StoryEditor
Producenci
29.05.2024 11:44

Wizz Air i Maybelline New York promują tusz do rzęs za pomocą budzącego pytania lotu

Linia lotnicza Wizz Air we współpracy z Maybelline New York zorganizowała pierwszy w historii lot promujący tusz do rzęs. Na pokładzie samolotu lecącego z Warszawy do Barcelony znaleźli się wybrani influencerzy oraz zwycięzcy konkursu organizowanego w Hebe. Jak poinformowały marki, lot, będący częścią kampanii Wizz Air x Sky High, miał na celu prezentację i promocję tuszu do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High.

29 maja z lotniska Chopina w Warszawie wystartował wyjątkowy lot do Barcelony, który był kulminacyjnym punktem współpracy między Wizz Air a Maybelline New York. Jak poinfrormowały firmy, udział w nim wzięła grupa wybranych influencerów oraz laureaci konkursu przeprowadzonego w drogeriach Hebe. Celem lotu było  przetestowanie tuszu Lash Sensational Sky High na wysokości 30 tys. stóp oraz promocja tego produktu jako elementu większej kampanii marketingowej.

Aby wziąć udział w konkursie należało zakupić mascarę w drogerii Hebe i następnie odpowiedzieć na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś dołączyć do Maybelline NY cabin crew?” w komentarzu pod wyznaczonymi przez Maybelline profilami influencerek.

Podczas lotu do Barcelony pasażerowie mieli możliwość wykonania makijażu oczu przy użyciu promowanego tuszu lub mogli skorzystać z pomocy profesjonalnych makijażystek. Wizz Air, Maybelline New York oraz Hebe przygotowały też upominki i  niespodzianki dla podróżnych. Wszystko razem miało być okazją do doświadczenia produktu w niezwykłych okolicznościach, a docelowo  zwiększenie zainteresowania i pozytywnych opinii o tuszu.

Sasha Vislaus, managerka ds. Komunikacji korporacyjnej w Wizz Air, podkreśliła znaczenie współpracy z Maybelline New York:

Współpraca Wizz Air z Maybelline New York to dla nas niezwykła okazja, aby połączyć siły z globalnym liderem w branży makijażowej i zaoferować naszym pasażerom wyjątkowe doświadczenie na pokładzie. Wizz Air zawsze dąży do tego aby każda podróż z nami była wyjątkowa i inspirująca. Dzięki wspólnej kampanii możemy dostarczyć pasażerom nie tylko komfort i wysoki poziom usług, ale także możliwość niezwykłych przeżyć.

W kontekście rosnącej świadomości ekologicznej i zobowiązań firm do zmniejszania ich wpływu na środowisko, zaskakującym może wydawać się wybór lotu samolotem, który jest znaczącym źródłem emisji dwutlenku węgla, jako platformy dla akcji promocyjnej. Taki sposób promocji, mimo iż efektowny, rodzi pytania o spójność działań korporacyjnych z deklarowanymi celami ekologicznymi.

W czasach, gdy firmy na całym świecie ogłaszają swoje plany na rzecz redukcji śladu węglowego i aktywnie uczestniczą w walce z kryzysem klimatycznym, wykorzystywanie lotnictwa w celach marketingowych może wydawać się krokiem wstecz w dążeniu do zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności środowiskowej.

Nie jest całkowicie jasne, czy zwyciężczynie i influencerki poleciały do Barcelony na dłuższy czas, czy też od razu wróciły, czy na pokładzie były inne osoby, niezwiązane z akcją promocyjną, czy też lot był w dużej mierze pusty, i czy przelot nie miał żadnego dodatkowego sensu poza nawiązaniem do nazwy promowanego produktu.

Czytaj także: Maybelline New York zainstalowało w Kijowie billboard w technologii rozszerzonej rzeczywistości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 14:48