Receptury tworzonych przez firmę Ziaja produktów, już dawno zawierały składniki wegańskie. To, co się jednak zmieniło, to sposób komunikowania tego faktu klientom.
– Zgodnie z trendami w branży, zdecydowaliśmy się na bezpośrednie informowanie o wegańskim aspekcie naszych kosmetyków. Specjalnie w tym celu zaprojektowaliśmy grafikę, która jest umieszczana na produktach, plakatach, materiałach prasowych, a także w naszym e-sklepie. Za jej pomocą chcemy ułatwić rozpoznanie produktów wege. Zresztą nie tylko branża miała wpływ na zmianę sposobu komunikacji, ale również nasi stali klienci, którzy prosili o dodanie widocznego oznaczenia. Nie musieliśmy więc zmieniać wszystkich receptur, a jedynie dodaliśmy informację na opakowaniach – powiedziała portalowi wiadomoscikosmetyczne.pl Joanna Kowalczuk, dyrektor marketingu Ziaja.
Dodała, że w ofercie Ziai produkty wegańskie są bardzo powszechne i trudno jest wydzielić jedną konkretną grupę odbiorców, do której są skierowane.
– Doświadczenie pokazuje, że klienci zwracają uwagę na wiele czynników, podczas wyboru produktów pielęgnacyjnych. Fakt, że wiele z naszych serii i poszczególnych kosmetyków jest wegańskich, to dodatkowy atut – podsumowała.
Produkty z oznaczeniem Vegan znajdziemy w seriach skierowanych do młodszych, ale także do osób w średnim wieku i do starszych, do każdego rodzaju cery. Są to zarówno kosmetyki do pielęgnacji twarzy, jak i ciała.