StoryEditor
Producenci
22.11.2019 00:00

Wschodzące gwiazdy świata beauty 2019 według Cosmetify

Brytyjski serwis Cosmetify przygotował raport, w którym m.in. opisał najważniejsze postaci świata piękna i jego wschodzące gwiazdy. Oto osoby, które odnotowały największy wzrost zainteresowania konsumentów w porównaniu do 2018 r. według danych Google Trends.

1. Kristin Ess
Ta rudowłosa piękność rozpoczęła od prostego pomysłu - chciała tworzyć niedrogie i luksusowe produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów i dać wszystkim wymarzone # włosy. Jeśli w ciągu ostatnich kilku lat miałaś fryzurę lob to prawdopodobnie możesz podziękować za to Kristin. Sławna fryzjerka, kolorystka, influencerka społeczna i współzałożycielka beautydepartment ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w tej branży, jednak rok 2019 dał jej dodatkowy impuls, do tego stopnia, że zainteresowanie jej osobą i jej produktami wzrosło o 86,81 proc. w ciągu ostatniego roku.
 

2.    Jeffree Star
Supergwiazdor sieci i amerykański youtuber, celebryta, wizażysta, przedsiębiorca, a nawet piosenkarz i autor piosenek, poza tym projektant mody i model. Posiada również własną markę kosmetyków Jeffree Star Cosmetics. Jeffree prowadzi kanał w serwisie YouTube, na którym zebrał ponad 15 milionów subskrypcji a pod koniec ubiegłego roku był piątą najlepiej zarabiającą gwiazdą tego serwisu.

Po ogłoszeniu bankructwa Jeffree skoncentrował wszystkie swoje wysiłki na własnej marce kosmetyków, nie wiedząc, że wkrótce będzie to firma warta wiele milionów dolarów. Jego pierwsze wydanie to kolekcja aksamitnych pomadek w płynie, po których szybko pojawiły się palety rozświetlaczy, cienie do powiek, a nawet ubrania i akcesoria.
Od tego czasu YouTuber pokazał branży, kto jest prawdziwą gwiazdą, wypuszczając kilka kolejnych udanych kolekcji, w tym paletę Blue Blood „Niebieska krew”, które wyprzedały się w ciągu kilku minut.
 

3.     Ole Henriksen
Celem trzeciej co do wielkości liczby wyszukiwań był Ole Henriksen, którego kultowa marka produktów do pielęgnacji skóry jest uwielbiana przez hollywoodzkie gwiazdy, a „Ole Glow” od lat jest rozpoznawany na czerwonych dywanach.

Mieszkający w Los Angeles Duńczyk Ole firmuje swoim nazwiskiem spa na Sunset Boulevard, które przyciąga celebrytów od ponad trzydziestu lat. Mimo że nie jest nowicjuszem w świecie beauty, to wyszukiwania jego nazwiska wzrosły o 36 proc. w ciągu ostatniego roku.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.01.2025 13:50
Najnowszy sklep Rituals otwarty w Złotych Tarasach [DUŻO ZDJĘĆ]
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Gallery

Marka Rituals Cosmetics postawiła na rozwój w Polsce – tylko przez ostatni rok uruchomiła w naszym kraju blisko 20 sklepów. Najnowszy butik marki otwarto w środę w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych Warszawy.

Rituals ma obecnie 62 sklepy na terenie całej Polski, między innymi w Trójmieście, BIałymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Szczecinie Radomiu czy Toruniu. W samej Warszawie jest ich już jedenaście. 

Najnowsze otwarcie Rituals miało miejsce w środę 22 stycznia w centrum handlowym Złote Tarasy, cieszącym się dużą popularnością z uwagi na lokalizację w ścisłym centrum miasta i dworca Centralnego. 

Na otwarcie sklepu w Złotych Tarasach o godz. 9 oczekiwało kilkadziesiąt osób. Na pierwszych stu klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 190 zł, przy kasie czekały upominki od marki. 

Również przez kilka najbliższych dni wszyscy klienci będą mogli skorzystać z rabatów i specjalnych promocji.

Jak zapowiedziała Dorota Prat-Carrabin, country director Eastern Europe Rituals Cosmetics, lokalizacja w warszawskich Złotych Tarasach jest strategicznym krokiem, który “pozwoli marce być bliżej klientów i stworzyć dla nich przestrzeń relaksu i inspiracji”.

Otwarcie Rituals w Złotych Tarasach (pierwsze w tym roku w Polsce) to dla marki kolejny krok w zapowiadanej ekspansji w naszym kraju. Przez cały 2024 sieć otworzyła w Polsce ok. 20 nowych butików, a na całym świecie takich otwarć było prawie 250.

Obecnie globalnie działa ponad 1,1 tys. sklepów Rituals w 33 krajach.

Wywodząca się z Holandii marka od początku stawia na przemyślany design oraz formuły produktów. “Jako marka, która chce dostarczać luksusowe produkty kosmetyczne z naciskiem na dobre samopoczucie, jesteśmy pionierami w łączeniu produktów do kąpieli, ciała i domu w jednym portfolio. Nasza oferta obejmuje produkty do pielęgnacji ciała pochodzenia naturalnego, zapachy do domu oraz odzież domową” – podkreśla Rituals. 

Czytaj też: Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.01.2025 10:29
Reckitt inwestuje w rozwój lokalnych mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach
Reckitt Benckiser

Reckitt inwestuje setki milionów dolarów w rozwój lokalnej produkcji w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aby uniezależnić się od importu i zabezpieczyć łańcuch dostaw przed możliwymi konfliktami handlowymi. Kluczowe projekty to budowa fabryki w Karolinie Północnej za 190 milionów dolarów oraz centrum badawczo-rozwojowego w Szanghaju za 300 milionów juanów (40,9 milionów dolarów).

Fabryka w Karolinie Północnej, której uruchomienie zaplanowano na 2027 rok, umożliwi produkcję tabletek i płynów marki Mucinex na rynku lokalnym. Dzięki temu import produktów Reckitt do Stanów Zjednoczonych zostanie zredukowany do 25 proc. sprzedaży lokalnej. W dobie rozważań o protekcjonistycznej polityce handlowej w USA, w tym potencjalnych taryfach sięgających 60 proc. na import z Chin, ta inwestycja pozwoli firmie na większą elastyczność produkcyjną i uniezależnienie się od pojedynczych źródeł dostaw.

W Chinach firma rozbudowuje fabrykę w Taicang, która od 2026 roku rozpocznie produkcję prezerwatyw, co dodatkowo wzmocni lokalne możliwości wytwórcze. Nowe centrum badawczo-rozwojowe w Szanghaju skoncentruje się na tworzeniu produktów dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie aż 80 proc. produktów Reckitt sprzedawanych w Chinach jest już wytwarzanych w tym kraju, co stawia firmę w korzystnej pozycji wobec niepewności na rynku międzynarodowym.

Strategiczne inwestycje Reckitt są odpowiedzią na wyzwania geopolityczne i odzwierciedlają długoterminową wizję firmy. Poprzez wzmocnienie lokalnej produkcji w kluczowych regionach świata, Reckitt nie tylko zabezpiecza swoją pozycję na rynkach, ale również minimalizuje ryzyko wynikające z napięć handlowych i zmian regulacji.

Czytaj także: Reckitt Benckiser konsoliduje swoją polską działalność w warszawskim biurowcu VIBE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 14:12