– Casting Crème Gloss to linia produktów idealna do pierwszej koloryzacji włosów. Dokładnie wiemy jakie obawy ma nasza konsumentka – poczynając od tego czy da radę samodzielnie nałożyć krem koloryzujący w domu, jaka będzie kondycja jej włosów, czy będzie musiała co kilka tygodni farbować odrosty. Dzięki zaangażowaniu do współpracy gwiazdy młodego pokolenia, która przed pierwszą koloryzacją miała dokładnie takie same pytania jak miliony młodych dziewczyn, chcieliśmy pokazać wyjątkową formułę naszego produktu i udowodnić, że koloryzacja z Casting Crème Gloss jest łatwa, bezpieczna i może dostarczyć wiele zabawy – mówi Marta Majcherek, group product manager Hair Colorants L'Oréal Paris & Garnier.
Akcja ma charakter digitalowy. Filmiki i tutorial z udziałem Julii Wieniawy dostępne są na kanałach własnych marki Casting Crème Gloss. Materiały będą promowane w mediach on-line oraz publikowane bezpośrednio w kanałach społecznościowych nowej twarzy marki.
Julia Wieniawa to aktorka znana z seriali takich jak Rodzinka.pl czy Na Wspólnej oraz piosenkarka, której najnowszy singiel „Oddycham” ma już ponad dwa miliony wyświetleń na YouTube. Twarzą marki Casting Crème Gloss została pod koniec ubiegłego roku. Dołączyła tym samym do grona gwiazd, które związane są z L'Oréal Paris. Kontrakt z Julią Wieniawą został podpisany na rok i zakłada szereg aktywności z udziałem gwiazdy.