StoryEditor
Producenci
12.04.2016 00:00

Zimmerman nadal prowadzi rozmowy z dostawcami w sprawie Dayli

Firma Zimmerman odpowiadająca za restrukturyzację Dayli zapewnia, że nadal prowadzi rozmowy z dostawcami, by dotowarowali sklepy, i poszukuje zewnętrznych źródeł finansowania spółki. 1 kwietnia zarządca złożył wniosek o umorzenia postępowania sanacyjnego Dayli ze względu na opóźnienia w płatnościach powstałych po 1 lutego 2016 r.

– 30 dni opóźnienia to ustawowe domniemanie, że spółka utraciła zdolność do regulowania bieżących zobowiązań. Wniosek ten był więc wymogiem formalnym zarządcy i w żaden sposób nie wpływa na podejmowane wysiłki  mające na celu uratowanie spółki Dayli – twierdzi Mateusz Medyński, wiceprezes zarządu firmy Zimmerman Restrukturyzacja, i podkreśla, że zarządcy udało się już dużo osiągnąć. – Postawiono na nogi większość sklepów, obecnie trwają negocjacje dotyczące dalszego ich zatowarowania, pracownicy otrzymują wynagrodzenie oraz podejmowane są próby dotyczące dofinansowania spółki ze źródeł zewnętrznych. Wniosek o otwarcie postępowania sanacyjnego Kerdos Group S.A. formalnie zamknął możliwość wsparcia spółki Dayli przez spółkę-matkę, konieczne są zatem inne źródła – mówi. Dodaje jednocześnie, że choć negocjacje są bardzo obiecujące, obecny stan zakupów towarów do spółki nie jest wystarczający, aby zarządca mógł przed sędzią-komisarzem wykazać prawidłową realizację planu restrukturyzacyjnego. – Wniosek o umorzenie postępowania sanacyjnego cofniemy, jak tylko uda się dokończyć negocjacje z dostawcami i ruszy fala nowych produktów do sklepów. Wówczas rozpoczniemy także działania marketingowe. Jednak jeżeli analizy ekonomiczne wykażą, że spółka nadal będzie generować więcej strat niż zysków, obowiązkiem zarządcy będzie ochrona jej wierzycieli poprzez zaprzestanie działalności gospodarczej i zabezpieczenie majątku. Niemniej jest to wersja ostateczna, do której nie chcemy dopuścić – podkreśla Mateusz Medyński.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 16:44
Shiseido i MaxMara ogłaszają długoterminowe partnerstwo w zakresie produkcji zapachów
MaxMara to popularna marka modowa, znana głównie z luksusowych płaszczy.MaxMara
Japoński gigant kosmetyczny Shiseido będzie miał wyłączną, globalną licencję na opracowywanie, produkcję, marketing i dystrybucję perfum pod marką MaxMara.

Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.

MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.

Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:

MaxMara to marka, która reprezentuje włoski luksus i posiada bogatą historię. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z MaxMara, która jest uwielbiana na całym świecie za swoją wysoką jakość, nieustępliwe wartości marki i wrażliwość na design. Przez rozmowy z przewodniczącym Luigi Maramottim zrozumiałem, że obie firmy dzielą wiele wartości związanych z kulturą korporacyjną, filozofiami zarządzania i rozwojem talentów. Jestem zaszczycony, że Shiseido mogło nawiązać taką współpracę. Mocno wierzę, że nasze partnerstwo przyczyni się do rozwoju naszego biznesu perfumeryjnego, nie tylko poprzez dalszy wzrost, ale także tworzenie synergii.

Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.

Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 11:33
Neboa objęła patronat nad pokazem mody Paprocki & Brzozowski
Neboa x Paprocki Brzozowski
Marka Neboa po raz kolejny towarzyszyła duetowi Paprocki Brzozowski, obejmując patronat nad pokazem ich najnowszej kolekcji MENU, który odbył się 2 lipca w Elektrowni Powiśle.

Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.

Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.

Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.

Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2024 11:25