StoryEditor
Producenci
21.09.2015 00:00

Wyniki badania konsumenckiego ULUBIONA MARKA 2015 – Wybór Konsumentów®

W środę 16 września w restauracji Belvedere w warszawskich Łazienkach odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników ogólnopolskiego badania konsumenckiego ULUBIONA MARKA 2015 – Wybór Konsumentów®.

Celem badania, które przeprowadził instytut GfK Polonia, było wyłonienie marek najbardziej cenionych przez konsumentów. – O tytuł Ulubionych Marek Polaków ubiegało się aż 520 ogólnopolskich, najbardziej rozpoznawalnych marek spożywczych, chemicznych i kosmetycznych, a także sieci drogerii i aptek. Konsumenci wybrali zwycięzców w 53 kategoriach – podkreśliła Iwona Szwan, prezes Wydawnictwa Gospodarczego. Po prezentacji, podczas której Magdalena Zimna z instytutu GfK Polonia przedstawiła metodologię konkursu, odbyło się uroczyste wręczenie statuetek. Odebrali je prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy marketingu, dyrektorzy sprzedaży reprezentujący najważniejsze firmy branży FMCG.

Metodologia

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu. Zastosowano w nim reprezentatywną próbę N=1000 respondentów (losowo-kwotową), uwzględniającą rzeczywistą populację Polaków w wieku 18-65 lat. Głosowali konsumenci, którzy decydują lub istotnie współdecydują o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego, zwracają uwagę na marki produktów spożywczych i chemiczno-kosmetycznych oraz używają objętych badaniem kategorii produktowych.
Organizator badania
Wydawnictwo Gospodarcze jest firmą komunikacji B2B, działającą w strukturach międzynarodowych. Zajmuje się dostarczaniem praktycznych i aktualnych informacji gospodarczych za pomocą wydawanych czasopism biznesowych oraz konferencji dla branży spożywczej i kosmetycznej. Oba ogólnopolskie tytuły – „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne” – zajmują wiodącą pozycję w swoich segmentach, a organizowane przez wydawnictwo spotkania biznesowe są miejscem nawiązywania i podtrzymywania cennych relacji. Od 10 lat Wydawnictwo Gospodarcze jest również organizatorem badań rynkowych, które wskazują detalistom i konsumentom najlepsze nowości spożywcze i kosmetyczne. Do znanych i cenionych w branży projektów – „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, dołączyło badanie „Ulubiona Marka – Wybór Konsumentów”, wskazujące marki najbardziej cenione przez konsumentów.
Realizator badania
Instytut GfK jest zaufanym źródłem rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Umożliwia podejmowanie trafniejszych decyzji. Łączy pasję badawczą 13 000 ekspertów. Ma 80 lat doświadczeń w analizowaniu i interpretowaniu danych. Dostarcza analiz, zarówno na poziomie globalnym, jak i rynków lokalnych, w ponad 100 krajach. Dzięki stosowaniu innowacyjnych rozwiązań łączących technologię i naukę, zmienia „big data” w „smart data”, zwiększając przewagę konkurencyjną swoich klientów i jednocześnie wzbogacając doświadczenia i decyzje konsumentów.
 
Więcej informacji:
Iwona Szwan

Prezes Zarządu, Dyrektor Działu Sprzedaży
Tel. 22 549 94 55, kom. 519 042 661
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

ULUBIONE MARKI POLAKÓW:

Kategoria: SOKI Marka: TYMBARKKategoria: NAPOJE NIEGAZOWANE Marka: TYMBARKKategoria: NAPOJE GAZOWANE Marka: COCA-COLAKategoria: WODY Marka: ŻYWIEC-ZDRÓJKategoria: HERBATY Marka: LIPTONKategoria: KAWY Marka: JACOBSKategoria: WINA Marka: CARLO ROSSIKategoria: PIWA Marka: TYSKIEKategoria: WÓDKI Marka: FINLANDIAKategoria: WHISKY Marka: JACK DANIEL’SKategoria: BATONY Marka: SNICKERSKategoria: WAFLE Marka: PRINCE POLOKategoria: CZEKOLADY Marka: MILKAKategoria: BOMBONIERKI I PRALINY  Marka: PTASIE MLECZKOKategoria: CIASTKA I WAFLE FAMILIJNE Marka: DELICJEKategoria: ŻELKI I PIANKI Marka: HARIBOKategoria: PRZEKĄSKI Marka: LAY’SKategoria: MAKARONY Marka: LUBELLAKategoria: PRODUKTY SYPKIE Marka: DIAMANTKategoria: KETCHUPY Marka: PUDLISZKIKategoria: MAJONEZY Marka: WINIARYKategoria: MUSZTARDY Marka: KAMISKategoria: PRZYPRAWY Marka: PRYMATKategoria: GALANTERIA MLECZNA Marka: DANONEKategoria: MLEKO Marka: ŁACIATEKategoria: SERY BIAŁE Marka: PIĄTNICAKategoria: SERY ŻÓŁTE Marka: HOCHLANDKategoria: MARGARYNY I MIKSY Marka: DELMAKategoria: PRODUKTY MROŻONE Marka: HORTEXKategoria: LODY Marka: ALGIDAKategoria: KABANOSY Marka: SOKOŁÓWKategoria: PARÓWKI Marka: BERLINKIKategoria: SZYNKI Marka: SOKOŁÓWKategoria: ŚRODKI DO PRANIA Marka: PERSILKategoria: ŚRODKI DO PŁUKANIA Marka: LENORKategoria: PREPARATY DO WC Marka: DOMESTOSKategoria: TABLETKI I PŁYNY DO ZMYWANIA NACZYŃ Marka: FAIRYKategoria: KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY Marka: NIVEAKategoria: KOSMETYKI DO OPALANIA Marka: NIVEAKategoria: KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA Marka: NIVEAKategoria: KOSMETYKI DO MYCIA CIAŁA Marka: NIVEAKategoria: DEZODORANTY Marka: NIVEAKategoria: KOSMETYKI DO MYCIA I PIELĘGNACJI WŁOSÓW Marka: HEAD & SHOULDERSKategoria: KOSMETYKI DO STYLIZACJI WŁOSÓW Marka: TAFTKategoria: FARBY DO WŁOSÓW Marka: PALETTEKategoria: KOSMETYKI DO MAKIJAŻU UST Marka: RIMMELKategoria: TUSZE DO RZĘS  Marka: MAYBELLINE NEW YORKKategoria: PODKŁADY I PUDRY Marka: L’ORÉAL PARISKategoria: LAKIERY DO PAZNOKCI Marka: RIMMELKategoria: KOSMETYKI DLA MĘŻCZYZN Marka: NIVEA MENKategoria: KOSMETYKI DLA DZIECI Marka: NIVEAKategoria: SIECI DROGERYJNE Marka: ROSSMANNKategoria: SIECI APTECZNE Marka: DBAM O ZDROWIE



ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 16:44
Shiseido i MaxMara ogłaszają długoterminowe partnerstwo w zakresie produkcji zapachów
MaxMara to popularna marka modowa, znana głównie z luksusowych płaszczy.MaxMara
Japoński gigant kosmetyczny Shiseido będzie miał wyłączną, globalną licencję na opracowywanie, produkcję, marketing i dystrybucję perfum pod marką MaxMara.

Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.

MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.

Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:

MaxMara to marka, która reprezentuje włoski luksus i posiada bogatą historię. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z MaxMara, która jest uwielbiana na całym świecie za swoją wysoką jakość, nieustępliwe wartości marki i wrażliwość na design. Przez rozmowy z przewodniczącym Luigi Maramottim zrozumiałem, że obie firmy dzielą wiele wartości związanych z kulturą korporacyjną, filozofiami zarządzania i rozwojem talentów. Jestem zaszczycony, że Shiseido mogło nawiązać taką współpracę. Mocno wierzę, że nasze partnerstwo przyczyni się do rozwoju naszego biznesu perfumeryjnego, nie tylko poprzez dalszy wzrost, ale także tworzenie synergii.

Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.

Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 11:33
Neboa objęła patronat nad pokazem mody Paprocki & Brzozowski
Neboa x Paprocki Brzozowski
Marka Neboa po raz kolejny towarzyszyła duetowi Paprocki Brzozowski, obejmując patronat nad pokazem ich najnowszej kolekcji MENU, który odbył się 2 lipca w Elektrowni Powiśle.

Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.

Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.

Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.

Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2024 15:40