Polski rynek kosmetyczny jest niezwykle innowacyjny. Pomimo wysokiego nasycenia ciągle pojawiają się na nim nowe marki.
Marka kosmetyków dla mężczyzn kust.Lovem weszła do sprzedaży w sierpniu br. Stoją za nią dwie firmy - ręcznie wytwarzana, ekskluzywna marka męskiej bielizny i akcesoriów kust. z Sopotu i gdyńska manufaktura naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry Lovem.
Firmy wprowadziły na rynek produkty składające się na czterofazową pielęgnację dopasowaną do wszystkich odcieni skóry i wszystkich codziennych zajęć, które mogą powodować stres dla skóry.
Kosmetyki utrzymane są w minimalistycznym trendzie, a ich skład opiera się na naturalnych ekstraktach roślinnych.
Głównym składnikiem serum jest ekstrakt z bajkaliny pozyskiwany z tarczycy bajkalskiej. Krem pod oczy zawiera olej z japońskiej kamelii oraz hydrolat z bławatka i oleju z nasion kawy. Krem na dzień oparty jest na mocnej dawce witaminy C oraz oleju z nasion czerwonej maliny. Zawiera także hydrolat z róży damasceńskiej.
Mydło manufakturowe wytwarzane jest ręcznie w niewielkich partiach. Zawiera masło shea, oliwę z oliwek, olej kokosowy, masło kakaowe, olej z pestek malin, macerat z rdestowca japońskiego, olej z marchwi, mleczan sodu i pesteczki malin.
Kosmetyki są niszowe, nie wchodzą do szerokiej dystrybucji. Można je kupić tylko na stronach internetowych marek.