“Wyobraź sobie, że przekraczasz próg świeżej, rewitalizującej przestrzeni, gdzie skóra promienieje młodością. Zostawiasz za drzwiami smog i zanieczyszczenia… Zanurzasz się w krystalicznych, nawilżających źródłach i czujesz jak Twoja cera odzyskuje gładkość i zdrowy wygląd” – takie słowa widnieją „na progu” ogrodu Aquayo, innowacyjnej linii pielęgnacyjnej do twarzy, która powstała z myślą o współczesnej kobiecie, ale i z troską o planetę. Misja marki nie kończy się bowiem na przywracaniu przedwcześnie utraconego młodego wyglądu, ale sięga do źródeł problemów ekologicznych.
Założyciele marki, rodzeństwo Daniel i Izabella Kolmetz, od początku wiedzieli, że aby jeszcze skuteczniej rewitalizować zbyt szybko starzejącą się skórę, trzeba również myśleć o środowisku. Aquayo jako pierwsza polska marka kosmetyków do pielęgnacji wprowadziła na polski rynek wymienne opakowanie refill z biotworzyw. Postawiła na naturalne piękno w pełnym tego słowa znaczeniu, co szybko zostało zauważone i docenione przez ekspertów z branży. 10 września 2020 linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy Aquayo odebrała nagrodę za I miejsce w plebiscycie branżowym Perły Rynku Kosmetycznego, w kategorii Innowacja roku – pielęgnacja twarzy.
Perły Rynku Kosmetycznego to prestiżowe i niezależne ogólnopolskie badanie, w którym wybitni specjaliści handlu wyłaniają najciekawsze nowości spośród 400 zgłoszeń, w ponad 30 kategoriach.
Promując najnowszą wiedzę i osiągnięcia naukowe, Aquayo chce zwiększać świadomość ekologiczną wśród konsumentów. Zastosowanie wkładów wymiennych, wykonanych z biotworzyw, przyczynia się do wolniejszego zużywania zasobów kopalnych o 82 proc. i obniżenia emisji dwutlenku węgla o 83 proc. To okazja dla klienta, aby obniżyć negatywny wpływ na środowisko (odpady z tworzyw sztucznych zmniejszają się z 40,15 g do jedynie 8 g).
Ostatnią innowacją, która przyczyniła się do wyróżnienia jest aplikacja mobilna oparta na rozszerzonej rzeczywistości. W nowatorskim wydaniu 3D prowadzi użytkowniczki krok po kroku poprzez pełny rytuał Aquayo — rytuał w pełni zgodny z naturą, wspierany technologią.
Opinie przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych, czyli jurorów badania Perły Rynku Kosmetycznego:
„Peeling z kwasami AHA – rewelacja! Niesamowicie szybko działa, od razu widać efekty. Krem na dzień – bardzo ładny zapach. Ma ciekawą konsystencję. Dobrze nawadnia, pozostawia skórę miękką i nawilżoną. Fajny pomysł z wymiennymi wkładami”
„Hit hitów. Rewelacyjna konsystencja. Opakowanie prawdziwie eko”
„Dobrze skomponowana linia kosmetyków, która pozwala kompleksowo zadbać o właściwą pielęgnację skóry. Opakowania podkreślają naturalność marki i składników. Fantastyczny filmik promocyjny, z którego wynika, ze marka jest skierowana do świadomych i pewnych siebie kobiet”