskie cła mogą doprowadzić do recesji
(fot. Shutterstock)Shutterstock

Patrick Martin, przewodniczący francuskiego stowarzyszenia pracodawców Medef, ostrzegł w środę, że nowe amerykańskie cła mogą zahamować wzrost gospodarczy Francji i wprowadzić kraj w recesję. W rozmowie z radiem RTL podkreślił, że „istnieje ryzyko zatrzymania wzrostu i wejścia w recesję”, odnosząc się do wpływu ceł USA na francuskie przedsiębiorstwa. Nowe środki ogłoszone przez prezydenta USA Donalda Trumpa weszły w życie tego samego dnia – obejmują one m.in. 104-procentowe cła na towary z Chin, pogłębiając globalny konflikt handlowy.

Martin zaapelował o pilne działania mające na celu poprawę konkurencyjności francuskich firm. Według niego konieczna jest ochrona konsumpcji, co oznacza m.in. unikanie nadmiernego obciążania podatkami gospodarstw domowych i przedsiębiorstw. W jego opinii, bez takich kroków francuska gospodarka może nie wytrzymać presji wynikającej z polityki handlowej USA.

Na słowa Martina odpowiedział minister przemysłu Marc Ferracci, który w rozmowie z Franceinfo przyznał, że temat jest aktualnie dyskutowany w parlamencie. Jak zaznaczył, chodzi m.in. o możliwość obniżenia podatków produkcyjnych, które od dawna uznawane są za jedną z barier dla konkurencyjności francuskiego przemysłu. Ferracci wezwał również francuskie firmy do wstrzymania inwestycji w Stanach Zjednoczonych ze względu na napięcia handlowe między USA a Europą.

Minister spotkał się we wtorek wieczorem z przedstawicielami francuskiego przemysłu, by omówić potencjalne skutki ceł w kluczowych sektorach – od lotnictwa, przez kosmetyki, po dobra luksusowe. Podkreślił, że odpowiedź Unii Europejskiej musi być „stanowcza i proporcjonalna”, by uniknąć dalszej eskalacji, która mogłaby zagrozić miejscom pracy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. kwiecień 2025 09:37