Wszystkie makijaże na pokazie zostały wykonane profesjonalnymi kosmetykami partnera wydarzenia - marki NEO Make Up i powstały pod okiem jej Make Up Artist Adriana Świderskiego.
W nowej kolekcji Macieja Zienia na sezon jesień-zima 2019/20 pojawiło się trzydzieści pięć sylwetek nawiązujących do bogatych zbiorów malarstwa i rzeźb oraz do klasycystycznej architektury Pałacu na Wyspie. Na wybiegu mogliśmy podziwiać m.in. utrzymane w duchu „New Look” gorsetowe kreacje bez ramiączek, żakardową suknię ze zdobieniami w eklektycznym stylu chinoiserie a nawet luksusowe, jedwabne pidżamy i nonszalancki szlafrok z piór.
Wszystkie trzy odsłony kolekcji to hołd złożony kobiecości i klasycznemu pięknu, co odzwierciedlały nie tylko zaprezentowane kreacje, ale i makijaże modelek. Za ich koncepcję w całości był odpowiedzialny zespół marki NEO Make Up pod kierownictwem Adriana Świderskiego. Wizażyści marki NEO Make Up przygotowali dwie koncepcje makijażu.
W pierwszym looku postawiono na naturalność – makijaże 30 modelek zostały dopasowane intensywnością do ich indywidualnego stylu. O świetlistą, porcelanową cerę modelek zadbał głównie podkład nawilżający, uzupełniony korektorem pod oczy i perfekcyjnie wykończony pudrem transparentnym HD. W makijażu dodatkowo wykorzystano delikatne akcenty uzyskane dzięki palecie do konkurowania oraz różom – odcieniach dobieranych w zależności od typu urody modelki. Look uzupełniały oczy delikatnie podkreślone złotym cieniem na górne powiece.
Drugi look to z kolei odważna i kreatywna propozycja, nawiązująca kolorystką do wybranych stylizacji zaprezentowanych podczas pokazu. Wyraziste połączenie makijażu oczu łączących się cieniem z policzkami podbijane przez intensywną, różową kolorystykę zostało osiągnięte m.in. dzięki pigmentom, kredkom do ust i oczu, a także pomadkom ombre.