StoryEditor
Producenci
09.03.2023 00:00

Założyciele Cosmo Group zdobyli tytuł Przedsiębiorca Roku 2022

Kamila i Artur Błażejewscy, założyciele Cosmo Group z nagrodą EY Przedsiębiorca Roku 2022 / fot. materiały prasowe
Kamila i Artur Błażejewscy, założyciele i osoby zarządzające Cosmo Group, zostali laureatami nagrody specjalnej konkursu EY Przedsiębiorca Roku 2022. Tytuł otrzymali za udowodnienie, że ciągle można mieć czułą rękę do kosmetyków i podbijać kolejne rynki zagraniczne.

EY Przedsiębiorca Roku to międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych przedsiębiorców. W tym roku w polskiej edycji tytułem zostali uhonorowani m.in. Kamila i Artur Błażejewscy, założyciele i osoby zarządzające Cosmo Group.

– Ta nagroda to piękne podsumowanie 17 letniej historii naszej firmy, która nie mogłaby się wydarzyć bez naszego fantastycznego zespołu – sukces osiąga się wspólnie, nigdy osobno. Budowana przez lata kultura organizacyjna oparta na wartościach takich jak: szacunek do drugiego człowieka i jego pracy, partnerskie relacje i wzajemne zaufanie przynoszą wymierny skutek. Nasz zespół to bez wątpienia ludzie ambitni, otwarci na zmiany, kompetentni i kreatywni. Praca w tak dobranym zespole pozwala ekspresowo odpowiadać na potrzeby konsumenckie, wprowadzać innowacje i wdrażać najlepsze pomysły – mówi Kamila Błażejewska, która czuwa nad wizją oraz strategią wszystkich marek z portfolio spółki.

Cosmo Group to międzynarodowa firma z polskim kapitałem, która jest liderem branży beauty w sektorze stylizacji oraz pielęgnacji dłoni i paznokci. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Mylaq, Néo Make Up i StayLac.

Produkty Cosmo Group można znaleźć w ponad 3,6 tys. punktach sprzedaży w Polsce oraz w 40 krajach na całym świecie. Firma zatrudnia ponad 1 tys. pracowników. Firma patrzy w przyszłość, wykorzystując w swojej działalności innowacyjne technologie – w ubiegłym roku wdrożyła aplikację mobilną Color Match Neonail, dzięki której klienci mogą „przymierzać” kolory lakierów do paznokci na ekranie swojego smartfona.

Czytaj też: Neonail udostępnił aplikację mobilną do przymierzania manicure marki

– Nie spoczywamy na laurach, mamy ambitne plany. Obecnie najważniejsza inwestycja to budowa nowej siedziby pod Poznaniem – dążymy do tego, aby budynek był neutralny dla klimatu. Inwestujemy w nowy magazyn wraz z olbrzymim centrum badań i rozwoju. Nowa siedziba będzie miejscem przyjaznym dla naszego zespołu, abyśmy pracowali w nowoczesnych warunkach, w których każdy będzie mógł rozwijać pomysły.  Będziemy jeszcze bardziej konkurencyjni w walce o jak najlepszy i innowacyjny produkt. To będzie nasz kolejny sukces – potwierdza Artur Błażejewski, który czuwa nad wizją oraz strategią wszystkich marek z portfolio spółki.

EY Przedsiębiorca Roku to konkurs organizowany przez firmę EY od 1986 roku. Uczestniczy w nim blisko 60 państw. Pierwsza edycja w Polsce odbyła się w 2003 roku. Jury podejmuje decyzję o wyborze najlepszego przedsiębiorcy, biorąc pod uwagę takie aspekty jak: przedsiębiorczość, strategia, działalność międzynarodowa, innowacyjność oraz relacje z pracownikami i otoczeniem. W skład 15-osobowego jury wchodzą autorytety ze świata biznesu, w tym zwycięzcy poprzednich edycji konkursu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2025 10:23
INGLOT otworzył otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie – tym razem w Grecji [DUŻO ZDJĘĆ]
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Gallery

Otwarcie sklepu w stolicy Krety jest ważnym krokiem w realizacji nowej koncepcji sprzedaży detalicznej INGLOT w ramach międzynarodowej sieci sklepów marki – podkreśliła firma w informacji, opublikowanej na portalu LinkedIn.

Nowoczesny design, wyrafinowana prezentacja produktów i intuicyjna ścieżka klienta łączą się w celu stworzenia przestrzeni, która zwiększa zarówno komfort, jak i zaangażowanie podczas zakupów – dodają przedstawiciele firmy INGLOT.

Nowy sklep marki mieści się w sercu Heraklionu – piątego co do wielkości miasta Grecji i stolicy Krety. Znajdziemy go pod adresem Dedalou 6, Iraklio 712 02.

Nowoczesny, odświeżony format (po raz pierwszy zaprezentowany we flagowym butiku INGLOT w Galerii Krakowskiej w październiku 2023) jest stopniowo wprowadzany w kolejnych lokalizacjach, ponieważ firmie zależy na tworzeniu spójnego i nowoczesnego środowiska sprzedaży detalicznej dla klientów marki na całym świecie, która inspiruje i kreuje wyjątkowe doświadczenia

Koncept salonu powstał we współpracy z biurem architektonicznym Schwitzke Górski oraz studiem badawczo-consultingowym Omnisense. Miejsce zakłada połączenie oczekiwań klientów z różnych grup wiekowych, a także swobodne eksplorowanie przez nich świata kosmetyków.

Nowy look sklepu INGLOT, będąc zarazem nową odsłoną visual merchandisingu, to kolejny etap transformacji marki, zakładający m.in. bliższą relację firmy z klientami. – To właśnie oni w dużej mierze zaproponowali całkowicie zmienioną ścieżkę zakupową. Przedstawiciele działu odpowiedzialnego za VM zaprezentowali natomiast nowe podejście do prezentacji oferty, które jest bardziej estetyczne, ale również bez kompromisów w kontekście czytelnego przedstawienia i opisania wszystkich dostępnych kosmetyków i akcesoriów – opisuje firma na swoim blogu.

Jak zapowiadał rok temu Grzegorz Inglot, CEO INGLOT, firma będzie sukcesywnie odświeżać swoje punkty sprzedaży zgodnie z nowym konceptem – zarówno sklepy w Polsce, jak i na świecie. Metamorfozie zostały poddane również punkty z kosmetykami INGLOT w sklepach multibrandowych, np. Hebe

Projekt salonu INGLOT to nie tylko przestrzeń, to historia, jaką makijaż i pielęgnacja odgrywa w życiu konsumenta. To opowieść o harmonii między tradycją a nowoczesnością, o połączeniu elegancji z funkcjonalnością. Nowy koncept oddaje duszę marki, tworząc miejsce, które zachwyca i inspiruje. To więcej niż projekt architektoniczny: to sposób, w jaki kreujemy doświadczenia i budujemy relacje – wyjaśnia Izabela Kutyła, dyrektor kreatywna Schwitzke Górski.

Czytaj też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 11:28