DM-drogerie markt – ruszyły z bożonarodzeniową kampanią, której celem jest umacnianie wizerunku marki, zwiększenie sprzedaży asortymentu świątecznego oraz pozyskanie nowych klientów. Zaplanowane działania obejmują digital, komunikację w social mediach, POS, działania online video i komunikację w gazetkach marki.
Kampania jest prowadzona pod hasłem „Odkryj magię Twoich małych chwil radości” w sklepach stacjonarnych i w e-commerce. Odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech.
Kampania wystartowała, dziś, 3 listopada. Pierwszym wabikiem mają stać się kalendarze adwentowe.
- Kalendarze adwentowe cieszą się wyjątkowo dużym zainteresowaniem wśród niemieckich konsumentów, wiemy, że także nasi rodacy chętnie sięgają po ten asortyment. Dla nas to szczególna okazja, by zaprezentować pełną paletę marek własnych dm. Dzięki temu klienci będą mogli je przetestować i znaleźć swoje ulubione marki - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów DM w Polsce.
W trakcie kampanii na stronie dm.pl, w aplikacji, w sklepach i w gazetkach pojawią się pomysły na prezenty dla kobiet i mężczyzn, artykuły dekoracyjne, przepisy na świąteczne wypieki.
Za koncepcję kampanii odpowiada niemiecka agencja Oddity wraz z niemieckim oddziałem DM. Zakupem mediów w Polsce zajmuje się zespół Omni-Channel-Commerce-dmPL, zaś adaptacją kreacji polska agencja Freundschaft.
Sieć DM jest obecna w Polsce od kwietnia br. Pierwsza drogeria została otwarta we Wrocławiu, kolejne w Jeleniej Górze, Lubaniu i Lesznie. Jak podały DM w swoich mediach społecznościowych, zespół w Polsce liczy już ponad 100 osób.
DM Drogerie Markt prowadzą w Europie ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 tys. osób. W roku obrotowym 2019/2020 DM odnotowały sprzedaż w wysokości 12,3 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 13 krajach europejskich. W tym samym okresie w Niemczech około 42,6 tys. pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 9,4 mld euro.
Czytaj także: 100 dni DM-Drogerie Markt na polskim rynku