
– Widzimy większe zainteresowanie produktami pierwszej potrzeby. Wynika to z tego, że Polacy bardzo chętnie pomagają obywatelom Ukrainy i często właśnie dla nich je kupują. Najczęściej wybierane są m.in. chusteczki nawilżane, żele, mydła, pasty do zębów oraz kaszki – skomentował dla portalu wiadomoscikosmetyczne.pl Jakub Jankowski, starszy specjalista ds. Public Relations w sieci Rossmann.
Dodał, że klienci Rossmanna bardzo pozytywnie odebrali akcję -40 proc. na zakupy dla potrzebujących Ukraińców. Wyjaśnił równocześnie, że takie zakupy są często znacznie większe od tych codziennych.
– Dlatego może dojść do sytuacji, gdy przez krótki czas na półce nie ma danego produktu. Zdarza się bowiem, że jeden klient kupuje np. kilkanaście słoiczków z jedzeniem dla dzieci. Na bieżąco jednak uzupełniamy braki. Nie ma żadnych trudności jeśli chodzi o dostawy. Mamy zatowarowany magazyn produktami, które należą do grupy tych najbardziej potrzebnych – zapewnił Jakub Jankowski.
Oprócz Rossmanna także inne drogerie, takie jak Hebe czy Natura zachęcają do zakupów produktów pierwszej potrzeby i do przekazywania ich fundacjom lub bezpośrednio potrzebującym uchodźcom.