StoryEditor
Producenci
26.08.2021 00:00

Wspieraj sprzedaż znakiem Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów

W tym roku odbędzie się już 11. edycja, ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów”, które zrealizuje instytut GfK Polonia.

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów® jest wyłonienie, na podstawie opinii konsumentów, najlepszych produktów FMCG trafiających do sprzedaży w ciągu minionego roku. Tegoroczna edycja wskaże bestsellery – najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które zostały wprowadzone do sprzedaży w okresie od 1 września 2020 do 30 września 2021 roku. Badanie przeprowadzi renomowany instytut badawczy GfK Polonia.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu!

Formularz zgłoszeniowy >>> KLIKNIJ


Kto jest adresatem badania?
Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do niezwłocznego zgłaszania swoich nowości. Badanie wskaże te produkty, które mają największy potencjał, by na stałe wpisać się w rynek.

Jakie korzyści płyną z uczestnictwa w badaniu?

  • Uczestnicy badania będą mogli wykorzystać wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu! Przekażemy pełne wyniki badania w ramach kategorii, do której produkt/linia produktów został zakwalifikowany
  • Zdobywcy trzech pierwszych miejsc uzyskają prawo (na zasadzie odpłatnej licencji) do bezterminowego wykorzystania cenionego przez konsumentów i detalistów znaku towarowego, „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów” (w opcjach: „Złoty medal”, „Srebrny medal” „Brązowy medal”). Licencja upoważnia do komunikacji uzyskanego wyróżnienia we wszelkich rodzajach działań marketingowych, które dotyczą zwycięskiej nowości (w reklamach ATL, BTL, w informacjach PR, czy też na opakowaniach produktów)
  • Laureaci badania otrzymają silne wsparcie marketingowe na łamach marcowego wydania „Wiadomości Handlowych” (70.000 egzemplarzy) lub/i „Wiadomości Kosmetycznych” (15.000 egzemplarzy) oraz na portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.

Jak wykorzystać znak „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”?

Zobacz jak zrobili to inni >>> kliknij tutaj
 

Zobacz rekomendacje producentów/dystrybutorów, którzy wykorzystali znak towarowy „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” do swojej komunikacji marketingowej.

Zobacz rekomendacje >>> kliknij tutaj

Badania potwierdzają, że aż 72 proc, konsumentów wybiera produkty oznaczone logotypem „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”. Świadczy to o sile znaku i zaufaniu, jakim konsumenci go darzą.

Organizatorem rankingu jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca tytułów „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”. Od 16 lat jesteśmy organizatorem badań rynkowych takich jak: „Perły Rynku FMCG”, „Perły Rynku Kosmetycznego”, „Perły Regionu”, „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” oraz „Ulubiona Marka Polaków”. Do Wydawnictwa Gospodarczego należą branżowe portale wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl.

Badanie zrealizuje instytut GfK Polonia. Niezwykle cenne z punktu widzenia producentów są informację na temat liczby punktów, które konsumenci przyznają poszczególnym produktom. Zgromadzone podczas badania dane pozwolą ocenić, czy produkt ma szansę przyjąć się na rynku w obecnej formie, czy warto inwestować w jego promocje i dystrybucję, czy może lepiej skoncentrować się na przygotowaniu innej nowości, która trafniej odpowie na oczekiwania rynkowe.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji. Zapraszamy na stronę projektu badawczego.

Więcej informacji >>> najlepszyprodukt.com.pl

Obejrzyj filmy z uroczystego wręczenia nagród!

Zapraszamy do kontaktu z nami:

  • Michał Kłys, dyrektor sprzedaży Wiadomości Handlowych
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 733 300 987
  • Bożena Graczyk, dyrektor sprzedaży Wiadomości Kosmetycznych
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 519 042 669
  • Joanna Kiełbasa, project manager
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., 730 014 502
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2025 10:23
INGLOT otworzył otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie – tym razem w Grecji [DUŻO ZDJĘĆ]
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Gallery

Otwarcie sklepu w stolicy Krety jest ważnym krokiem w realizacji nowej koncepcji sprzedaży detalicznej INGLOT w ramach międzynarodowej sieci sklepów marki – podkreśliła firma w informacji, opublikowanej na portalu LinkedIn.

Nowoczesny design, wyrafinowana prezentacja produktów i intuicyjna ścieżka klienta łączą się w celu stworzenia przestrzeni, która zwiększa zarówno komfort, jak i zaangażowanie podczas zakupów – dodają przedstawiciele firmy INGLOT.

Nowy sklep marki mieści się w sercu Heraklionu – piątego co do wielkości miasta Grecji i stolicy Krety. Znajdziemy go pod adresem Dedalou 6, Iraklio 712 02.

Nowoczesny, odświeżony format (po raz pierwszy zaprezentowany we flagowym butiku INGLOT w Galerii Krakowskiej w październiku 2023) jest stopniowo wprowadzany w kolejnych lokalizacjach, ponieważ firmie zależy na tworzeniu spójnego i nowoczesnego środowiska sprzedaży detalicznej dla klientów marki na całym świecie, która inspiruje i kreuje wyjątkowe doświadczenia

Koncept salonu powstał we współpracy z biurem architektonicznym Schwitzke Górski oraz studiem badawczo-consultingowym Omnisense. Miejsce zakłada połączenie oczekiwań klientów z różnych grup wiekowych, a także swobodne eksplorowanie przez nich świata kosmetyków.

Nowy look sklepu INGLOT, będąc zarazem nową odsłoną visual merchandisingu, to kolejny etap transformacji marki, zakładający m.in. bliższą relację firmy z klientami. – To właśnie oni w dużej mierze zaproponowali całkowicie zmienioną ścieżkę zakupową. Przedstawiciele działu odpowiedzialnego za VM zaprezentowali natomiast nowe podejście do prezentacji oferty, które jest bardziej estetyczne, ale również bez kompromisów w kontekście czytelnego przedstawienia i opisania wszystkich dostępnych kosmetyków i akcesoriów – opisuje firma na swoim blogu.

Jak zapowiadał rok temu Grzegorz Inglot, CEO INGLOT, firma będzie sukcesywnie odświeżać swoje punkty sprzedaży zgodnie z nowym konceptem – zarówno sklepy w Polsce, jak i na świecie. Metamorfozie zostały poddane również punkty z kosmetykami INGLOT w sklepach multibrandowych, np. Hebe

Projekt salonu INGLOT to nie tylko przestrzeń, to historia, jaką makijaż i pielęgnacja odgrywa w życiu konsumenta. To opowieść o harmonii między tradycją a nowoczesnością, o połączeniu elegancji z funkcjonalnością. Nowy koncept oddaje duszę marki, tworząc miejsce, które zachwyca i inspiruje. To więcej niż projekt architektoniczny: to sposób, w jaki kreujemy doświadczenia i budujemy relacje – wyjaśnia Izabela Kutyła, dyrektor kreatywna Schwitzke Górski.

Czytaj też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 11:02