
Yonelle to luksusowa marka dla dojrzałych kobiet, specjalizująca się w odmładzaniu wyglądu skóry. W 2013 roku stworzyły ją Jolanta Zwolińska, biolog, kreatorka wielu marek kosmetycznych (m.in. Dermika) i Małgorzata Chełkowska, doktor nauk chemicznych. Postawiły na skuteczność – w formułach kosmetyków znalazł się opatentowane nanodyski, dzięki którym składniki aktywne kremów przenikają do 14. warstwy komórek naskórka. Charakterystyczną cechą produktów są też eleganckie słoiczki zapakowane w satynowe woreczki. Przez 10 lat funkcjonowania na rynku marka uzyskała ponad 40 prestiżowych nagród.
W tym roku Yonelle świętuje swoje urodziny. Z tej okazji przygotowany został projekt, do którego zaproszono Krystynę Koftę, malarkę i pisarkę, a zarazem przyjaciółkę marki. Namalowała ona obraz literacki pt. „Damy Yonelle” i jak tłumaczy, jest on "celebracją wielowymiarowej kobiecości". Przedstawia "kolorowy, pełen emocji świat, w którym każda kobieta jest bohaterką własnej historii".
Grafika trafiła na trzy produkty celebracyjne – krem do twarzy Infusíon Lift Cream N°1, czyli bestseller marki, od którego zaczęła się historia Yonelle (299 zł/55 ml), jedwabną apaszkę (399 zł), a także pierwsze w historii marki perfumy o owocowo-kwiatowym zapachu z aromatem zielonych nut (329 zł/50 ml).
Produktu można kupić na stronie Yonelle. Cały zestaw jest tez do wygrania w urodzinowym konkursie, który odbywa się w mediach społecznościowych marki. W tym celu należy odpowiedzieć na pytanie: Co znaczy dla Ciebie dojrzałość?