StoryEditor
Producenci
12.04.2016 00:00

Wierzyciele i praktycy z branży kosmetycznej chcą ratować Kerdos i Dayli

Monika Nowakowska, prezes firmy RDM Partners specjalizującej się w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z sektora MŚP, stanęła na czele grupy która chce się podjąć ratowania spółek Kerdos i Dayli.

– Udało mi się zaangażować w projekt bardzo wielu ludzi, w tym kilkudziesięciu wierzycieli zarówno Dayli jak i Kerdosu, zarządcę Dayli oraz zarząd Kerdosu. Pozostało nam przekonać tylko pracowników, właścicieli lokali oraz bank ING, aby dali szansę zaproszonym do tego projektu fachowcom od restrukturyzacji oraz ekspertom z branży drogeryjnej przeprowadzić due biznesowe, które jest niezbędne do przygotowania planu restrukturyzacji – mówi Monika Nowakowska, która jest zarazem prezesem spółki Miraculum i dwukrotnie (wcześniej jako Kolastynę) stawiała ją na nogi pomimo olbrzymich długów. Przekonuje, że Kerdos posiada wartościowe aktywa, których nie ma w bilansie spółki, a które mają szansę wypracować środki na pokrycie zobowiązań zarówno obligatariuszy, jak i pozostałych wierzycieli.
Kerdos ma już tymczasowego nadzorcę sądowego – spółkę PMR Restrukturyzacje. Na rozprawie 21 maja br. sąd wyznaczy natomiast zarządcę i kuratora, który będzie miał największą liczbę wierzytelności. – Stąd akcja zbierania podpisów pod wnioskiem, który zorganizowaliśmy wspólnie z multibrokerem finansowym Carda Consultancy. Na kuratora zaproponowani zostali Karol Tatara, który prowadził jako prawnik wewnętrzny sprawy związane z upadłością układową Miraculum SA oraz Sławomir Witkowski, który współpracuje z RDM Partners, i ma odpowiednie doświadczenie i licencję uprawniającą go do pełnienia takiej funkcji – informuje Monika Nowakowska.
Kolejnym etapem przygotowywania planu restrukturyzacji będzie badanie wartości aktywów posiadanych przez spółkę oraz oszacowanie kosztów i czasu, w jakim ma ona szansę wyjść na prostą. – Bazowe dane jakie zespół RDM Partners musi otrzymać, aby przygotować model finansowy i plan restrukturyzacji są gromadzone. Od kilku dni współpracujemy w tym zakresie z prezesem Kerdosu Romualdem Kalyciokiem. W ciągu 2 tygodni powinna powstać pierwsza opinia, czy i jakie są szanse uratowania Grupy Kerdos – podsumowuje Monika Nowakowska.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 16:44
Shiseido i MaxMara ogłaszają długoterminowe partnerstwo w zakresie produkcji zapachów
MaxMara to popularna marka modowa, znana głównie z luksusowych płaszczy.MaxMara
Japoński gigant kosmetyczny Shiseido będzie miał wyłączną, globalną licencję na opracowywanie, produkcję, marketing i dystrybucję perfum pod marką MaxMara.

Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.

MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.

Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:

MaxMara to marka, która reprezentuje włoski luksus i posiada bogatą historię. Jestem bardzo podekscytowany współpracą z MaxMara, która jest uwielbiana na całym świecie za swoją wysoką jakość, nieustępliwe wartości marki i wrażliwość na design. Przez rozmowy z przewodniczącym Luigi Maramottim zrozumiałem, że obie firmy dzielą wiele wartości związanych z kulturą korporacyjną, filozofiami zarządzania i rozwojem talentów. Jestem zaszczycony, że Shiseido mogło nawiązać taką współpracę. Mocno wierzę, że nasze partnerstwo przyczyni się do rozwoju naszego biznesu perfumeryjnego, nie tylko poprzez dalszy wzrost, ale także tworzenie synergii.

Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.

Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.07.2024 11:33
Neboa objęła patronat nad pokazem mody Paprocki & Brzozowski
Neboa x Paprocki Brzozowski
Marka Neboa po raz kolejny towarzyszyła duetowi Paprocki Brzozowski, obejmując patronat nad pokazem ich najnowszej kolekcji MENU, który odbył się 2 lipca w Elektrowni Powiśle.

Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.

Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.

Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.

Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2024 11:28