ANNA REJTER-JÓŹKO,
brand manager, Wibo
Klientki przekonały się, że mascara Wibo Boom Boom jest bezkonkurencyjna. To hit sprzedażowy jesienno‑zimowego sezonu. Zapewnia spektakularny efekt sztucznych rzęs. Dzięki silikonowej szczoteczce i kremowej konsystencji, aplikacja tuszu jest niezwykle precyzyjna. Rzęsy stają się sprężyste i rozdzielone.
ANNA ROLF-SMUNIEWSKA,
product manager, Tenex
Jedyny tego tupu produkt dostępny w sklepach detalicznych. Mezoroller Dermo Future do mezoterapii mikroigłowej to urządzenie w kształcie ruchomego wałeczka z cienkimi mikroigłami, które służą do mikronakłuwania skóry. To najnowsza technologia, opracowana, aby zmusić skórę do samodzielnej, bardzo intensywnej odnowy i regeneracji poprzez naturalną indukcję kolagenu. Efektem działania mezorollera są mikrokanaliki w warstwie rogowej naskórka, które umożliwiają wniknięcie substancji aktywnych w głąb skóry. Skutkuje to widoczną redukcją zmarszczek oraz zapobiega powstawaniu nowych. W efekcie uzyskujemy długotrwałe wzmocnienie, zarówno skóry właściwej, jak i naskórka.
MAŁGORZATA CYMER,
wiceprezes firmy Cosmatrade
Aksamitna, jędrna cera to marzenie każdej kobiety. Stąd zainteresowanie unikalną formułą mikrodermabrazji arganowej Vital Derm, która pozwala pozbyć się martwego naskórka, odkrywając nową, jedwabiście gładką skórę. Klientki doceniły ten nowoczesny preparat, który dzięki zawartości mikrokryształków, delikatnie ściera kolejne warstwy starego naskórka, a zawartość bogatego w odżywcze składniki oleju arganowego regeneruje, wygładza linie i zmarszczki, aktywując procesy naturalnej odnowy komórkowej. Zachwycił je efekt – gładka skóra o młodzieńczym, promiennym wyglądzie.
AGNIESZKA SĘCZKOWSKA,
kierownik ds. rozwoju sieci detalicznej, Golden Rose
Uwielbiana przez klientki Golden Rose wyjątkowa pomadka Velvett Matte Lipstick nadaje ustom aksamitne matowe wykończenie. Długo utrzymuje się na ustach. Doskonale się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz witaminie E dodatkowo je odżywia i nawilża. Prawdziwy must‑have sezonu to klasyczne czerwienie, eleganckie burgundy i naturalne odcienie nude.
MONIKA LATOSIŃSKA,
dyrektor ds. handlu i marketingu, Hean
Bestseller sprzedaży w okresie zimowym i wiosennym, kiedy skóra wymaga szczególnej pielęgnacji to peeling cukrowy Hean Slim no limit. Skutecznie odświeża i wygładza skórę. Złuszcza zrogowaciałe warstwy naskórka i oczyszcza pory. Poprawia jędrność i elastyczność skóry. Zapach świeżej limonki poprawia nastrój, działa energetyzująco. Dzięki sukcesowi sprzedażowemu peelingu cukrowego, serię wzbogaciła nowość – peeling ujędrniający Owocowe SPA z jagodą acai.
AGATA RAŹNIAK-JARCZOK,
product manager, Eurocosmetics
W niezmiennej recepturze, od lat 80. ubiegłego wieku, produkowany jest puder w kamieniu Constance Carroll. Klientki cenią sobie tę niezmienność oraz bogatą gamę kolorystyczną, która umożliwia idealne dopasowanie pudru do karnacji. Produkt znakomicie nadaje się do wykańczania makijażu, ale z powodzeniem może zastąpić nawet fluid – matuje, delikatnie wyrównuje koloryt skóry i przykrywa ewentualne niedoskonałości. Wśród jego wiernych użytkowniczek są zarówno młode dziewczyny, jak i dojrzałe panie.
AGNIESZKA LEWOCKA,
dyrektor generalny, JFenzi Perfume
Klasyka połączona z nowoczesnością. Siła i delikatność w jednym. W męskiej wodzie perfumowanej JFenzi Marine Men kwiat pomarańczy i cynamon, otoczony niezwykle słodką wanilią i kuszącą bergamotką, tworzą zmysłowe połączenie przełamane jednak energetyzującą miętą. Zapach idealny na zimowe dni i wieczory dla silnego mężczyzny, który potrafi zaskoczyć kobietę swą delikatnością.
MAGDALENA MIKŁASZ,
dyrektor sprzedaży, Bi-Art
Woda perfumowana Sport Champions to jedna z wielu kompozycji zapachowych w wyjątkowych i ciekawych butelkach. W kolekcji posiadamy wody w kształcie eleganckich damskich szpilek, torebek czy też sportowego motocykla.
KATARZYNA NEUGEBAUER,
ceo assistant, Famous Brands Distribution
Jeden z pierwszych produktów sygnowanych marką Louis Blanc, woda perfumowana dla kobiet My Phone, błyskawicznie zdobył miejsce na rynku perfumeryjnym. Klientkom od razu spodobał się nowoczesny design, a możliwość wyboru jednego z trzech nietuzinkowych zapachów pozwalała z przyjemnością sięgać po kolejną kolorystyczną wersję butelki. Wkrótce w sprzedaży pojawią się zestawy 2w1 i 4w1 oraz wersja 30 ml, idealna do torebki.