Jak przekonać do medytacji nieprzekonanych? Yope razem z firmą Mindy stworzyła medytację prysznicową. Codzienną czynność zamieniono w rytuał, podczas którego można się zrelaksować, skupić na zmysłach oraz oczyścić głowę i ciało. Warto pamiętać, żeby podczas prysznica nie lać za dużo wody, taka czynność nie powinna trwać dłużej niż 5 minut. Ale warto dodać kilka czynności przed i po.
– W Yope zawsze szukamy sposobów na poszerzenie myśli kampanii o elementy, które wnoszą do codzienności „coś więcej”. Na lato, pod prysznic, może warto wejść w nowy nawyk z aplikacją Mindy? Spróbujcie naszej prysznicowej medytacji – zachęca Joanna Pawełczak z Yope.
Produkty Yope są obecnie dostępne w sklepach w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. Marka jest także obecna w największej sieci drogerii w Rosji. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Japonii oraz Hongkongu. Firma sprzedaje także swoje produkty na platformach Amazon w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Przeczytaj również: Yope z nową, ciałopozytywną kampanią żeli pod prysznic