StoryEditor
Producenci
03.11.2020 00:00

Włosy na swoim miejscu dzięki nowym zestawom marki dermena

Dermena zyskała swoją rozpoznawalność w Polsce dzięki preparatom przeciw wypadaniu włosów. Właśnie wystartowała kampania „Dermena. Tradycyjnie najlepsza”. Klienci jeszcze przed świętami będą mogli zakupić, aż 4 rodzaje atrakcyjnych zestawów kosmetyków anti hair loss z dodatkowymi, bezpłatnymi produktami.

W kampanii „Dermena. Tradycyjnie najlepsza” marka chce przede wszystkim podkreślić swoje doświadczenie w tworzeniu specjalistycznych dermokosmetyków do włosów i skóry głowy, które hamują wypadanie włosów. Dlatego jeszcze w listopadzie, na półkach pojawią się 4 zestawy specjalistycznych preparatów, adresowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn.

- Dermena to dziś stabilna i rozpoznawalna marka, która cały czas poszerza swoje portfolio produktowe. Poza preparatami przeciw wypadaniu włosów, dysponujemy również ofertą skin care oraz propozycjami do pielęgnacji rzęs i paznokci. Poprzez kampanię i nowe zestawy promocyjne  chcemy, aby konsumenci jeszcze lepiej poznali nasze nowe produkty i włączyli je do swojej codziennej pielęgnacji – mówi Marcin Tabara, Kierownik ds. marketingu firmy Pharmena.

Wszystkie kosmetyki, niezależnie od zestawu promocyjnego, zawierają unikalną molekułę REGEN7, która hamuje wypadanie włosów, redukuje podrażnienia i poprawia kondycję skóry ciała. Wśród propozycji znajdziemy 2 zestawy z szamponami i odżywkami z tradycyjnej już niebieskiej linii Dermena oraz Derena Color Care, które adresowane są do kobiet. Klientki mogę liczyć na gratisy w postaci odżywek do rzęs i paznokci. Mężczyźni mogą wybierać spośród zestawów Dermena MEN i Dermena GREY do włosów siwiejących. Do obu dołączono bezpłatny, łagodzący żel do mycia twarzy Dermena SKIN CARE, który zapewnia skórze naturalne pH i przywraca jej równowagę.

- Molekuła REGEN7, na której bazują nasze kosmetyki, to wielozadaniowa substancja pochodzenia witaminowego. Jest to aktywny metabolit witaminy B3, która odpowiada za wygląd, stan skóry i kondycję włosów. Dzięki temu pomagamy naszym klientom redukować m.in. objawy nasilonych stanów okresowego i przewlekłego wypadania włosów, zarówno u kobiet jak i mężczyzn – dodaje Marcin Tabara.

Promocyjne zestawy dermena dla kobiet i mężczyzn będą dostępne m.in. w sklepie internetowym Pharmena, a także w drogeriach e-commerce. Dodatkowo zestawów można szukać aptekach, między innymi: w DOZ.PL, Ziko, Dr Max, Melisa, Olmed, Waptekapl, Apteka Rosa. 

Poniżej dostępne zestawy marki dermena:

  • zestaw dermena – szampon do włosów osłabionych nadmiernie wypadających (200 ml) + odżywka do włosów osłabionych nadmiernie wypadających + gratis (dermena regenail odżywka do paznokci (7 ml)
  • zestaw dermena color care – szampon color care (200 ml) + odżywka color care (200 ml) + gratis (dermena lash odżywka do rzęs i paznokci (11 ml)
  • zestaw dermena men – szampon men (200 ml) + dermena men regeneracyjny krem na noc (50 ml) + gratis (dermena men łagodzący żel do mycia twarzy 150 ml)
  • zestaw dermena grey – szampon grey (200 ml) + dermena men nawilżający krem po goleniu (50 ml) + gratis (dermena men łagodzący żel do mycia twarzy 150 ml)
materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 07:55