Jak podaje serwis cosmeticsbusiness.com, w swojej nowej roli Deborah Gibbins będzie odpowiedzialna za globalny łańcuch dostaw oraz sektory badań i rozwoju. Podobnie jak na poprzednio zajmowanych stanowiskach, będzie nadzorować sprawy finansowe, publiczne i strategiczne plany marki.
„Jest to ekscytujący czas dla Mary Kay, ponieważ nasza firma świętuje 55 lat istnienia, inspiruje i udziela wsparcia przedsiębiorcom na całym świecie” – powiedziała Deborah Gibbins.
Nowa dyrektor ds. operacyjnych Mary Kay, jest związana z tą firmą do 2013 roku. Wcześniej, przez 17 lata pracowała na stanowiskach kierowniczych w światowym koncernie działającym w branży spożywczej PepsiCo.
Marka Mary Kay wywodzi się ze Stanów Zjednoczonych i od początku działa na rynku sprzedaży bezpośredniej. Firma jest obecna na blisko 40 rynkach na pięciu kontynentach. Jej pierwsza zagraniczna spółka została otwarta w Australii w 1971 roku.