
1. Środki do mycia twarzy na bazie oleju
Środki do mycia twarzy na bazie olejów odnotowują silny wzrost zainteresowania, średnio 7100 wyszukiwań w Stanach Zjednoczonych każdego miesiąca, co oznacza wzrost o 30,7 proc. od 2019 r. Trend ten rozpoczął się w okresie lockdownu i nadal wykazuje silny potencjał wzrostu. Wyszukiwania „balsamów oczyszczających” również stale rosną, co dowodzi, że ten rodzaj produktów jest na topie na rynku.
2. Rękawiczki złuszczające
Innym produktem do pielęgnacji skóry, którego szukają konsumenci, są rękawiczki złuszczające, które osiągnęły 13 100 wyszukiwań miesięcznie w Stanach Zjednoczonych, a zainteresowanie wzrosło o 25,6 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Oczekuje się, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy ten trend wzrośnie o dodatkowe 8,7 proc.
3. Mydło z koziego mleka
Ze względu na COVID zainteresowanie mydłami ogólnie wzrosło, chociaż ostatnio to właśnie mydło z mleka koziego jest wyszukiwane każdego miesiąca w Stanach Zjednoczonych 38 300 razy, ponieważ konsumenci zwrócili się w kierunku mleka koziego z powodu egzemy, trądziku i chęci rozjaśniania skóry. Zwiększył się ten trend o 19 proc. w stosunku do zeszłego roku. Mydło z koziego mleka zwykle rośnie w czasie okresów wakacji i świątecznych, więc spodziewajmy się jego wzrostu w grudniu.