
Ostatni post firmy zawiera taką informację: „Wstrzymujemy dalsze działania firmy, która zostanie zamknięta przed upływem najbliższych dwóch miesięcy” – tłumaczy Brandon Truaxe na profilu założonej przez siebie przed 5 laty marki, w ramach której powstała linia The Ordinary. Dodaje, że to nie żart, ani groźba i prosi, by potraktować jego słowa poważnie.
Glamour.pl podkreśla, że marka od momentu pojawienia się na rynku była hitem. Kosmetyki trafiły w gusta masowego odbiorcy, odpowiadając nie tylko na potrzeby skóry tysięcy zwykłych użytkowniczek, ale także pragnienia, by sięgać po najwyższą jakość za rozsądną cenę.
The Ordinary zdawał się być także mocnym graczem na rynku. Marka doczekała się dofinansowania przez koncern Estee Lauder mającego ustabilizować jego pozycję i wspomóc rozwój. Przypomnijmy, że marka The Ordinary powstała w ramach firmy Deciem w 2017 roku. I jak widać, nie wytrzymała próby czasu.