StoryEditor
Producenci
04.01.2024 13:00

W tym roku WOŚP zagra, by zadbać o płuca po pandemii. Jak branża kosmetyczna włączy się w zbiórkę?

<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>

Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  

/ mat. prasowe/WOŚP
<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>

Biedronka, jako partner 32 finału WOŚP

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>

Biedronka, jako partner 32 finału WOŚP

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>

Lidl, jako partner 32 finału WOŚP

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>
<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>
<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>
<p>Jurek Owsiak, założyciel i prezes fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy z puszką 32 finału WOŚP  </p>
Gallery
32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w niedzielę 28 stycznia 2024 roku. Od wielu lat uczestnicy rynku kosmetycznego przez cały styczeń wspierają finałową zbiórkę pieniędzy, organizując akcje internetowe, licytacje i wystawiając puszki w swoich siedzibach, sklepach czy salonach.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ogłosiła, że celem 32 finału WOŚP bedzie zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”.

Fundacja planuje kupić urządzania diagnostyki obrazowej (m.in. rezonanse magnetyczne i aparaty ultrasonograficzne), diagnostyki czynnościowej (m.in. polisomnografy i przenośne spirometry), diagnostyki endoskopowej (m.in. systemy do badań bronchoskopowych w nawigacji wewnątrzoskrzelowej i bronchoskopy), a także urządzenia do rehabilitacji pulmonologicznej wykorzystywanej w terapii chorych po przeszczepieniu płuc oraz do torakochirgurgii (m.in. systemy elektrokoagulacji i kriosondy).

Finał WOŚP to jednodniowa zbiórka publiczna, organizowana przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wspomagają ją sztaby, które organizują wydarzenie wśród lokalnych społeczności. W tym roku będzie ich 1685 (o 32 więcej niż przed rokiem), z czego 101 zlokalizowanych zostanie poza granicami Polski: w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Szwecji, Holandii, Norwegii, Szwajcarii, Indonezji, Irlandii, Belgii, Niemczech, Austrii, Francji, Japonii, Hiszpanii, Chorwacji, Australii, Włoszech, Tajlandii, Luksemburgu, Kanadzie, Czechach, Singapurze, Egipcie i na Cyprze.

Pieniądze na WOSP, jak co roku, zbierać będą wolontariusze. W sumie ma ich być 120 tysięcy. Dotychczas zarejestrowano ponad 45 tys. osób. Środki na zakup sprzętu dla oddziałów pulmonologicznych wrzucać będzie można także do firmowych puszek stacjonarnych (dotąd zarejestrowano ich 1088), wystawianych w sklepach (także marek kosmetycznych czy w drogeriach) oraz np. w salonach kosmetycznych.

Od wielu lat finałom WOŚP towarzyszą także akcje internetowe, licytacje i zbiórki organizowane przez producentów kosmetyków, drogerie i salony kosmetyczne. Rozpoczynają się one już na początku grudnia. Na razie tych informacji nie jest dużo, dlatego zachęcamy firmy działające w branży kosmetycznej do nadsyłania informacji w jaki sposób włączają się w tegoroczną zbiórkę dla WOŚP.

Jedną z pierwszych firm kosmetycznych, która ogłosiła utworzenie eSkarbonki jest Delia Cosmetics:

Natomiast salon masażu Anna Kobido zapowiedział zorganizowanie licytacji w dn. 28 stycznia: 

 

Zobacz ubiegłoroczne akcje firm kosmetycznych: Firmy kosmetyczne i drogerie kolejny rok grały z WOŚP

 

Przypominamy, jak firmy mogą wspierać finał WOŚP. Sposobów jest kilka:

Rozważ wsparcie Sztabu działającego w najbliższej okolicy, utworzenie firmowej eSkarbonki, ustawienie w swojej siedzibie puszki stacjonarnej bądź przekazanie przedmiotu na aukcje. Możesz wesprzeć wolontariuszy, przekazując posiłki lub napoje, zgłosić firmową drużynę do udziału w Biegu „Policz się z cukrzycą” bądź powalczyć o Złote Serduszka i Złote Karty Telefoniczne w ramach Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców

– czytamy na stronie wosp.org.pl.

W ciągu 31 dotychczasowych finałów WOŚP zebrała blisko 2 mld złotych i kupiła 71,5 tys. urządzeń dla polskich szpitali. Ostatnią zbiórkę – w styczniu 2023 roku – dedykowano walce z sepsą. Dzięki zaangażowaniu sztabów i sympatyków udało się zebrać niemal 250 mln zł.

Patroni 32 finału WOŚP to m.in. Allegro (na platformie odbywa się co roku mnóstwo licytacji przedmiotów i usług), a także Biedronka i Lidl, w których można wrzucać pieniądze do puszek i kupić rozmaite przedmioty z logo finału WOŚP.

image

Lidl, jako partner 32 finału WOŚP

wiadomoscikosmetyczne.pl
image

Biedronka, jako partner 32 finału WOŚP

wiadomoscikosmetyczne.pl

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:31