88 proc. kobiet wierzy, że piękno to wypadkowa wyglądu, osobowości oraz charyzmy. 81 proc. zwraca uwagę na wygląd kobiet, które widzą, znają i od nich czerpią urodowe inspiracje (mniej z wyglądu modelek – 10 proc., czy aktorek – 28 proc.). 80 proc. kobiet twierdzi, że kampanie reklamowe nie potrafią we właściwy sposób odzwierciedlić kobiecego charakteru, który według badanych jest kluczowym aspektem ich piękna.
Kobiety, które deklarują powyższe poglądy, zwykle są już doświadczone życiowo, co sprawia, że są pewne siebie. Doprowadziło je to do całkowitego przedefiniowania tego, czym jest dla nich piękno: czymś więcej niż tylko urodą – niezależnie od tego czy mają dzieci, pną się po kolejnych szczeblach kariery czy odnoszą sukcesy, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Kobiety z tego pokolenia często należą do przedziału wiekowego 35-50 lat, choć nie jest to regułą.
Max Factor zobowiązał się do zwrócenia szczególnej uwagi na tę grupę kobiet – od momentu tworzenia produktów dostosowanych do ich potrzeb, aż po promowanie piękna jako czegoś więcej niż tylko wygląd zewnętrzny. Wynikiem tego jest nowa kampania „You X Max Factor”.