
Lajuu by Weronika Rosati to polska marka premium z naturalnymi, wegańskimi kosmetykami do pielęgnacji skóry. Kosmetyki będą dostępne w sprzedaży w sklepie internetowym, który ruszy w maju 2021 roku. W pierwszej kolejności zaoferowana zostanie linia kosmetyków brązujących. Następnie pojawią się preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Ich bazą i głównym składnikiem jest woda kokosowa.
Wejściu na rynek marki Lajuu będzie towarzyszyć kampania crowdfundingowa, która ruszy w kwietniu. Właściciel marki zaoferuje akcje spółki o łącznej wartości 995 tys. zł i możliwość współtworzenia biznesu.
– Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów indywidualnych zainteresowanych rozwojem na rynku kosmetyków naturalnych, którzy podobnie jak my, widzą jego ogromny potencjał, a także pasjonatki i pasjonatów naturalnej pielęgnacji, którzy razem z nami chcą współtworzyć wysokiej jakości produkty – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu.
Dzięki zebranym środkom firma zamierza poszerzyć ofertę produktów oraz rozwinąć markę nie tylko na rynku polskim, ale też amerykańskim.
– Dzięki crowdfundingowi każdy może razem z nami tworzyć luksusowe produkty pielęgnacyjne – mówi Weronika Rosati, dyrektor kreatywna marki Lajuu.