W ramach kampanii zobaczymy Cameleo przed flagową produkcją Polsatu – programem „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Ekscytujące metamorfozy uczestników są nieodłącznym elementem show, co idealnie współgra z filozofią sponsorskiej marki.
Telewizja tradycyjna to nie wszystko, bo Cameleo nie zabraknie także w serwisach Ipla oraz Player. Nieodłącznym elementem działań reklamowych będzie też obecność w topowych tytułach prasy kobiecej, branżowej, na kobiecych portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Cameleo wkroczy w świat influencerów, którzy będą testować produkty marki oraz zachęcą do wzięcia udziału w wyjątkowym wyzwaniu #CzasNaZmiany.
Atrakcyjne promocje produktów Cameleo pojawią się także w drogeriach i innych sklepach, w których marka jest dostępna.
Producentem marki Cameleo jest polska, rodzinna firma Delia Cosmetics, która w tym roku obchodzi 20-lecie istnienia. Firma dysponuje dwoma zakładami produkcyjnymi o łącznej powierzchni 10 tys. mkw. Kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, do koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów oraz do makijażu powstają w pięciu laboratoriach. Marki należące do przedsiębiorstwa to: Delia Cosmetics, Cameleo i Dairy Fun. Kosmetyki są dostępne w 100 tys. sklepów i są dystrybuowane do 79 krajów świata.