StoryEditor
Producenci
22.03.2018 00:00

W centralno-europejskim finale konkursu P&G CEO Challenge zwyciężyli Polacy

Jak stworzyć strategię biznesową dla marki head & shoulders, której obroty przekraczają miliard dolarów rocznie? To tylko jedno z zadań, z którym musieli zmierzyć się uczestnicy regionalnego finału konkursu P&G CEO Challenge. Zwycięski zespół odbywających się w Warszawie centralno-europejskich eliminacji programu to trójka polskich studentów. Czeka ich teraz kolejny etap rywalizacji – Europejskie Finały w Rzymie.

Celem konkursu zorganizowanego przez Procter & Gamble, firmę oferującą takie marki jak Pampers, Gillette czy head & houlders, jest rozwijanie oraz pozyskiwanie talentów. – Najlepszym i najbardziej utalentowanym absolwentom otwieramy szerokie możliwości rozwoju i kariery – mówi Geraldine Huse, prezes P&G w Europie Centralnej. Według niej obecnie młodzi ludzie muszą mierzyć się ze znacznie większymi wyzwaniami, niż poprzednie pokolenia i aby poradzić sobie z nimi, nieodzowna będzie ciężka praca i ciągła nauka. – W stale zmieniającym się świecie, potrzeba uczenia się, zdobywania nowych doświadczeń i nowej wiedzy będzie towarzyszyć młodym ludziom cały czas. Nieustająca ciekawość, umysł otwarty na nowe doświadczenia i dążenie do zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości oraz szybkie reagowanie na nią, to cechy które umożliwią im obiecujący rozwój zawodowy.

Podczas tegorocznej edycji P&G CEO Challenge uczestnicy przygotowywali plan rozwoju dla marki head & shoulders, uwzględniając takie obszary jak marketing, logistykę i finanse. Praca nad zadaniem konkursowym wymagała szybkości w wyszukiwaniu i analizie danych, uruchomienia kreatywnego myślenia i koncentracji przy opracowywaniu strategii działania. Dodatkowo musieli poradzić sobie z różnorodnością zespołu w jakim się znaleźli i kwestią pogodzenia różnych punktów widzenia, a także stresem wynikającym choćby z upływającego czasu.

W zwycięskim zespole centralno-europejskiego finału, w którym udział brali uczestnicy z Polski, Litwy, Łotwy i Estonii znalazła się trójka polskich studentów, którzy już w kwietniu wezmą udział w kolejnym etapie rywalizacji w Rzymie. Zwycięzcy podkreślają, jak ważne jest łączenie kompetencji z zakresu różnych dziedzin, by osiągnąć najlepszy rezultat.

Rzym to ostatni etap europejski, którego zwycięzcy zmierzą się w ostatecznej rozgrywce podczas światowego finału w Panamie. Główną nagrodą będzie możliwość udziału w konferencji „P&G 2018 Signal” w Cincinnati, która skupia wybitnych managerów i liderów świata biznesu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 09:49