StoryEditor
Producenci
23.11.2021 00:00

YSL działa przeciwko przemocy w związku

Wolność kobiet zawsze była sercem marki Yves Saint Laurent. Kobiety, tak jak wszyscy, powinny mieć swobodę bycia kim chcą i mogą robić i myśleć tak, jak chcą. Przemoc intymna ze strony partnera zagraża temu bezpieczeństwu i wolności. A jednak bardzo często obraźliwe zachowanie jest niesłusznie usprawiedliwiane jako „miłość”. YSL Beauty ma na celu zwiększenie świadomości poprzez uruchomienie programu „ Abuse Is Not Love”.

Ten nowy, globalny program ma na celu pomoc w zwalczaniu przemocy ze strony partnerów intymnych poprzez wspieranie programów prewencyjnych partnerów non-profit. Przemoc intymna ze strony partnera jest poważnym problemem społecznym. IPV może dotykać ludzi w każdym wieku i każdej płci. Ale dzisiaj to kobiety są zdecydowanie pierwszymi ofiarami. Akcję wspiera między innymi Zoë Kravitz marki YSL.

Około 1 na 3 kobiety doświadczy w swoim życiu przemocy ze strony partnera, a wskaźniki rozpowszechnienia wzrosły o 30 do 60 procent w wyniku pandemii COVID-19. Według Organizacji Narodów Zjednoczonych ponad 600 milionów kobiet na całym świecie żyje w kraju, w którym przemoc ze strony ich partnerów nie jest uważana za przestępstwo.

Te niepokojące realia skłoniły YSL Beauty do pomocy w walce z tym nadużyciem poprzez podnoszenie świadomości wśród ogółu społeczeństwa, a zwłaszcza wśród młodych dorosłych. Program obejmie trzy partnerstwa międzynarodowe na 2020 r.: En Avant Toute (s) we Francji, Women's Aid w Wielkiej Brytanii i It's on Us w USA, a kolejne pojawią się w 2021 r.

3 kluczowe filary programu:
• Edukowanie 2 milionów ludzi na temat wspólnych znaków IPV do 2030 r. poprzez międzynarodowe partnerstwa non-profit.
• Szkolenie pracowników YSL Beauty i doradców kosmetycznych w celu lepszego zrozumienia nadużyć i dostępnych zasobów.
• Finansowanie ważnych badań naukowych na ten temat w celu rozwijania przywództwa myślowego wokół młodzieży i profilaktyki. Wśród przykładów znajduje się pierwszy artykuł naukowy YSL Beauty opublikowany przez Harvard Business Review.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 08:06