StoryEditor
Producenci
03.11.2020 00:00

Włosy na swoim miejscu dzięki nowym zestawom marki dermena

Dermena zyskała swoją rozpoznawalność w Polsce dzięki preparatom przeciw wypadaniu włosów. Właśnie wystartowała kampania „Dermena. Tradycyjnie najlepsza”. Klienci jeszcze przed świętami będą mogli zakupić, aż 4 rodzaje atrakcyjnych zestawów kosmetyków anti hair loss z dodatkowymi, bezpłatnymi produktami.

W kampanii „Dermena. Tradycyjnie najlepsza” marka chce przede wszystkim podkreślić swoje doświadczenie w tworzeniu specjalistycznych dermokosmetyków do włosów i skóry głowy, które hamują wypadanie włosów. Dlatego jeszcze w listopadzie, na półkach pojawią się 4 zestawy specjalistycznych preparatów, adresowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn.

- Dermena to dziś stabilna i rozpoznawalna marka, która cały czas poszerza swoje portfolio produktowe. Poza preparatami przeciw wypadaniu włosów, dysponujemy również ofertą skin care oraz propozycjami do pielęgnacji rzęs i paznokci. Poprzez kampanię i nowe zestawy promocyjne  chcemy, aby konsumenci jeszcze lepiej poznali nasze nowe produkty i włączyli je do swojej codziennej pielęgnacji – mówi Marcin Tabara, Kierownik ds. marketingu firmy Pharmena.

Wszystkie kosmetyki, niezależnie od zestawu promocyjnego, zawierają unikalną molekułę REGEN7, która hamuje wypadanie włosów, redukuje podrażnienia i poprawia kondycję skóry ciała. Wśród propozycji znajdziemy 2 zestawy z szamponami i odżywkami z tradycyjnej już niebieskiej linii Dermena oraz Derena Color Care, które adresowane są do kobiet. Klientki mogę liczyć na gratisy w postaci odżywek do rzęs i paznokci. Mężczyźni mogą wybierać spośród zestawów Dermena MEN i Dermena GREY do włosów siwiejących. Do obu dołączono bezpłatny, łagodzący żel do mycia twarzy Dermena SKIN CARE, który zapewnia skórze naturalne pH i przywraca jej równowagę.

- Molekuła REGEN7, na której bazują nasze kosmetyki, to wielozadaniowa substancja pochodzenia witaminowego. Jest to aktywny metabolit witaminy B3, która odpowiada za wygląd, stan skóry i kondycję włosów. Dzięki temu pomagamy naszym klientom redukować m.in. objawy nasilonych stanów okresowego i przewlekłego wypadania włosów, zarówno u kobiet jak i mężczyzn – dodaje Marcin Tabara.

Promocyjne zestawy dermena dla kobiet i mężczyzn będą dostępne m.in. w sklepie internetowym Pharmena, a także w drogeriach e-commerce. Dodatkowo zestawów można szukać aptekach, między innymi: w DOZ.PL, Ziko, Dr Max, Melisa, Olmed, Waptekapl, Apteka Rosa. 

Poniżej dostępne zestawy marki dermena:

  • zestaw dermena – szampon do włosów osłabionych nadmiernie wypadających (200 ml) + odżywka do włosów osłabionych nadmiernie wypadających + gratis (dermena regenail odżywka do paznokci (7 ml)
  • zestaw dermena color care – szampon color care (200 ml) + odżywka color care (200 ml) + gratis (dermena lash odżywka do rzęs i paznokci (11 ml)
  • zestaw dermena men – szampon men (200 ml) + dermena men regeneracyjny krem na noc (50 ml) + gratis (dermena men łagodzący żel do mycia twarzy 150 ml)
  • zestaw dermena grey – szampon grey (200 ml) + dermena men nawilżający krem po goleniu (50 ml) + gratis (dermena men łagodzący żel do mycia twarzy 150 ml)
materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 05:16