W części wykładowej pojawią się informacje o aktualnych działaniach Komisji Europejskiej oraz najczęściej popełnianych przez przedsiębiorców błędach w tworzeniu komunikacji marketingowej. Natomiast w części warsztatowej będzie okazja sprawdzić świeżo zdobytą wiedzę w praktyce, a także zweryfikować swoje wątpliwości. Pretekstem do organizacji konferencji są niezwykle istotne dla branży wydarzenia, które będą miały miejsce w tym roku. Komisja Europejska opracuje raport w sprawie zgodności rynku z kryteriami, który następnie zostanie przedstawiony Parlamentowi Europejskiemu. The European Advertising Standards Alliance (EASA), na zlecenie Cosmetics Europe, dokona audytu rynku reklamy kosmetyków w mediach i druku w celu oceny jakości wdrożenia Karty Odpowiedzialnej Reklamy sygnowanej przez Związek w 2012 roku oraz nadrzędnych zasad samoregulacji w reklamie kosmetyków. – Polski rynek reklamy kosmetyków, obok takich krajów jak Francja, Włochy, Szwecja i Węgry, zostanie poddany takiej kontroli. Niezależny audyt będzie miał miejsce w marcu, czerwcu i wrześniu 2015. Nie musimy chyba podkreślać jak mocno ocena EASA może zaważyć na końcowym raporcie Komisji w 2016 roku – mówi Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalny PZPK.
Seminarium odbędzie się we wtorek, 31 marca 2015 r., w Rezydencji Belweder Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie. Informacje o kosztach i zasadach udziału: www.kosmetyczni.pl