StoryEditor
Producenci
03.11.2022 00:00

Żelowy okład z kapusty na piersi Brassi Pharma nagrodzony Perłą Rynku Kosmetycznego 2022

Żelowy okład z kapusty na piersi Brassi Pharma firmy Brassitech został nagrodzony Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 w kategorii Innowacja Kosmetyczna. Otrzymanie tego tytułu utwierdza nas w przekonaniu, że nasze produkty, a w szczególności skuteczność działania zawartych w nich unikatowych substancji aktywnych została uznana jako istotna i zarazem przełomowa innowacja na rynku kosmetycznym – podkreśla dr Mirosław Sosnowski, założyciel Brassitech.

Żelowy okład z kapusty na piersi Brassi Pharma firmy Brassitech zdobył Perłę Rynku Kosmetycznego 2022 w kategorii Innowacja Kosmetyczna.

Na etapie tworzenia naszych produktów przyświecała nam myśl, że w naturze tkwi najdelikatniejsza i zarazem największa moc prozdrowotna. W efekcie prowadzonych prac badawczych powstały żelowe okłady z kapusty, które zawierają 97 proc. składników naturalnych i są skuteczną oraz dostępną przez cały rok alternatywą dla docenianego od wieków w medycynie naturalnej leczniczego działania okładów z liści kapusty.

W naszych produktach wykorzystujemy pozyskiwany w naturalny sposób, unikalny ekstrakt z kapusty. Dzięki temu kosmetyki Brassi zawierają bogatą frakcję związków biologicznie aktywnych, które odpowiadają za szczególne, wielokierunkowe i zarazem skuteczne działanie lecznicze, regeneracyjne oraz prozdrowotne kapusty. Zawarte w żelach naturalne substancje aktywne sprawiają, że ich stosowanie skutecznie łagodzi podrażnienia piersi, niweluje problem bolących i pękających sutków, daje poczucie ulgi przy nadwrażliwości piersi, poprawia uczucie komfortu, a także zmniejsza przesuszenia, nawilża, wygładza i regeneruje skórę piersi.

Możemy poszczycić się ponadto bardzo dobrymi wynikami badań aplikacyjnych potwierdzającymi skuteczność, a tym samym prozdrowotną i regeneracyjną skuteczność działania substancji aktywnych zawartych w pozyskiwanym przez nas ekstrakcie.

Jednakże z naszej perspektywy, szczególnym docenieniem naszych produktów jest uzyskanie tytułu Perła Rynku Kosmetycznego – Innowacja Kosmetyczna 2022. Otrzymanie tego tytułu utwierdza nas w przekonaniu, że nasze produkty, a w szczególności skuteczność działania zawartych w nich unikatowych substancji aktywnych została uznana jako istotna i zarazem przełomowa innowacja na rynku kosmetycznym. Szczególne cieszy nas fakt, że nasza idea została wyróżniona przez ekspertów rynku kosmetycznego, aptecznego i farmaceutycznego, a nasze produkty zostały wybrane spośród setek innych, które podlegały ocenie.

Uznanie naszych produktów jako innowacyjnych na rynku kosmetycznym, jest dla nas nie tylko prestiżowym uhonorowaniem naszej dotychczasowej pracy, ale także utwierdza nas w przekonaniu, że tworzenie skutecznych produktów wykorzystujących prozdrowotne i regenerujące działanie naturalnych substancji aktywnych zawartych w ekstrakcie z kapusty ma głęboki sens. Oznacza to, że otrzymany tytuł będziemy wykorzystywali do promowania i popularyzowania nagrodzonych produktów oraz do promowania naszej umiejętności tworzenia naturalnych kosmetyków.

Przed nami nowe wyzwania – chcielibyśmy już w przyszłym roku wprowadzić na rynek kolejne innowacyjne produkty dedykowane tym razem problemom ze skórą trądzikową, produkty na obrzęki i opuchlizny oraz dedykowane produkty o właściwościach regenerujących i przeciwzapalnych.

Dr Mirosław Sosnowski, założyciel Brassitech

***

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
30.01.2025 14:38
Revolution Beauty z dużym spadkiem wartości akcji – wyniki roczne poniżej oczekiwań
Revolution Beauty

Revolution Beauty, brytyjska marka kosmetyczna, odnotowała spadek wartości akcji o 25 proc. w ubiegłym tygodniu. Przyczyną jest prognoza rocznej sprzedaży, która ma być niższa o jedną czwartą w porównaniu z poprzednim rokiem. Oficjalne wyniki finansowe firma opublikuje pod koniec lutego.

Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Morning Star, cena akcji Revolution Beauty na londyńskiej giełdzie w czwartek wynosiła 10,62 pensa. To znaczący spadek w stosunku do wcześniejszych poziomów, który odzwierciedla negatywne nastroje inwestorów wobec prognoz spółki. Marka, znana z produktów z segmentu masowego, zmaga się z trudnościami na kluczowych rynkach, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych.

Spółka tłumaczy spadek sprzedaży osłabieniem popytu w grudniu oraz procesem redukcji zapasów przez amerykańskich sprzedawców detalicznych. Mimo tych wyzwań, Revolution Beauty przewiduje, że powróci do wzrostu w roku fiskalnym 2026. Branża kosmetyczna nadal zmaga się z niepewnością rynkową, a najbliższe miesiące pokażą, czy strategia odbudowy sprzedaży przyniesie oczekiwane rezultaty.

Firma podjęła działania naprawcze, w tym wycofanie z oferty ponad 6 000 nierentownych produktów, co stanowiło około dwóch trzecich asortymentu. Mimo tych trudności, Revolution Beauty pozostaje optymistycznie nastawione przewiduje powrót do wzrostu w 2026 roku, wspierany nowymi kontraktami oraz inicjatywami oszczędnościowymi. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
30.01.2025 13:15
Wielka Brytania: marka kosmetyczna walczy z mitami, dotyczącymi mycia włosów
Zdaniem Philip Kingsley, włosy podobnie jak cera wymagają pielęgnacyjnego zestawu kosmetyków, dostosowanych do zmieniających się potrzeb włosów i skóry głowy.shutterstock

Z badania firmy kosmetycznej Philip Kingsley wynika, że kobiety w Wielkiej Brytanii nie myją włosów prawidłowo: robią to zbyt rzadko lub niedokładnie. Firma podkreśla, że uleganie mitom i trendom może mieć negatywny wpływ na stan zdrowia włosów i skóry głowy.

Z ustaleń brytyjskiej marki kosmetyków do pielęgnacji włosów Philip Kingsley wynika, ​​że Brytyjki niewłaściwie pielęgnują włosy. Prawie połowa (49 proc.) z nich nie używa szamponu, dostosowanego do konkretnej tekstury włosów, a 24 proc. nigdy nie używało szamponu, przeznaczonego do włosów konkretnego typu.

Zdaniem Philip Kingsley, włosy podobnie jak cera wymagają pielęgnacyjnego zestawu kosmetyków, dostosowanych do zmieniających się potrzeb włosów i skóry głowy.

Ponieważ prawie połowa kobiet (45 proc.) myje włosy dwa-trzy razy w tygodniu, marka wskazuje również, że proces mycia powinien trwać przez pełne 60 sekund za każdym razem. Kobiety myją włosy zbyt krótko: u 44 proc. trwa to od 30 sekund do minuty, a 9 proc. myje je krócej, niż przez pół minuty.

Zbyt rzadkie mycie włosów jest związane z obawą wielu kobiet o wypadanie włosów. Aż 34 proc. kobiet boi się, że mycie szamponem może nasilać wypadanie włosów. Z kolei 18 proc. nie ma świadomości, że mycie włosów szamponem jest niezbędne dla zdrowia skóry głowy. Równocześnie na rynku rośnie popularność suchych szamponów: marki kosmetyczne wprowadzają na rynek nowe formy suchych szamponów (np. w formie pudrów, balsamów i kremów), a w social mediach popularny jest trend "przetrzymywania włosów" bez mycia i przekonywanie o jego szkodliwości.

– Unikanie mycia włosów nie przynosi żadnych korzyści. Jestem zwolenniczką ich codziennego mycia. Spróbujcie nie myć twarzy dłużej niż trzy dni, albo założyć to samo ubranie więcej niż kilka razy bez prania – i zastosujcie to samo myślenie odnośnie włosów i skóry głowy – skomentowała Anabel Kingsley, prezes marki i główna konsultantka w Philip Kingsley.

Philip Kingsley to brytyjska marka kosmetyków do pielęgnacji włosów, założona ponad 60 lat temu. Marka, podkreślająca znaczenie trychologii (nauki o włosach i skórze głowy), jest znana z szerokiej gamy skutecznych produktów do pielęgnacji włosów i dbania o zdrowie włosów różnych typów.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. styczeń 2025 10:08